December 2011 Mama`s!! Deel 5.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carrolyn, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Hier heb ik dus ook dat ik zo wel voor een 2e wil hoor! maar ik heb dan ook een makkelijke bevalling gehad..

L.ars heeft net voor het eerst uit de fles gedronken!! ik wilde het toch alvast even oefenen, aangezien ik straks ook weer avonden weg ga en ik weer gesolliciteerd heb.. hij zal het toch moeten kunnen;)
    En hij doet het gewoon prima! binnen no time 40ml naar binnen! ik had het afgekolft en daarna direct gegeven, maar ik durfde niet te veel af te kolven, voor als het niks zo worden en hij dus toch nog aan de borst moest..
    Papa heeft de fles gegeven, eerste keer dat hij ook eens kon voeden:D

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Nijn, merk je nou verschil met de forte voeding?

3. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Haha wat een heerlijke foto van Huub :D

@blackbird, wat fijn dat Lars zo goed uit het flesje dronk!

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Top blackbird!! Ben benieuwd hoeveel l.ars steaks uit de fles drinkt. Em ong. 90 ml. Wij hebben nu de calma speen van medela, die moet het dichtst bij een tepel in de buurt komen!

5. jonijoni

jonijoni Actief lid

7 mei 2011
    246
    0
    16
    ZH
    Peanut: wat fijn dat de infacol helpt en wat een geweldige foto! :D

Lin: succes alvast bij de kinderarts. Ik ben benieuwd wat er uit komt en hoop vooral dat het straks beter met E.smee gaat!

Babyboo: het rommelt af en aan al een tijdje, maar het is niet echt noemenswaardig. Volgens mij is de kleine opnieuw aan het indalen ofzo ;)
    Wat leuk dat je een opleiding tot kraamverzorgster gaat doen! Heel veel succes alvast met de studie :)

Babystew: 2 dagen overtijd pas, dus het valt nog mee ;)

6. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Even een vraagje hoor meiden, waarom zetten jullie een . tussen de namen, dus zo R.uben?

7. jonijoni

jonijoni Actief lid

7 mei 2011
    246
    0
    16
    ZH
    Tam27: sommige mensen willen hier graag enigszins anoniem blijven en zo kan je mensen minder makkelijk vinden via google. Omdat ik zelf niet zo goed weet wie de naam van zijn/haar kind met of zonder puntje gebruikt, doe ik het maar bij iedereen voor de zekerheod ;)

8. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    @Nijntje, na de geboorte trok mn baarmoeder niet samen waardoor ik 1,5 liter bloed verloor

Heb ook vandaag voor t eerst de fles gegeven, nutrilon hypo-allergeen want ik ga afbouwen met de borstvoeding. Heb 150+5(165cc) gegeven en ze heeft tot 40cc leeggedronken! Alleen L verslikt zich zo vaak, vind zo zielig duurt dan zolang voordat ze ademhaal. Spugen doet ze niet echt veel gelukkig.

9. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Aha oke duidelijk :D

10. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Dat verslikken doet Meira ook regelmatig. Ik merk wel dat het minder is als ze platter ligt.
    Als je het ademhalen te lang vindt duren kan je even in het gezichtje blazen.

11. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Elynn doet zich ook vaak verslikken, helemaal als ze gewoon te gulzig is..

@Sniffy:
    Vanmorgen een bosvruchten shake, tussendoor een plakje ontbijtkoek, vanmiddag een choco shake en een cup a soup en middag een appel.
    Al een liter groene thee..
    Vanavond aardappelen met spinazie en vissticks ( dat vind ik normaal niet zo lekker maar had nu echt honger pff...)
    Eet jij dan in de avond nog wat? Stukje fruit ofzo?

12. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goofie, als ik nog trek heb neem ik idd fruit of een cracker.

13. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ben echt benieuwd of het werkt hoor, ben wel super gemotiveerd dus dat scheelt;)

14. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grrr, ik voel na de voeding kleine steken in mijn tepels, zou dat spruw kunnen zijn ? Iemand ervaring met spruw ? Ik zie geen witte vlekjes bij K.oen en hij drinkt goed.

Anders morgen maar even naar de huisarts.

15. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
  16. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Hier deed het vooral pijn met aanleggen, alsof er allemaal speldjes in prikken. Noor dronk ook heel onrustig door de spruw, vaak loslaten, kort drinken enz.

17. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland

Aaaahhhh wat een schattige foto :D

18. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4778 coon, 4 jan 2012
    Laatst bewerkt: 4 jan 2012
    hallo allemaal

vandaag hebben we infacol gekocht voor Aiyanna.vaak(soms gaat het ook gewoon goed) als ze aan het drinken is begint ze ineens heel hard te huilen en is soms erg druk met persen bezig je zit dr dan rood aan lopen.vanochtend was het zo erg dat ik dacht en nu is het genoeg gaat infacol proberen.bij de eerst volgende voeding gelijk gegeven ik dacht echt dat word een drama dat spuugt ze uit nou nee hoor ze vindt het lekker zodra ik het pipet in dr mond doe begint ze te zuigen en daarna is ze aan het smakken hihih gek kind.we hebben daarna wel twee volle poepluiers gehad zonder dat ik haar heel erg heb zien persen neem aan dat het niet zo snel werkt dat spul.

en heb een fotoalbum gekocht om me buik foto's,ziekenhuis papieren en de verloskundige papieren enz in te doen.heb zelfs een stamboom gemaakt.niet eel generaties maar voor het idee leuk.

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Haha hier net Em een fles gegeven, heb nu de calma speen van medela. Die bootst een tepel na.
    Nou mevrouw wou alleen bij mama drinken en bijna niet bij papa! Dus elke dag maat even oefenen. Zr. Is erg hongerig vandaag, dronk neg tussen de voedingen door zo 90 cc uit de fles het hongerige wolfje!!

Coon; ben beneiuwd of het werkt! Hier cinababy dat haalt de scherpe randjes eraf maar nog wel kramp.

20. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier drinkt aiyanna gelukkig goed uit de fles en me man geeft hem elke keer.

en we zullen zien of het werkt al helpt het maar een klein beetje dan scheelt het toch weer voor dr
    cinababy kende ik niet.had een folder hegad van infacol en hoorde een aantal mensen erover dus dacht laat ik dat maar proberen

Deel Deze Pagina