Spannend al 3 cm. Vandaag of morgen komt de beeb Checken ze na 37 weken elke week of je ontsluiting hebt? Ik ben vandaag 37 weken zwanger
wauw spannend hier!!!! WUb van harte gefeliciteerd met jullie meiske! Blackbird van harte gefeliciteerd met jullie zoon! En andere dames die vandaag live gaan bevallen heel veel succes meiden!!!!
Bij mij checken ze omdat ik zoveel rommel, anders dien ze dat niet hoor, meiden ik ga ff een filmpje kijken. Beetje afleiding! Ben dus niet aan het bevallen als jullie me missen haha
Wub,van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Fleur!! Blackbird,van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Lars!!
Brusje, zo vruchtwater gebroken...!! Einde is in zicht! Flora, met al dat gerommel toch weer wat erbij. Nog 7 te gaan en je mag persen Hoop wel dat die 7 ietsjes sneller gaan dan de eerste 3 Hier weer ff lekker in bad bubbelen!!
zie ik daar een baby-lanceer-explosie aankomen? gaat het dan eindelijk gebeuren?!!? (als er deze week inderdaad veel beebs geboren worden, begin ik een nieuwe carriere als paragnost ) @ vannacht 2 beebs erbij: GEFELICITEERD DAMES! @ brusje met gebroken vliezen: GO BRUSJE!! @ bellabeeb: kom d'r es uit meid! @ de rest van de rommelende beebs: kappen met die onzin en eruit komen!
@naam Lars: ow dat weet ik niet, lijkt inderdaad of die naam in opkomst is maar dat heb je wel vaker met namen dat sommige ineens erg popi zijn. @sniffy: haha daar had die zuster wel gelijk in @Bella: Balen zeg dat de weeën weer weggetrokken zijn. Heb je wel wat kunnen slapen? @Flora: You go girl! Ik hoop dat jij ook snel je beebje in handen hebt.
@sjakie: Ow volgens mij controleren ze dat niet standaard bij 37 weken. Maar je kunt het altijd vragen natuurlijk. @hier: nou zou op kraamvisite gaan om 10 uur maar nu kreeg ik een smsje dat mijn vriendin onverwacht naar de huisarts moet dus de eerste wordt verzet. De andere is vanmiddag om 14 uur dus kan nu wat rustiger aan doen
Nou heb de laatste 10 pagina's gelezen, anders is het geen doen haha. Wat kletsen jullie veel! @Brusje: Hopelijk heb je de kleine snel in je armen! Suc6! @Dames die bevallen zijn: Gefeliciteerd!!!! @Melk, alles met mate he dames!! Zal vast niet zo slecht zijn dat je er van omvalt, maar te veel is nooit goed!! Gisteren bij de therapeut geweest, 2 ribben in de kreukels en ik weet niet hoeveel nek/rugwervels.....zucht. Ze heeft me eens flink te pakken gehad en het voelt nu wel een stuk beter! Mijn ribben doen niet meer zo'n pijn nu ze weer goed zitten, en ik kan mijn hoofd weer redelijk draaien zonder meteen hoofdpijn te hebben!! Het is nog niet helemaal pijnloos maar het is natuurlijk ook nog gevoelig van de behandeling. Hopelijk blijft het zo tot onze kleine man er is!!!
Jeah babynieuws! Van harte gefeliciteerd wub en blackbird! Mooie namen ook allebei.. Aan alle rommelende dames, Ik hoop dat de beebjes gauw mogen komen!
Hier trouwens bij maartje ook BV gegeven. In het ziekenhuis ging het al goed maar ik was op een gegeven moment zo ontzettend moe dat de laatste voeding (rond 23 uur) niet geheel perfect ging. Maartje lag te huilen omdat ze de borst niet meer had en moeders lag te slapen en hoorde het huilen gewoon niet *schaam* De verpleging en mijn kamergenoot moesten er wel om lachen. Nu ik het zo lees over de vitamine K en D doet me eraan herinneren dat ik die ook nog moet halen. Ook nog maar eens kijken of ik wat luiers kan halen, kan er maar niet genoeg op voorraad hebben (ook voor Maartje).
Wat fijn dat de therapeut wat voor je heeft kunnen doen. Inderdaad te hopen dat het zo blijft, ook na de bevalling.
Nou hier zit ik er echt even helemaal doorheen. Eerst me moeder aan de telefoon gehad om te vragen hoe het ging. Mijn oma ligt nu waarschijnlijk toch wel echt op sterven. Snap niet hoe ze het nog zo lang vol kan houden! Ze wilt alleen misschien de baby niet zien omdat het te zwaar is voor haar. Ze vind het afscheid van iedereen al zo moeilijk en als ze dan de kleine ziet gaat ze zich daar weer aan hechten en moet ze nog meer afscheid nemen. Nou heeft mijn moeder het er met de verpleegkundige over gehad en wachten ze gewoon tot het laatste moment. Ik snap het heel goed, maar vind het ook moeilijk. Daarnaast slaap ik elke keer zo slecht en doet mijn lijf gewoon pijn! Ik zit er even helemaal doorheen en ik hoop ook niet dat het al te lang meer gaat duren! Toen kwamen mijn schoonmoeder en schoonzusje nog even gauw langs om wat te drinken en zijn nu weer naar huis. Vriendlief werkt als het goed is in de buurt dus misschien dat ik daar straks wel even langs rij. Heb ik toch nog iets gedaan! @Prinsesje88 Ergens vind ik het ook wel een raar verhaal dat dat slecht is. Ik drink hier ook heel veel melk. Tuurlijk heb je van alles een limiet maar vind het wel heel raar! @Blackbird Was jou man vandaag niet ook jarig? Dan heeft ie in ieder geval een heel mooi cadeau gehad! En bij deze dan GEFELICITEERD BLACKBIRDMAN! @Nicky1983 Huh waarom wil je dan dat je bed naar beneden gaat? @Sniffy Whahaha ze heeft wel gelijk! @Brusje Go go meid! Ga ervoor! @Florabella Hopen dat het dan nu eindelijk iets gaat doen bij je! Wel lekker hoor alweer 3 cm! @Sjakie22 Hier doen ze geen check voor ontsluiting. Niet standaart dan Gefeliciteerd met je 37 weekjes! @Robin88 Lekker dat ze je even goed onder handen heeft genomen en dat je je nu veel beter voelt. Kan je goed gebruiken zo richting het eind!
@nicky Ik ga het aanstaande donderdag vragen. Ik weet niet wat ik kan verwachten Tot nu toe heb ik wel veel last van bandenpijn ( liezen). Dat is ook niet raar. Ik ben 25 kilo aangekomen Ik houd erg veel vocht vast.
@wub en familie, gefeliciteerd met de grboorte van jullie meisje heb soms ef uurtje of 2 kenne slapen en dan telkens wakker pfff om 11 uur na vk, hopen dat ze wat gaat doen, ben echt op nu.. brusje succes meis
@babyboo: Balen zeg dat het zo slecht gaat met je oma. Nooit leuk zulke dingen en vooral niet op momenten als deze. Dat ik wil dat het bed naar beneden gaat is eigenlijk heel makkelijk: Bij Maartje stond het bed ook beneden, heerlijk gewoon. We hebben de badkamer en de wc ook beneden dus dan hoef ik ook even geen trap te lopen, krijg ik steeds meer moeite mee helaas. Bij Maartje kwam het ook nog goed uit aangezien ik een KS heb gehad toen en ik echt no way trap kon lopen. Heb dat toen 1x gedaan maar kwam toen 's morgens niet meer beneden van de pijn. En een bed ligt wat comfortabeler als een bank