Blondje, ik doe geen kruik in de kinderwagen. Ze ligt in een wikkeldeken en heeft een jasje aan. Als er veel wind staat doe ik de regenhoes erover. Blackbird, is dat maatje 1 van kv? Die valt echt klein.
ja was idd maat 1 Ik ga nu maar een mail sturen.. dan moeten ze er niet opzetten dat het voor kindjes tot 5 kilo is! weer 3 euro in de prullenbak! Wie weet krijg ik nog een vergoeding ofzo boze mailtjes doen vaak wonderen
wat een leuke fotos komen er allemaal voorbij!! ik zal er ook weer eens 1 posten, hij lag gister nog even in ons bed ('s ochtends "knuffel" ik vaak even in bed met hem) en hij keek zo eigenwijs Bekijk bijlage 212594
Lief he, zo'n koppie boven het dekbed uit.. Zo'n groot bed en zo'n klein koppie..cute!! Wij hebben ook zo'n foto, ligt ze met dr papa in bed. Mooie oogjes!!
Blackbird je krijgt een vergoeding denk ik heb ik ook gehad van de c1000, kreeg 10 euro dus had nog winst. Mamsie en blackbird ; wat een gezicht trekt ze / mooi gezicht dat gezichtje zo boven het dekbed
thanks! 9 maanden op zitten broeden weet je @brusje: ja ik hoop dat ik wel wat krijg hi hi soms krijg je echt zo'n "goedmaak pakket" altijd handig de fotos worden nu echt wel een stuk "leuker" nu de babys ook echt aan het rondkijken zijn en gekke bekken gaan trekken
net bij het cb geweest Aiyanna weegt nu 3610gr en is 51cm dus dat gaat super leuke foto's voor bij zien komen
Nou Elynn heeft toch maar besloten een tukkie te gaan doen.. Ik verbaaste mij want ze spuugte haar speen uit en rolde zo op haar zij.. Maar nog niet goed genoeg om te blijven liggen, ze rolde hier weer een beetje terug Bekijk bijlage 212630
Wat een schatjes allemaal zeg. Superlief! Meiden, jullie hadden het vandaag over sprongetjes. Mijn zoon is sinds 2 dagen (nog meer) verslaafd aan zijn speen. Hij dreigt maar iets uit zijn mond te vallen en meneer zet het op een schreeuwen. Wil cconstant dat ding in zijn mondje, terwijl hij normaal op wakkere momenten wel even zonder speen zat. Kan dit ook een sprongetje zijn of is het gewoon steeds meer een speenkind?
Kan bij het sprongetje horen.... Uhmm ik zeg we blijven joni trouw en deel 6....of we wachten tot ze deze dichtgooien?! Waar is jonijoni trouwens, stiekem aan het bevallen?!