December 2011 Mama`s!! Deel 5.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carrolyn, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Haha ik lees dingen over kots met je nagelkrabben.
    Inderdaad gisteren keukenrol en shampooflessen. Vandaag kots.
    What comes tomorrow???
    Iets waarvan we zeker weten dat het de weeen opwekt.
    Hmmmmmmmmm......denk denk denk.

2. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lin; Jeetje meid! Hopelijk mag die kleine ook snel naar huis!! Dikke knuffel voor jou!!

3. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Morgen zijn er vast weer een hoop nieuwe beebjes:D

4. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk gaat het morgen over lekkere kerels of iets dergelijks! ;) Want ik krijg toch echt geen weeen van kattenkots, haarballen, keukenrollen en shampooflessen!!

5. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    En van lekkere kerels krijg jij wel weeen?

6. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Hei meiden! Even snel een reactie van mij, ik heb nog totaal niks gelezen maar dat doe ik nog wel eens :)

Ik lig hier in bed met 1 van mijn jarige kerels :), de kleinste haha
    De oudste is beneden eten aan het koken!

Bevalling verhaal houden jullie tegoed, wilde even melden dat het prima gaat, met mij en de kleine man, het is echt genieten! Ik kan mijn ogen niet van eem afhouden! :D

Later meer, ik moet eerst wat bij slapen en op krachten komen :)

7. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    O bah zeg meid! Ik weet hoe het is,doe maar rustig aan en hopelijk knapt E.smee snel op en kan ze lekker mee naar huis met jullie.

8. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

O meid wat heerlijk!! Geniet ervan, maar we zijn hier wel met z'n allen jaloers hoor :)
    Lekker knuffelen met de kleine man en je lekker laten verwennen door de grote man :D

9. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Fijn blackbird dat het goed gaat, rust goed uit, en eet smakelijk alvast, en het belangrijkste geniet lekker van je kleine jochie.

Hier heb je niks gemist hoor ging alleen maar over kots.

10. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Fijn om te horen!
    Ga maar lekker genieten, de rest komt later wel;)

11. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh meid wat heerlijk!! Ben ontzettend jaloers op je!! :) Gefeliciteerd nog met je oudste mannetje! ;) Ga lekker genieten en uitrusten en dan zijn we heel benieuwd naar je verhaal! Maar eerst lekker aansterken!!

12. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga lekker atwt kijken en heb mijn telefoon bij de hand voor het geval bella iets laat weten en dan laat ik natuurlijk gelijk wat weten. Tot na het eten!

Eet smakelijk alvast voor iedereen!

13. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooh wat spannend hier allemaal:D
    go girls, die bezig zijn!!

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hé dames ben ik weer. Even reageren op jullie:

@flora: hoe is het bij jou? Heeft het al doorgezet? Nouja dan, waarom helpen ze het niet een beetje? Ik zou ook niet de nacht in gaan. Laat ze maar eens een handje helpen, ze zijn niet voor niks VK geworden.

@babyboo: Ow jij bent erg met de frietpan zeg. Lijkt wel alsof je ermee getrouwd bent ;)

@prinsesje: De boodschappen weer binnen zo te lezen. Hier elke keer maar kleine dingen kopen, kan dat echt niet meer om de grote boodschappen alleen te doen, dan moet manlief al mee.

@daisy: hier ook moeite met de schoenen aantrekken maar dat is ook met afdrogen van de onderbenen en de voeten na het douchen, het is voortaan een hele opgave. Ach, nog even en we kunnen het zelf weer :) Och, arm kleintje moet de chilisaus van mama accepteren :p Ow wat is jou vriend evil zeg ;) Kan hij niet gewoon een paar uurtjes vrij pakken?

@bella: ow spannend meis. Ik hoop dat we snel babynieuws van jou kant krijgen.

@sniffy: haha nu al een kindje dat moeilijk keuzes kan maken. Nou dat cakeje heb je ook wel verdiend na die strijkwas die je hebt gedaan ;) Haha, kunnen nijntjekoekjes ook al zelf lopen :p

@goofie: zo jij hebt goed je best gedaan vandaag. Last van nesteldrang? ;) Whahaha sommige mensen hebben ook helemaal geen geduld :) Wat heerlijk dat je stiefzoon maar een halve dag bij jullie is dit weekend.

@mamsie: hoe staat het ervoor bij jou?

@lin: jeetje balen meis dat E.smee nog langer moet blijven en jij al naar huis moet. Wordt dus op en neer rijden elke dag :( Lijkt me echt zwaar.

@nijn: hoe is het met jou?

@blackbird: ow wat fijn dat je zo lekker aan het geneiten bent, ook zeker blijven doen. Bevallingsverhaal lezen we tzt wel joh.

@hier: vanmiddag dus op kraamvisite geweest, was erg gezellig. Op een gegeven moment was de oudste van hun lekker aan het rondlopen en rennen en die struikelde ineens over zijn eigen voeten heen, je zou zeggen niks aan de hand maar hij viel met zijn mond op de hoek van de tafel en had een stuk splinter tussen zijn voortanden in zijn kaak zitten. Arm mannetje. Ik daar even alleen gebleven en de moeder van onze oude kapster kwam snel naar hun toe. Gelukkig was er verder niets aan de hand volgens de huisarts, splinter is er uit gehaald en nu is het in de gaten houden dat het niet gaat ontsteken. Maar jeetje wat schrik je op zo’n moment zeg, ondanks dat het niet je eigen kind is.
    Nou ik ga hier een oven aanslingeren en de pizza er ingooien en tussendoor nog even een stinkertje verschonen.
    Fijne avond allemaal!

15. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Dames wat hebben jullie weer een heerlijke verhalen over kattenkots en haarballen. Bah bah!
    Bij de moeder van mijn oma, mijn oma en bij mijn moeder was elk eerste kind 3 dagen te vroeg. Dus nu maar hopen dat het erfelijk is, want dan ben ik morgen aan de beurt.
    Heb vandaag uiteindelijk mijn benen onder mijn lijf vandaan gelopen dus hopen dat het misschien een beetje werkt!

@Florabella
    Dan wilt ie zeker weer ''even'' langskomen vanuit groningen haha

@Mamsie86
    Joepie! Je hebt dus sowieso binnenkort de kleine in je armen! Voor het geval dat je er niet meer bent straks: HEEL VEEL SUCCES, ZET HEM OP :D

@Daisy1985
    Hahaha tja sorry. Mijn vriend maakt het niks uit. Want die weet dondersgoed dat het de baby geen kwaad doet. Dus tja.. En nee denk niet dat die ananas zal gaan helpen.

@Goofie
    Oh heerlijk. Alles is netjes. Maar ik ben nog niet helemaal klaar. De woonkamer is af, morgen de gang, badkamer en slaapkamer. dan ben ik klaar. Fijn dat de kleine man wordt opgehaald door zijn opa. Kan jij weer lekker ontspannen!

@Lin71
    Ach meid, snap dat je je dat super klote vind zacht gezegd! Is ze wel in het ziekenhuis dicht bij jullie in de buurt?

@Blackbird
    Ah dan had ik het toch goed. Gefeliciteerd met je man! En fijn dat het zo genieten is met je kleintje en dat alles zo goed gaat!

16. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    @Lin; hè meis wat balen! Hie gaat het nu met e.smee?!

@blackbird; t mooiste verjaardagscadeautje heb jij geregeld!! Je mannetje heeft ons super geïnformeerd vannacht! Echt heel lief! Geniet van je twee feestneuzen!

@hier, net met vriendje rondgereden, even eruit. Blijft om de VU'er minuten. Verlies iets vocht en oud bloed even afwachten dus! Onderweg wel een hamburger en een sundea gescoord haha vriendje moet zo weg en dan eten we pas daarna...

17. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Nou, net globaal even bijgelezen.. bedankt voor alle felicitaties!

Mijn man heeft zonder mijn weten dus gepost.. haha! Gewoon mijn gsm gepakt.. alleen de geboorte melding wist ik :)

Mijn man is helemaal kapot na vanacht en vandaag, en is meteen in slaap gevallen na het eten (naast me in bed) maar de kleine ligt ook nog hier, en omdat opstaan nog niet zo lekker gaat blijf ik maar even wakker.. ik vind t zielig om eem nu wakker te maken om de kleine man in de wieg te leggen.
    Bovendien komen mijn ouders zo (helemaal uit zeeland..) dus k slaap vanavond wel.

Ow en ik zie dat het heel wat rommelt bij verschillende dames! Spannend! Ik kan trouwens de baarkruk erg aanbevelen :) haha!

18. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Zie net op fb dat babyummels is bevallen om 13.44 van hun dochter N.ina

Gefeliciteerd!!!!!

19. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.904
    9.428
    113
    Gelderland

Lin, ik leef met je mee.. Weet helaas hoe verschrikkelijk het is om je kleintje achter te moeten laten in het zieknhuis. Er wordt goed voor haar gezorgd. Probeer wat bij te slapen zodat je energie blijft houden om heen en weer te gaan naar het ziekenhuis. dikke knuffel! En ik duim dat ze snel naar huis mag.

20. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Huh hoe kan dat. Zie. Je wel stiekeme bevallers hebben we.

Babyummels: gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina