@Prinsesje Ja hier had de kleine man ook wel wat bloed uit/bij zijn naveltje Maar hier kwam dat mede doordat het door knippen van de navelstreng heel erg fout was gegaan en hij dus nog maar een heel klein stompje overhad (de 4e dag heeft de VK de klem er ook afgeknipt ) Maar wij moesten het idd in de gaten houden dat het niet erger werd want het kan iets bloeden door het schuren van de pamper/romper
Iedereen alvast een goed gezond en gelukkig nieuwjaar met het hele gezinnetje! Ik ben nu al moe. Moet nog even vol houden haha.
Heb wel bijgelezen,maar even geen puf om uitgebreid te reageren Even een update vanuit hier Kleine man doet het goed,maar in de avond is hij vaak zo n 3 uurtjes erg onrustig en erg veel last van krampjes,zo sneu We hebben vandaag infacol gehaald en geven hem die nu hij boert al wel beter daarmee Hij was de laatste nachten ook klaarwakker na de voeding van 4 uur en was dan vaak tot 6 /6.30 wakker en dan sliepen wij net weer en dan kwam onze andere man gezellig ons wakker maken,pffff moeeeee Maar vannacht ging het beter dus hoop het vannacht weer Tattoo,ik wil ook heel graag,maar weet nopg niet precies wat en waar Wilde er eerst 1 van de oudste en dan aan de binnen kant van mijn pols,maar toen ik zwanger was van deze kleine man dacht ik ik wacht mooi tot de 2e er is en dan wil ik 1 tattoo met mijn beide mannetjes erin vriend heeft wel van beide mannen een tattoo op zijn onderarm zal straks kijken of ik een foto kan plaatsen Oud en nieuw vieren we lekker thuis ,ga niet te laat naar bed,want de kindjes houden er geen rekening mee De grote kleine man was vandaag bijna de hele dag buiten met papa vuurwerk afsteken en hij had knalerwtjes en vond het geweldig,we hebben hem vanmiddag even op bed gelegd zodat hij vanavon wat langer op kon blijven ,maar om 21.15 vroeg hij zelf of hij naar bed mocht ,kleine man !
Hier vandaag voor het eerst de kleine man mee op visite naar mijn ouders. Hij is gewoon 7 uur bijna non stop wakker geweest! Hij was zoo moe! Dus huilen.. pfff ik vind het zielig.. maar nu is hij eindelijk in slaap gevallen in mijn armen.. gelukkig! Fijne jaarwisseling iedereen!!
De beste wensen voor 2012!!!!!!! Dikke knuffel voor de overtijd dames, jullie beebs komen.Afwachten is niet leuk Seth kwam 10dagen te laat.Maar het is zeker de moeite waard.Als je kleintje er is dan vliegt de tijd.Geniet nog even van de tijd die ze in jullie buik zitten.
Sem tijdens het vuurwerk kijken--> Hoe lang duurt het nou dan toch dat de baby komt?! meiden we gaan voor een top jaar Knuffels en de beste wensen! *snik hoor nu niet tot de dec. mama's*
Allemaal de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Dat het maar een jaar vol gezondheid en liefde mag worden
We wensen jullie in t nieuwe jaar al het geluk & liefde toe ! Maak er een superjaar van, alhoewel het 2011 met de geboorten van onze beebs nauwelijks kan overtreffen
Goeiemorgen, Iedereen een leuk uiteinde gehad? Ik ben nog steeds ziek dus lag op bed. Heb weinig van het vuurwerk mee gekregen alleen de knallen gehoord. Om iets voor twaalf kwam mijn vriend met champagne boven dus dat was gezellig! Robin was om 2 uur wakker met een flinke poepbroek en heeft daarna geslapen tot 4 uur. Nu ligt hij nog steeds te slapen dus ik ben heel blij. Eindelijk lijkt hij te snappen dat er in de nacht geslapen moet worden hij ligt trouwens wel weer ingebakerd. Zeepaardje, ik ben ook geen december mama maar voel me toch het meeste thuis hier. Eigenlijk had ik het wel moeten zijn dus vandaar dat ik maar lekker hier mee blij kletsen. Was je bij je eerste ook overtijd? Brusje, ik ben ook wel benieuwd of er al iets begonnen is. Er moeten er nog 2 van de lijst toch? Melk uit neusje, ahh dat is sneu. Ik ben er niet bekend mee. Daisy, hoe gaat het met de kleine Seth? Jullie kregen zoveel visite toch? Of was dat prinsesje? Vroeg me af of dat al beter ging? Moe, pff hier ook helemaal kapot. Lees dat er meer mama's erg moe zijn.. Ben blij als ik weer een keer een nachtje door kan slapen. Of iets langer dan 4 uur..kijk nu alweer uit naar woe ochtend dan gaat Julian naar het kdv. Kan ik gewoon mijn bedje weer induiken. Nachtvoeding, zo vreemd. Als ik de fles geef in de nacht is de kleine klaarwakker en als mijn vriend het doet slaapt hij als een blok verder.. Maar mijn vriend moet morgen weer werken dus moet ik hem doen. Ik weer niet wat ik anders doe hoor.. Iemand een tip, idee? Ikzelf denk dat het komt omdat hij mij ruikt ofzo? Hij lijkt daarna namelijk wat ontevreden en blijft een beetje zoeken bij de boobs
Gelukkig nieuwjaar!! Hier met een ziek meisje het nieuwe jaar in, spugen en buikpijn. Nu heel verkouden maar niet meer spugen. Ze heeft heerlijk geslapen naast mij, van 2 tot 5 en van 5 tot 9! Nu lekker ontbijten!
Luna , zou best kunnen hoor dat hij mama ruikt. Daar kan je denk ik niks aan veranderen Ik praat s nachts ook zo min mogelijk tegen Meira .
Gelukkig nieuw jaar allemaal! Hier nog steeds niks. Het rommelt al een tijdje af en aan maar verdwijnt soms net zo plotseling als dat het op komt zetten. Morgen ben ik officieel uitgerekend, ik ben benieuwd wat de komende week brengt...
Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar gewenst!!! Meiden die overtijd zijn, hopelijk kunnen jullie snel de kleine vasthouden!