@sjakie: Wat? 25 kilo aangekomen? Jeetje zeg, ik hoop dat je snel van dat vocht afbent na de bevalling. @bella: gewoon eisen dat ze wat gaan doen, dit is toch niet vol te houden zo. Succes ermee.
Jeeejj.. beebnieuws! Wub gefeliciteerd met jullie dochter! Blackbird gefeliciteerd met jullie zoon! geniet er allebij van..
@ luiers hier vier pakken voor de kleine en straks 6 pakken voor Stijn (ze zijn nu in de aanbieding bij de jumbo en die accepteren dan ook de bonnen van lekker in het leven)
In mijn tweede trimester had ik ook last van opgezette voeten. Hiervoor kreeg ik steunkousen, maar ik krijg ze niet aan. Mijn buik zit in de weg en ik pas ze niet meer. Ik heb ook last van mijn handen. Een paar weken terug erg last van mijn knokkels. Op dit moment vaak last van slapende handen. Ik wil graag een dutje doen, maar ik moet wachten tot ze de babyspullen hebben bezorgd Beetje laat, luxe probleem. Ik kon niet kiezen
@wub gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter @blackbird gefeliciteerd met de geborte van jullie zoon @iedereen waar het aan het rommelen is succes en hopelijk zet het snel door zodat het echt een babyboom week wordt goede morgen ik meld me met BIB hier weer redelijk geslapen 3 keer er uit geweest wat de dag vandaag gaat brengen weet ik nog niet
@Blackbird en Blackbirdman Gefeliciteerd met jullie zoon L.ars Lekker genieten nu ! @Wub en Wubman Gefeliciteerd met jullie dochter F.leur Ook lekker genieten van jullie meisje!
Zit me al een paar dagen iets af te vragen.... Zie vele van jullie de naam van de kindjes schrijven met een . tussen de eerste en tweede letter.... Is hier een reden voor?
Tja het is niet zo'n denderde aanbieding, 3 voor 30 euro, dus eigenlijk gewoon oude prijs, maar met 10 euro korting toch leuk. Bij ons bij de etos doen ze niet meer actie + bonnen.
Zo... wat is er weer veel gekletst... moeilijk bij te houden hoor 2 baby's erbij!! Hoera! Gefeliciteerd dames! Geniet ervan! Maar hier ook nog BIB... Morgen naar de VK. Denken jullie dat ze gaat kijken of er al iets gaande is down under?? Heb best wat voorweeën gehad, is dat een aanleiding om te gaan toucheren denken jullie?? Ook ik houd veel vocht vast... pppfff... slapende handen en voeten komt ook mij erg bekend voor, alles doet zeer! Ja... ik ben er echt klaar voor hoor, kom maar door met de kleine meid
Whahahaha LOL @ mijn werk. Mijn vervangster had er ook al de balen in hoe mijn baas deed. Ze ligt nu in het ziekenhuis wat natuurlijk vele malen minder is en ze mag tot het einde van het jaar niet meer werken. Moeten ze bij ons op het werk maar eens normaal leren doen dan heb je dit soort gedoe niet. Ik vind het echt mega erg voor mijn vervangster maar voor mijn werk niet.
@Nicky1983 Nee het is zeker niet echt leuk! Ik hoop eerlijk gezegd dat ze het echt nog even houd tot de bevalling. Al wil ik ook absoluut niet dat ze moet lijden. Ze heeft geen pijn ofzo helemaal niks, maar dit vind zij ook niet leuk meer! En inderdaad een bed ligt natuurlijk veel lekkerder dan de bank. Heel slim! Die punt is zo dat de namen niet via het internet terug gevonden kunnen worden @Sjakie22 Ach wat maakt het uit?! Je hebt ze nu in ieder geval! Veel plezier met inrichten! @Skattie84 Heb geen idee of dat een aanleiding is, Maar je kan het altijd even vragen!
@Flora Niet meer geslapen dus,hier gelukkig nog wel even,maar pff ben nu ook wel moe Ahh had de hond mooi geluk dat hij lekker bij je mocht liggen Succes bij de VK en ik hoop echt dat het nu eens door gaat zetten bij jou! @Sniffy Lekker zeg dat je zo goed geslapen hebt en dat Fenna nog zo lekker sliep @Mamsie Jee wat vermoeiend steeds die weeen die niet doorzetten Ik hoop dat je na het strippen snel gaat bevallen meis! @Nicky Waarom een bed in de kamer ?*lees het antwoord al* En leuk even op kraambezoek,wel grappig allebei een zoon en allebei met dezelfde naam Dat met de naam en puntje ertussen is dat als mensen gaan zoeken ze niet hier direct uitkomen @Brusje Spannend meis! @Nelta Thanks voor de update van brusje En je hebt dus 3 pakken voor 20 bij jumbo,met die bonnen ? dan ga ik van de week ook even heen,scheelt toch weer ! @Bella Dikke knuffel Lijkt me erg vervelend dat je steeds weeen hebt en ze weer afzwakken/weggaan @Robin Fijn dat je je toch iets beter voelt na de behandeling @Babyboo Hele dikke knuffel voor jou meis Lijkt me ook erg moeilijk allemaal,zeker met je oma nu Kan me wel indenken dat het voor je oma moeilijker word om afscheid te nemen als ze de kleine heeft gezien Ik hoopr voor jou dat jullie meisje er snel is en je dan weer kan genieten van het moois in het leven! @Skattie Ik heb geen idee of ze dat een reden vinden,maar ik hoop voor jou van wel ! Naar dat je zo n last van vocht hebt
Hier ook nog BIB Heb weer beroerd geslapen,slaap zo n 3 uurtjes en ben dan steeds wakker Steeds maar draaien en woelen van die k*t bekken O wat een pijn en denk dan ik neem wel PCM ,maar durf die ook niet te nemen dan Vandaag maar eens met de VK overleggen wat zij vind De kleine mag van mij nog wel even blijven zitten deze week Wil donderdag toch wel eerst met de kleine man naar de KNO arts anders duurt het weer een poos en zaterdag hebben we sintviering en daar wil ik eigenlijk ook wel heen met de kleine man,hij verheugd zich er zo op Maar goed heb ook het vermoeden dat het hier nog wel even gaat duren allemaal
Aha bedankt voor het antwoord van de punt tussen de namen. Zal ik dat ook maar voortaan doen @aapje: ow zo herkenbaar die pijn in de bekken en het vele draaien tijdens het slapen. Leef met je mee meis. @hier: ik ga dochterlief eens even op bed leggen en dan zelf ook plat op de bank, heb vanaf 3 uur vannacht wakker gelegen, wel iets of wat geslapen tussendoor maar dat was alles bij elkaar misschien net 1,5 uur. Ben dus best brak vandaag.
Prinsesje, thanx! Melkverslaafde! Sniffy, ja vond ik ook. Het zag er goed uit. Dus ga vanmiddag de inschrijving helemaal rond maken. We hebben een plekje op de dagen dat we willen dus ik ben er helemaal blij mee! Peuterspeelzaal en school is dat niet erg vroeg? Wij gaan over 2 á 3 jaar sowieso verhuizen dus school wordt dan pas uitzoeken. Mamsie, zet hem op! Beetje bitchie mag best, jij brengt zijn kindje op de wereld B rusje, spannend!!!!!!!! Gebroken vliezen! Bellamanuela, hopelijk zet het bij jou toch heel snel door, die valse start elke keer is echt niet fijn voor je. Florabella, spannend, nog 7 centimeter te gaan. Susan, geniet van je bad! Nickey, de luiers zijn bij de kruidvat in de aanbieding. Heb er net ook een aantal gehaald. De mini, deze zijn vanaf 3 kg. Kan toch ook bij een netgeboren baby of zijn dan de newborn toch wel aan te raden? Babyboo, jammer dat je je zo slecht voelt. Sjakie,dan doe je toch lekker een dutje op de bank. De bel hoor je toch wel! Hebben we al iets van Goofy gehoord? Thanx voor het doorgeven van de site, ga nu mijn eerste film afkijken!
Hier even wat eten en dan zo even spieken of vriendlief inderdaad in de buurt is. Tot straks weer dames! @Aapje2009 Dankjewel voor je lieve woorden! Ik herken het draaien helaas heel goed en Ik zag dat je ook niet bepaald lekker hebt geslapen. Goed om vandaag is met je vk te praten. En pcm kan echt geen kwaad hoor! Ik vond het de eerste keer ook doodeng, maar heb het wel gedaan uiteindelijk. Nou dan hoop ik in ieder geval dat de kleine zich gewoon zondagavond meld en maandag wordt geboren. Lijkt me een goede deal toch? @Nicky1983 Ik hoop dat je je rust even goed kan nemen en dan straks weer wat uitgeruster wakker wordt!
@groen: je kunt altijd voor de zekerheid 1 pak newborn luiers erbij pakken. Hier ook een aantal newborn en ook al de wat grotere maat. De newborn zijn volgens mij tot 4 of 5 kilo. Zit wel een ideale plasindicator op. @hier: M.aartje ligt op bed, moeders gaat even op de bank. Niet teveel kletsen he meiden Ik kom straks nog wel even online voor ik richting kraambezoek ga.