Groen, Fenna stond ook op een wachtlijst voor school en ze zou als er geen 2e groep bij kwam pas na 3/4 jaar na inschrijven terecht kunnen. Dus nu doe ik het gelijk maar. De juf kwam er zelf mee. Zij adviseerde mij om niet te lang te wachten met inschrijven.
heejj meiden even een ego berichtje; vk is halfuurtje geleden geweest. En ben zo blij, de (voor)weeen zijn niet voor niks geweest, heb ook al 3cm ontsluiting! Baarmoedermond voelt zacht en ze kon het koppie voelen. Moest wel lachen, ze ging met dr vingers naar binnen en zei, dat voelt heel mooi!! whahaha maar ze heeft me dus gestript en als ik weeen krijg en t zet niet zo snel door breekt ze mn vliezen. Zet het niet goed door moet ik vanavond slaapmed halen en missch hartfilmpje maken vd kleine. Maar voelt t een beetje rommelen dus weeen, kom maar op!! Ben zo blij dat dat 'gerommel' niet voor niks is geweest..
Oohhh wat spannend Mamsie!! Ik ga voor je duimen dat het gauw doorzet! Als het je lukt, hou ons op de hoogte he
@Wub, GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!! @blackbird, GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!!!! Wat een super lieve man heb je dat hij even hier berichtjes post. Hopenlijk is alles voorspoeig gegaan en genieten jullie nu van jullie kleintjes. @Mamsie, Zet hem op meid, vandaag is jouw dag. @Brusje, fijn dat je vliezen gebroken zijn. @Flora, hopen dat de cms doorzetten. @sjakie, bij mij kjken ze niet elke week of ik ontsluiting heb. Volgens mij doen ze dat alleen als het rommelt. @babyboo, Ik denk dat jouw oma wacht op je baby, dat hoor je wel vaker.Dat ze pas hun ogen sluiten als de baby geboren is. @aapje, rot dat je zo slecht slaapt, vanmiddag middagdutje doen. Hier nog BIB, vreselijke rotnacht gehad, ik ben gebroken. Zit nu nog in me pyama, niet gedoucht, geen zin om naar boven te gaan naar de badkamer. Heb pijn in me schouder, heb ik waarschijnlijk op geslapen. Effe een baal moment, kop thee doet wonderen zeggen ze. Nou echt wel ik merk het :x
Goedemorgen meiden, hier nog bib hoor. Ben het ook allemaal even behoorlijk zat. Ribben doen weer pijn en mijn kop zit weer vol met snot. Het liefst verstop ik mij de hele dag in bed. Maar dan slapen we vanavond zeker weten niet. @wub: gefeliciteerd met jullie dochter! @blackbird: gefeliciteerd met jullie zoon! Ga zo de laptop aan doen. Dan kan ik wat makkelijker mee lezen en reageren.
wauw wat gaat t hard nu! wub en blackbird,gefeliciteerd!!!!! mamsie,zet m op meid,we puffen mee met je! brusje,jij ook succes,zet m op!! Ik zit nog steeds te wachten op een echo,maar vannacht enorm pijnaanval gehad,met enorm veel bloedverlies,dus de artsen hopen dat dat de achtergebleven stolsls waren,man wat doet dat zeer,erger dan weeen! Heb diclofenac gekregen en weer een andere ab erbij,dus wordt goed volgepompt met medicatie,ik hoop echt wel einde vd week naar huis te mogen,ben t nu al zooooo zat!
Sjees, zooo zit jou ook niet mee! Is de nageboorte niet volledig eruit gekomen na je bevalling? Hopenlijk was dit eenmalig en is het nu schoon van binnen..en kan jij lekker van de kleine genieten! Sterkte meid!
Hier, heb al een paar flinke weeen gehad maar nog niet echt snel opeenvolgend.. Hub is gelukkig onderweg!
@sjees, gaat niet helemaal lekker bij jou.Hopenlijk ben je binnenkort lekker thuis.Beterschap. Ik ga even douche, misschien voel ik me daarna beter. @ Mamsie en Flora, zet hem op meiden.GO GO GO.
mamsie en flora dit klinkt goed!! Ik ga nu even lekker een napje doen, hoop goed nieuws te lezen als ik terug ben!
Hihi het gaat om Bella hè dames Niet te vroeg juichen! Zit nu in bad, ga we zo uit en maar df met de honden lopen. Kijken wat er gebeurt!
Jullie houden het wel spannend meiden!! @ Flora; Ik hoop ECHT dat het dit x menens is van Bella Laat die weeen maar lekker komen!! @ Mamsie; Eindelijk ff goed nieuws he meid! Lekker hoor al 3 cm ontsluiting!! Nog maar 7 te gaan En hopelijk gebeurd dat vandaag!! Ohja, dat wilde ik nog vragen. Op welk moment laten jullie je vriendlief/hub naar huis komen voor de bevalling? Ik heb geen idee wanneer het beste moment is. Als ze om de 3 minuten komen en een uur lang aanhouden? Jullie hebbeb wel laten zien dat het niet in één x door hoeft te zetten..
@ babyboo en Goofie; Begrijp dat jullie er helemaal doorheen zitten en hoe jullie je voelen! Heb vorige week een paar van dat soort dagen gehad! Gewoon lekker toegeven aan hoe je je voelt en lekker uitrazen over die dingen. Bij mij hielp het! En voor de rest gewoon lekker je gemak gehouden!!
Ik heb vriendje net gebeld dat ik zo met de honden ga lopen, als het daarna nog zo is bel ik hem en de VK. Hij maakt deze klant nu af en jan dan in principe naar huis, best lastig idd helemaal met twijfelde Bella
Zo, heb mezelf maar even verwend met een overheerlijk gezichtsmaskertje! Hij ruikt heerlijk!! @ Flora; Ok, ongeveer met 3 a 4 minuten dus?! Succes met wandelen!
Jeetje dames! Jullie maken het allemaal wel heel spannend zeg. Is het nationale babyboom dag ofzo? ben nu bij mijn schoonmoeder maar ik wou even gauw spieken of we al nieuws hadden. toch even florabella in het bijzonder. Meis je bent al zo lang aan het rommelen, hoop echt voor jou dat ze nu eindelijk gaat komen!! en natuurlijk ook voor de rest, heeeeel veel succes ! Zet hem op.
Jeetje meiden, iedereen zit er behoorlijk doorheen volgens mij... laatste loodjes wegen echt het zwaarst he @Sjees: Wat vervelend zeg voor je... hoop dat alles er nu uit is en je snel opgeknapt bent! @Florabella: Jeejjjj om de 4 minuten! is de VK al langs geweest om te checken hoeveel cm je hebt? Spanneeeennndd!! Zo lang het gaat,hou ons op de hoogte he!!