Lijkt mij trouwens heerlijk om weer eens broeken te moeten kopen omdat iets te groot is in plaats van de klein
Meiden jullie zijn goed bezig!!! Een ding weet ik zeker; of ik moet hongeren of niet die vetjes gaan eraf! Wil mijn mooie rijlaarzen weer aan en geen dikke benen hebben als ik op mijn paarden zit. Dan doe ik wel een dikke trui aan als vriendlief iets wil vasthouden!
Whaha...koop gewoon een zwemband, doe je die om je middel Zeg je: Je wilde toch een zwemband, nou bij deze! Hier wordt het vanavond een broodje gezond, geen zin meer om te koken, vriendje is pas met 15min thuis. Had niks gehaald, dus doe lekker broodje met ham,kaas komkommer tomaat.. altijd beter als een big mac!
Fenna en ik hebben samen gegeten. Janco is later. Ze ligt er net in, ze wilde zelf naar bed Dus even rust voor dat Meira wakker wordt.
@zeepaardje, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Hier ook even mijn mannetje spammen, lekker languit in de box.
Heb het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Dat zou eigenlijk wel mooi zijn, kan ik met de pil beginnen.
Hij is ziek omdat ik ziek ben, wat verkouden, niet eens zo erg. Maar sneu voor hem, heb voor hem een paracetamol genomen zodat hij dat krijgt via bv. Ps mijn vriend wil met me trouwen yeeeh
Hier ook zeurderig gevoel in onderbuik, slijmverlies, misschien heb ik een eisprong?? Ook rugpijn... hoop het maar dan begin ik ook met de pil.. Eerste dag menstruatie beginnen met pil, is meteen veilig toch?
Klein plekje ja, en dan echt in haar nek een matje. Maar elynn heeft zoiezo een raar kapsel haha, bovenop haar kruin is het heel lang en in haar nek verder is het nog weinig,maar zie wel dat het aan het groeien is