Florabella: gezien ik nog de enige zwangere ben en die kleine er toch echt uit moet binnenkort, denk ik dat een nieuw topic beter in het mama hoekje aangemaakt kan worden.. Goofie: wat een lieve foto! Blondje: fijn dat I.sa weer beter is! Ondanks al jullie verhalen over slecht slapen, altijd huilende babies en problemen met krampjes, wil ik nog steeds dat de kleine snel komt Ik word vooral een beetje gefrustreerd van bepaalde mensen die maar blijven smsen/mailen/watdanook met "en..en..en?" ofzo. Allemaal goed en lief bedoeld maar, als de baby er was had je het heus wel gehoord
Fijn brusje dat je weer meer kan werken door andere opvang!! Ik eet ook veel hoor en vak nog steeds af door de bv, nog 7/8 kilo te gaan! Buikje wordt ook al weer platter!
Pppfff hier ook niet een al te beste nacht gehad. Mijn twee oudste waren aan het spoken vannacht niet normaal, zal wel door het weer komen Ruben sliep van 20.30 tot 02.00 en toen weer tot 06.00, netjes dus. Maar ik ben helemaal versleten en ik merk dat ik daarom ook minder kan hebben. Krampjes, hier na elke voeding had Ruben veel last van krampjes en hij heeft veel moeite met de ontlasting. De infacol werkt hier prima en we hebben van de kinderarts lactulose gehad voor een makkelijkere stoelgang. Ook zijn we nu over op nutrilon omneo en de krampjes zijn nu gelukkig stukken minder geworden. Slapen; gaat hier gelukkig heel goed. Ruben slaapt gewoon de drie uur tussen de voedingen, dus dat is wel lekker. Timo van mij was ook veel wakker als baby zijnde en sliep soms maar een half uurtje tussen de voedingen. Toen heb ik een puckababy gekocht, wat was dat een uitvinding zeg, toen ging hij pas goed slapen. Mijn man doet gelukkig heel veel in de huishouding, daar heb ik echt veel geluk mee. Waar ik overdag niet aan toe kom, doet hij 's avonds. Ook gaat hij er regelmatig uit 's nachts zodat ik ook wat kan bijslapen, geen klagen hier dus
Ik ik herken je helemaal mij breekt het soms ook op.en ook ik voed met een tepelhoedje en ze maakt er soms ook een zooitje van .ik heb wel een voedingsbh maar als ze lekker op dreef is met een troep ervan te maken dan is me bh ook helemaal nat.
Als er iemand nog interesse heeft in 2 nieuwe tepelhoedjes van gentle feed?! Ik stuur ze gratis naar je op!
Huh? Ik geef al bijna 4 weken geen bv meer en toch loopt af en toe mijn borst nog leeg. Hoe kan dat? Heb geen stuwing gevoel of pijn meer hoor, dacht dat het nu wel over zou zijn. Is dit normaal?
Goeie morgen! Flora, aah lief filmpje! sniffy, nee bedankt, ben net van de bv af.. haha ik voedde wel met tepelhoedjes.. maar ben blij dat ik daar nu vanaf ben! eergister de allerlaatste voeding eraf gehaald! Huilen, ooh hier ook nog hoor.. maar ook wel veel van blijdschap! gister ging I. naar me lachen.. nou ik moest huilen (van geluk) en hij maar door lachen haha ooh I. die slaapt snachts zo goed! nu al de 4de nacht dat hij slaapt van 21.30 tot 5!!! ik ben helemaal trots en knuffel hem ook helemaal fijn als die wakker word haha even een vraagje, hij woog vorige week 4240 gram.. en sonds gister heb ik het idee dat hij niet meer genoeg heeft aan 120.+4 .. mag hij nu ook 150+5? heb ik gister avond gegeven en hij dronk het op ook.. weer dat sommetje niet meer of hij nu teveel ofzo krijgt? hij drinkt normaal netjes om de 4 uur. bleeg wat een vies weer he.. niks aan
nijn, heb ergens gelezen dat het nog wel lang aan kan houden! gister zat ik in bad en het drupte er ook steeds uit..
Tamm, hij mag al 5 x 150+5 hoor. Ik geef Meira om 8.00 150, 12.00u 120, 16.00u 150, 20.00u 120 en om 24.00u 150. Zodra ze na de voeding van 120+4 na 3 uur weer komt verhoog ik die ook naar 150+5
Wij willen vanmiddag even in de haven van Delfzijl kijken naar het hoge water. Zal wel indrukwekkend zijn.
Hier in Dordrecht worden er al zandzakken uitgedeeld Gelukkig woon ik in een drive-in woning. Dus mijn voeten blijven droog
Tamm, jij hebt dan ook snel afgebouwd ! Dat is wel fijn hoor. Hier na een week ook helemaal over op fv.