Ik lees net elders dat zeepaardje 3 dagen terug is bevallen van een zoon P.im. Zeepaardje gefeliciteerd met jullie zoon. Hier geloof ik condooms in huis maar we hebben deze alleen vergeten om te gebruiken .......................oeps. Hoewel ik ben ondertussen mega ongesteld geweest en volgens de artsen is E echt een wondertje. Maar even goed volgende keer toch meer verstand gebruiken in plaats van alleen maar ...............liefde .
Blondje: Zeepaardje is een paar dagen geleden ingeleid als ik het goed heb, dus het lijkt me vrijwel zeker dat ze bevallen is. Ik voel me verder prima ja, heb wat dat betreft niets te klagen, maar ik wil gewoon mijn baby Jullie ook al lekkage, bij ons lijkt het ook weer zover. De vorige eigenaren hebben het huis "opgeknapt" destijds, maar het is steeds meer duidelijk dat dat echt op zijn janboerenfluitjes gedaan is :s Daisy: goede tip van die sms, ik denk dat ik dat bij een bepaald persoon ook maar ga proberen Susan: wow wat een verhaal! Ten eerste gecondoleerd met je oma. Wel erg fijn om te lezen dat het voor de rest nu zo goed gaat bij jullie, zal voor Sophie zeker ook prettiger zijn Ik zat net in een januari-topic te spieken en daar zijn er ook al 11 bevallen!
hier ook condooms vandaag ma in huis gehaald, hadden we helemaal nie over na gedacht en wel al een paar keer intiem geweest ons meisje weer lekker ge slapen vanacht van 00.15 tot 8.45 @ zeepaardje: gefeliciteerd met de grboorte van jullie zoontje
Hihi, idd maar uitkijken Janco's neef zou ik niet op de natuurlijke manier kinderen kunnen krijgen. Ondertussen heeft hij er nu 4, op de natuurlijke manier
Lin: ah bedankt voor de update. Zeepaardje: gefeliciteerd met jullie zoon! Nou baby, nu mag je dan eindelijk komen, en als je dan ook nog een meisje bent, hebben we helemaal een mooie afgeronde lijst
Zeepaardje; gefeliciteerd met pim! Joni; zou idd leuk zijn als jij de lijst mooi afrond met n gelijkspel!
Zeepaardje gefeliciteerd! Ben net voor de eerste keer ongesteld geworden, bah en nu moet ik morgen voor nacontrole naar de gyn en krijg ik denk ik ook een inwendig onderzoek..Of hoeft dat niet? weet iemand dat? Brabbelen, Robin brabbelt niet tot weinig. We doet hij op een zeurderige manier brabbelen in de box. Maar dat mag ik geen brabbelen noemen denk ik? Lachen, Soms spot ik een lachje op zijn gezicht maar nog niet op de foto kunnen krijgen. Ik vraag me af of ik rekening moet houden met die 3 weken te vroeg?
@Lin/bella: Oei....toch maar uitkijken, tenzij jullie alweer een beeb willen Hier wel meerdere keren intiem geweest,maar nog niet het "echte" werk. Vanwege mijn scheurplek,die heeft heel lang pijn gedaan. Maar denk dat ik het nu wel aandurf,misschien vriendje van het weekend maar eens blij maken haha..
Luna, jij had toch een ks gehad? Je krijgt dan geen inwendig onderzoek hoor. Ik heb het bij fenna niet gehad .
@sniffy, jij zit dus al op 5 voedingen? lekker hoor!! @bellamanuela, zit jij ook op 5 voedingen? omdat je meisje er zo lang tussen laat 's nachts? @sex, hier nog niet. Maar heb nog een hechting zitten (die niet oplost) die ook niet gewerkt heb want mn huid is niet naar elkaar toe gegroeid.. volgende week nacontrole dus daarna zien we wel weer verder mn meisje is erg verkouden en sinds vamorge komt er steeds groen uit dr oogje, vanmorge kon ze haar oogje niets open doen.. Gebruik neusspray otrivin voor de verkoudheid.
Ik ga volgende week op nacontrole bij de vk. Wat dat inhoudt mag joost weten,maar vind het wel leuk om de vk die mijn bevalling heeft gedaan nog even te zien..
Mijn hechtingen wilde ook niet oplossen,maar dat moest wel binnen 2 weken gebeurd zijn, dus die hebben ze er toen uitgehaald. Die van jou zit dan wel lang zeg.. Zonde dat het niet mooi geheeld is
Mamsie, is idd lekker , 5 voedingen. Er zit overdag 4 uur tussen. 's nachts wisselt het, hoe laat ze weer wakker wordt. Want die van 24.00u was vannacht bijv 1.15u. Het oogje kan je schoonmaken met lauw kraanwater en een watje.
klopt, heb idd een ks gehad. De vorige keer kreeg ik volgens mij wel een inwendig onderzoek maar weet het niet meer zeker..En als ze het wel doet zal ze vast wel vaker iemand in de stoel gehad die ongesteld was, toch? aangezien veel vrouwen na ongeveer 6 weken ongeteld worden. Sex, hier wel weer sex gehad. Nu mag ik weer aan de pil maar krijg de huisarts niet te pakken. Ben al 3 jaar van de pil af dus ben benieuwd of ik gewoon de zelfde weer terug mag.
Verschilt zo te lezen dus per gyn. Ik heb nu ook een andere dan bij Fenna. Misschien vindt hij het wel nodig?! Een spiraaltje plaatsen ze volgens mij ook als je ongesteld bent De pil die ik heb stond bij de apotheek nog in de computer. Kon hem dus zo meenemen. Ik heb wel weer een andere verpakking. Die andere werd niet meer vergoed. Voorheen had ik altijd Marvelon, nu krijg ik een verpakking waar alleen de stofnaam op staat.