Pil is idd veilig als je hem de eerste dag van je menstruatie inneemt. Dag 2-5 moet je een week extra bescherming gebruiken.
Bedankt, nee hij is niet op zn knieen gegaan, maar had me al vaker gevraagd, maar nam het nooit zo serieus. Ongi hier nog niet Kale plek op hoofdje, hier niet, verwacht het ook niet, onze baby slaap op zn zij om en om en om op de rug.
@oei ik groei: ik kan die app niet vinden, is zeker alleen voor iphone? Tam27/Goofie: leuke foto's!! Brusje: beterschap voor de kleine! Maar vooral: gefeliciteerd met de verloving!!! Ik heb ook steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar ja Wel weer door de apk heen vanavond. Baby ligt weer vibi (maar die is eerder van vibi terug naar bibi gegaan dus ik verwacht er niet teveel van ). Volgende week, als de kleine er nog niet is, extra echo laten maken voor vruchtwater controle en ctg in het z'huis. Met 42 weken word ik dan ingeleid. Als ik het niet meer trek kan ik overigens ook vanaf 41,2 (woensdag) ingeleid worden. Ik heb het liefst dat de bevalling zelf begint en ik thuis kan bevallen, dus ik weet het nog niet, ik zie wel hoe ik me volgende week voel Ohja, volgende keer kan ik wel gestript worden als ik wil (en als ze er bij kunnen natuurlijk)!
Hier heeft Mila ook een hele kale plek op haar achterhoofd! Vandaag ging ze voor het eerst in de tummytub, en ze vond het leeeeuk...
@Brusje, van harte gefeliciteerd, wat leuk!! En nogmaals beterschap! @Joni, ik hoop toch echt dat je niet al te lang meer hoeft te wachten en gewoon thuis mag/kan bevallen. Je geduld wordt wel op de proef gesteld zo @Babystew, haha wat een leuke foto van M.ila, heerlijk ontspannen in de tummytub @Goofie, leuke foto en wat een schattig pakje Hier nog geen kaal plekje op het achterhoofd, maar dat gaat vast nog komen. Ook nog geen tekenen van de naderende menstruatie, het vloeien hier is net pas gestopt, dus de menstruatie mag nog wel even wegblijven van mij.
@Brusje: gefeliciteerd! Leuk hoor! Mooie jurk uitzoeken! Ik zou zo nog een dagje in mijn jurk rond willen hupsen maja.. @mila: wahaha wat een geweldige foto! Hier een heerlijk relaxte avond gehad, L heeft ruim 2 uur op zijn buik (wil hij anders nooit) op me liggen slapen en is sinds dien wakker.. overal rondkijken, hij heeft zelfs naar zichzelf gelachen in de spiegel Nu maar hopen dat het geen voorbode is van een roerige nacht... Weltrusten iedereen!
@ brusje; gefeliciteerd met je verloving @ zeepaardje: gefeliciteerd met jullie kleintje, geniet ervan ons meisje heeft weer een huil dagje zo zielig, niet te troosten en niks is goed, ze heeft ook al 2 keer veel gespuugd, wat zou het zijn??
ik denk dat het komt omdat ze elke dag tot een andere tijd slaapt en dan haar ritme is verstoord, maar wakkeer maken vind ik ook zo iet sen cb zegt ook dat ik ze beter kan laten liggen, nu is alles weer goed en slaapt ze rustig
Hier zitten we vroeg beneden, mannetje voelt zich niet lekker en ik ben ook zo heerlijk verkouden. Dat wordt me strx een zwaar dagje pffff
hey dames, ik weet niet of iedereen hier al is bevallen van de dec 2011 lijst? Maar komen jullie gezellig meekletsen bij de dec 2011mamas? Gr Bianca
Welkom bianca, Nee nog niet iedereen is bevallen, we wachten nog op 2 al denk ik dat zeepaardje wel ens bevallen zou kunnen zijn, heb al een tijdje niks van haar gehoord.
oke nog 2 dames dus,ik hoop dat hun wachten snel beloond word. Lijkt me zwaar om over tijd te lopen. Mijn meisje woog met haar geboorte met 38 weken 3900 gram bij 51,5 cm. Ze drinkt/krijgt bv.
Jij ook gefeliciteerd Bianca!! Zo em heeft een prima nacht gehad, gisteravond ineens ontroostbaar. Ze kon moeilijker ademen door har snot dus zo maar even neusspray halen. Daarna heeeeerlijk naast mama geslapen. Even een praktische vraag (en misschien in sommige hun ogen stom); sluiten we ons straks aan of maken we een topic met dit groepje?
Bianca, hoe zwaar zal zij wel niet geweest zijn als je op 40 weken was bevallen, ik ben bevallen met 39+6 en onze zoon woog 4295 en was 52, hoe zwaar hij nu is weet ik niet, het cb is best wel ver en ik vind het zon stressige onderneming met dit weer en 2 kleintjes en hij krijgt om de 2 uur bv. We zitten wel al in maat 62. Hoe bedoel je een apart topic voor dit clubje? Doen we dat niet dan als iedereen bevallen is hier niet meer gepost kan worden?