goofie thx, ja echt hopeloos en dan nog ontstoken tandvlees erbij en alles trekt naar je hoofd:x neusspray met zoutoplossing enzo helpt niet... helaas... en verder afwachten.... kleine is nog onwijs druk in me buik... xxx
Ja die neusspray werkt voor geen meter, ik heb mijn vriend meteen gewone neusspray laten halen toen ik eenmaal bevallen was, wat een opluchting zeg! Ik heb weet niet hoeveel paracetamol geslikt toen, tenminste...6 per dag dan he, meer mag natuurlijk niet. Ach... een druk kindje zegt niks over de bevalling hoor, ik had tot aan het persen nog een druk kindje! Leuk weeen en tussendoor een schoppend kindje haha..
@Bellamanuela Oh klinkt heel apart. Ik ben erg benieuwd! Ik zit er gewoon mee dat ik totaal niet weet waar ik hem moet zetten. Ik wil hem niet zo enorm groot dus dat is nog even nadenken. Plaats je een foto als je hem hebt? Ik ben erg benieuwd! @Goofie Hahaha daar heb ik inderdaad eerst ook over zitten denken om te proberen hem daarbij te laten plaatsen, maar ik twijfel nog te veel. @Zeepaardje Ik hoop dat je je heel gauw beter voelt zodat je dan in ieder geval de kracht hebt voor de bevalling! En een druk kindje betekend inderdaad helemaal niks! Wauw het valt wel echt op dat zo goed als iedereen is bevallen. Echt zo rustig hier. Wij hebben ondertussen weer lekker een volle koelkast en kast. Altijd fijn om te zien hahaa. En vriendlief kwam toch weer teveel in de verleiding om vuurwerk te kopen. Eerst was ik boos omdat de afspraak was dat we dit jaar niks zouden halen. Maar goed het is maar 1 keertje dus laat ik hem maar een plezier doen he.. Schoonmama is vandaag jarig dus zometeen als vriend terug is van sporten nog even langs. Morgen alweer oud en nieuw. Wat gaat het allemaal snel zeg! En nog een weekje en dan is onze kleine uk alweer een maand oud. Pff echt niet normaal!
Zo een hangdag gehad! Net lekker bijgeslapen en zo maar even Nasr de mac. Ben dr al meer dan een maand niet geweest 
@nijnonijn: Ik las iets over therapie.. Veel sterkte. Las al aan je berichtjes dat het allemaal niet zo lekker met je gaat. Hoop dat je snel weer wat beter in je vel komt te zitten en nog meer van je ventje kunt gaan genieten! @bellamanuela: Wat lief zo vader en dochter. Hier wil ik ook graag een tattoo van Mila op mijn linkerpols. Maar twijfel heel erg ivm werk enzo. @babyboo: Snap dat het vol kan zijn als er dan ook nog visite is! Ik kijk er een beetje tegenop als ik eerlijk ben. Hier nog geen visite thuis gehad, we willen eerst tot een week na oud en nieuw even wennen met z'n drietjes. Daarna zullen er wel een hoop mensen willen komen, maar wij moeten heel erg voorzichtig zijn met verkouden mensen etc. dus daar zie ik heel erg tegenop!! Wat bedoelen jullie trouwens met 90+3 etc.? Die 90 snap ik, 90 ml, maar waar staat die +3 voor? 3x 90? Maar dat is dan toch niet alles? @sniffy: Wat drinkt jouw dametje goed zeg! Mila komt echt nog om de 3 uur, ook 's nachts. En we proberen nu 100 ml te geven, dat drinkt ze soms wel op maar soms is het ook teveel. Nu ze een extra gaatje in de fles heeft drinkt ze wel een stuk sneller. Nu is het in een kwartiertje wel weg waar ze er voorheen soms 3 kwartier over deed maar nu loopt de helft uit haar mond.. ook niet handig. Is dus nog even zoeken naar de juiste speen, met de Nutriton wordt het ook wat dikker als het even staat waardoor het ook weer moeilijker te drinken is. Hier blij nieuws: gister had Mila haar MRI-scan en alles zag er goed uit!! Geen tekenen van hersenschade, pfoe gelukkig maar!! Er zaten alleen nog wat oude resten bloed in de ventrikels van de hersenbloeding maar dat kan geen kwaad. Vanochtend mocht ze weer lekker mee naar huis Ze heeft ook even fysio gehad en wel een giga-voorkeurshouding voor rechts. Het leek echt alsof er een veer in haar nek zat haha, zodra de arts haar op haar rug legde ging het hoofdje automatisch naar rechts, en als je hem naar links duwde gaf ze echt veel tegendruk. We moeten haar nu zoveel mogelijk met haar hoofd naar links leggen en 'tegenhouden' door haar iets schuin te leggen en iets tegen haar hoofd aan zodat ze niet kan draaien. Even een foto spammen Vandaag was het ook jurkjesdag. Vindt het alleen erg onhandig met oppakken etc. want het kruipt heel erg omhoog
@Goofie: Ach wat een droppie! Leuke box ook! Leuk ingericht. En nog eentje van in de box toen ze net thuis was. Als ik naar die foto kijk is ze in die paar dagen alweer enorm gegroeid!! Wat gaat dat hard zeg. Ze is trouwens alweer 57 cm lang
wat een mooie kleintjes ons meisje heeft dat heel soms uit haar neus, dan zijn we te laat met haar laten boeren en komt er uit haar neusje uit zo zielig om te zzien, ze heeft het nu 3 keer gehad.
@Nijn: Voor jou mijn tattoo. Ik zie dat mijn sok lekker in mijn voet staat hahaha.. Bekijk bijlage 210942
Babystew , die 90 is idd ml en die 3 is 3 schepjes melk Meira drinkt idd goed. Soms heb ik het idee dat ze nog meer wil, vooral de voeding van 15.00u. Maandag moet ze naar het CB , dus ik ben benieuwd wat ze weegt en of ze dan meer voeding mag/moet hebben . Ze doet ook een kwartier over een flesje maar heeft daarna toch nog zuigbehoefte of misschien wel honger. Wat een schatje is Mila! Kan je er een beetje aan wennen dat ze thuis is? Mijn nichtje heet trouwens ook Mila en mijn andere nichtje heeft als 2e naam Imara.
Ah wat lees ik. Melk uit de neus??? Wat zielig!! Ik vind het terugspugen van melk er al zielig uitzien, laat staan dat het uit de neus komt. Arme schatjes ook die kleintjes. Ze zijn zo hulpeloosb
babystew, hier ook een voorkeurshouding naar rechts! zijn hoofdje plat ook al iets af, dus we moeten hem idd ook een beetje schuin leggen en met de fles dat hij ooknaar links kijkt. als het straks niet beter is bij de volgende controle, dan moeten we naar de kinder fysio. wat een mooi meisje zeg! nu lekker genieten met zen 3tjes. Leuke en mooie fotos voorbij zien komen!
Dames, Bij wie van jullie slaapt jullie kleintje 's nachts tussen jullie in bed of aankleedkussen, of misschien zelfs op je buik? En hoe doen jullie dat dan? Dat je niet de deken over hem/haar heentrekt of op gaat liggen?
Ahh oke! Mila krijgt officieel ook 90+3, maar als ik dat aanmaak dan komt er 100 ml voeding en dat drinkt ze vaak helemaal op We mogen niet te snel omhoog gaan omdat ze dan misschien vocht vast gaat houden in de longen, wat niet goed is. De melk komt meestal als ze klaar is met drinken en ook na het boertje. Waarschijnlijk voeding die weer omhoog komt en dan door de neus ipv de mond, het is nooit zoveel hoor. Maar vroeg me af of meer baby's hier dat hadden! Ziet er inderdaad wel sneu uit. @sniffy: Wat grappig, goeie smaak qua namen in je familie @Tamm: wij voeden idd ook met het hoofdje naar links, maar het is wel lastig af en toe want ze wil echt heel graag naar rechts draaien. Ze heeft ook een hele kale plek op haar achterhoofd aan de rechterkant van het liggen op die kant. Hopen dat onze kleintjes snel wennen aan de andere kant!