Aapje, hij drinkt dan ook goed. Uit een flesje gaat het ook wel makkelijker dan uit de borst. Wil hij nog steeds niet aan de borst drinken? Fenna vindt het leuk. Ze wil graag helpen. Al lijkt ze wat meer ondeugend te zijn. Maar het kan natuurlijk ook de leeftijd zijn.
"Aapje: Nee die is juist lichter verteerbaar.. Hebben nu een fles van 90+3 klaargemaakt en laat ze weer 20cc staan. Ze is wel tevreden want ligt alweer heerlijk bij papa te maffen.. Ze wilt soms ook na een uur alweer wat hoor,maarja kan dan moeilijk zeggen nee het is nog niet 3uur later haha..
Hoe zit het trouwens met jullie kilo's? Al veel kwijt? Ik weet niet wat ik woog op het eind,maar weet wel dat ik er nog steeds minimaal 10 af moet. Het frustreerd mij werkelijk dat de zwangerschapskleding niet mooi meer zit omdat het te groot is en mijn eigen kleding is echt veel en veel te klein. Buiten dat staat de zwangerschapskleding ook niet meer, is leuk met een grote buik maar niet met flubbers. Bah baal soms zo van mijzelf, wil het er gewoon weer af. En ja ik weet het is pas een maand geleden maar voel mij nu mijzelf niet met dit lichaam..
Ok Gewoon maar even het CB afwachten en kijken of ze goed groeit. Ik moet ook nog 10 kilo afvallen. Ik pas gelukkig al weer 1 broek , die zit niet op het litteken. Je moet idd niet vergeten dat je pas 4 wk geleden bent bevallen. Je lichaam heeft weer tijd nodig om in vorm te komen.
hallo allemaal vandaag was het een luie dag lekker heel de dag op bed gelegenzelfs me man ook .het was gister ook erg laat geworden de ouders waren hier en het was erg gezellig kwart over 3 gingen ze pas weg.een kwartier later heb ik de kleine meid nog gevoerd en zijn we daarna lekker gaan slapen. morgen ff langs de huisarts voor controle voor me bloeddruk.benbenieuwd hoe hij nu is zo zonder medicijnen. ik ben langzaam aan het afbouwen met BV ze krijgt nu 2 flesjes en de rest BV.uit de fles drinkt ze ook goed dus dat scheelt weer een strijd.heb nu de voedingen laten vallen die mij het meest energie kost omdat ze dan meestal ook dwars doet of het is rond etens tijd.dan geef een fles net wat makkelijker vindt ik en me man is helemaal blij dat ie haar de fles kan geven.
Gebruikt er hier iemand kruidvatluiers nr 2 ? Vallen deze kleiner dan pampers? Nr 1 van kruidvat vond ik nl wel kleiner dan pampers vallen. De kv luiers en pampers zijn nl in de aanbieding.
Nu was het helemaal drama met drinken.. Na 50cc kreeg ze heel erg kramp, flinke poepluier en nu vind ze het wel genoeg geweest. Ja ik zou ook niet willen eten na zo'n buikpijn aanval,maar ja ze moet toch wel wat eten..
Allemaal een heel mooi, gezellig en gelukkig nieuwjaar waarin we veel kunnen genieten van onze kleintjes! Wij hebben een hele gezellige mIddag/avond/nacht gisteren bij vrienden. Ons meisje heeft lekker geslapen boven in de kinderwagen bak, ze heeft vanaf 22.00 uur geslapen zonder moeite ingeslapen, ze werd om half 3 pas wakker toen we haar thuis in haar wiegje legde. Heel fijn, want ze slaapt al 2 weken slecht in savonds, en nu met de jaarwisseling een engeltje zodat wij lekker konden feesten! grappig, stonden met 3 mama's (vriendinnen en ik) met de babyfoons aan ons oor buiten vuurwerk te kijken. Morgen krijgt naar cb voor de eerste spuitjes.
Oke, ik lag op kamer 1 volgens mn man.. Ik gebruik pampers maatje 2. Kv 1 valt idd kleiner dan pampers 1, maar kv maatje 2 hebben we nog niet geprobeerd. L.izzy maakt sinds van de week geluidjes, alsof ze wat wil zeggen, echt zoo schattig! Met 3 weken deed ze 'bewust' lachen, echt geniet-momentjes zijn dat!
Ik gebruik nu dus ook pampers 2. Misschien dat ik anders 2 x kv nr 2 haal en 1 x nr 3 . Voor de kv betaal je 9 cent per luier en voor de pampers 16 cent per luier. Pampers is bij Bas /Dirk /Digros in de aanbieding . Meira maakt sinds een week ook een geluidje . Dan maakt ze een rondje van haar mond en 'zegt' ze euwwwhh
ons meisje maakt ook al zoon eeuwh geluidje, zo schattig.. wij hebben de pampers bij de etos gehaald, waren 3 pakken voor 25 euro ze draagt nog maatje 1.
Lieve meiden... Heb er een ochtend ziekenhuisdagje op zitten... Gisteravond voelde ik de baby nog volop bewegen, sinds de jaarwisseling niet meer. Hierdoor hebben manlief en ik besloten om de vk te bellen... Zij was bezig met een bevalling, maar zou een collega mijn kant opsturen... Later werd ik gebeld, het was te druk... ik mocht direct naar het zkh voor een ctg scan en echo. In het ziekenhuis aangekomen, gelijk liggen en het hartje gehoord, wat een geruststelling zeg! Mijn temperatuur was goed en me polsslag ook... Alleen me bloeddruk was veel te laag 90/50! Ruim 2uur aan de ctg scan gelegen, regelmatig harde buiken... De echo was ook goed, hoofdje van de baby ligt helemaal vooraan, alleen veel te weinig vruchtwater voor mijn zwangerschapsduur! Heb ook nog inwendig onderzoek gehad, 3cm ontsluiting en ik ben gestript. Hierdoor is er besloten dat ik nu niet bij de vk onder controle ben, maar dat zij mij overnemen... en dat ik morgenochtend me moet melden voor een inleiding! Spanningen en zenuwen dat is het enige wat ik nu voel... dikke knuffel mij!
Grrrr...moet even mijn woede kwijt: Vriend brengt zijn zoon naar huis en ik zei neem de auto maar want dan ben je zo weer terug. Hij gaat normaal met de trein omdat dat gewoon veel goedkoper is. Gaat hij om 7uur weg en belt net dat hij terug komt. Is ie gewoon bijna een uur blijven plakken daar omdat die mongolen geen nederlands kunnen en mijn vriend weer vanalles moest lezen. Die lulhansus doet het ook nog iedere keer. Nou volgende keer maar gewoon met de trein, want als je dat dan compenseert door daar te blijven zoek het dan maar uit. Zo ben weer klaar met klagen..:x
Bij Bas zijn de pampers 2 pakken voor 21,- . Dat zijn dan de grotere pakken. Zeepaardje, spannend meid. Succes morgen.
Zeepaardje: oh dat is schrikken! Heel veel succes morgen, je hebt in ieder geval de kleine nu snel in handen