nee we hebben nog 6 voedingen, ze krijgt ongeveer rond 9.00 12.00 15.00 18.00 21.00 en 00.00. ze krijgt soms 100+3 en soms 120 + 4, net wat ze op kan. en ja moet idd uitkijken met het intiem zijn zonder condoom, hebbe manlief en ik vanmorgen over gehad, wille zeker nog een kind maar niet nu al
@goofie, had geen oplosbare hechtingen. Baal dr ook echt van dat t niet goed geheeld heeft!! Voor mn gevoel 1 groot gat 'down under'.. Echt stom! Mn man moet heel misschien naar Groningen om te helpen evacueren, hij zit bij defensie. Hij belde vanmorge want ze hadden gevraagd of ik het aankon om evt een paar nachten alleen te zijn. Volgens mij zwakt het al wat af dus hoop dat het niet nodig is..
Hier al wel weer gesext, met condoom haha Vloeide eigenlijk niet meer en verlies nu ineens weer bloed....vloeien of al ongi?! Is dat mogelijk met bv?
Hier ook begonnen met vloeien na intiem zijn en daarna was ik ook ongesteld. Kan volgens mij wel flora.
jonijoni snel bevallen hoor dan kunnen we over naar de mama topic . We zitten al weer bijna op 5000 berichten.
Flora, je kan ongesteld worden als je bv geeft. Je kindje kan dan ook moeilijker drinken. Schijnt dat de melk dan anders smaakt.
Mijn zoon zit op dit moment op 720 ml. En dat heb ik teruggebracht. Vorige week was het nog 840ml Maar dat was echt teveel. Zeker omdat hij 's nachts zich ook nog meld. Hopen dat hij binnenkort wat meer doorslaapt!
O ik zeg het verkeerd. Hij krijgt nu 810 cc en vorige week was dat nog 1080!!!! Gelukkig heb ik dat wat terug kunnen brengen.
Ja zelfs met bv kan het flora ! Helaas. Ik had ook de goede hoop ondanks de FV dat ik nog even geen ongesteldheid had gespot maar helaas. Hier al binnen 6 weken..............En hoe Wat hebben jullie allemaal goede drinkers zeg. ( kijkt een beetje jarloers naar de cijfertjes )
Hm ik hoop toch op vloeien haha Heb nu ook de oei ik groei app! En Em maakt idd een sprOngetje, het beschreven gedrag klopt exact!
grappig he dat oei ik groei. Volgens mij moet je uitgaan vanaf de uitgerekende datum. Dat is wat het boek zegt. E zou dus in principe volgende week haar sprong kunnen gaan maken ondanks ze nu al 6 weken is.
Bij Em maakt dat dus niet uit haha!! Maar heb braaf geluisterd en haar op mij gelegd, ze slaapt al bijna drie uur!! Dus t arme ding heeft mama even nodig, gelukkig is het rotweer en ben ik toch ziek! Komt precies uit haha!
@zeepaardje: gefeliciteerd met je zoon! het boek oei ik groei heb ik ook! via de theorie van het boek zou L pas over een week of 2 zijn eerste "sprongetje" hebben maar ik zweer er echt bij dat hij hem nu heeft! hij wil alleen maar bij/op ons liggen sinds 2 dagen.. ik typ dit zelfs met 1 hand omdat hij op schoot zit en hij kan ineens veel meer! probeert zijn hoofd te bewegen, kan van zij op rug draaien en ik kan hem nu echt aan het lachen brengen
Ja dat wel. Maar de 1080 waar hij eerst op zat niet.dat was echt teveel. Hoop nu dat het met de forte voeding nog beter gaat en hij 's nachts ook door gaat slapen. Want dat mag nu zo onderhand wel een keer. Scheelt ook weer een fles en dan kan ik de andere flessen ophogen.
Het eerste sprongetje is volgens de app rond de vijf weken dus dan is het zowel voor L.ars en E.mma nu!