Wub; van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Blackbird; van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Fijn dat je al lekker thuis bent. Lin; balen dat je dochter in het ziekenhuis moet blijven. Hopelijk mag ze snel mee naar huis. Ik weet er alles van, je kindje in het ziekenhuis achterlaten en zelf naar huis moeten gaat totaal tegen je moedergevoel in. Mikmak; heel veel sterkte morgen. Wordt vast een heel mooi afscheid van jullie mooie mannetje.
he dames, is helaas weer rustig hier alleen nog wat gerommel hopen dat er vanacht iets gaat gebeuren...
Hier; met Isa gaat alles goed, het is zo genieten met haar! Heb alleen zelf een borstontsteking, gisteren plotseling koorts en dat steeg in avond, nu ver weg. Heb antibiotica gekregen.
@Mikmak Oh wat een gaaf kaartje zeg! Ik vind hem echt super mooi en wat een mooie foto van jullie zoontje! Heeel veel sterkte en kracht toegewenst morgen! Ook hier zal ik morgen een kaarsje voor jullie branden en aan jullie denken. Dat heb ik eerlijk gezegd nog niet eerder gedaan, omdat ik het moeilijk vond. Maar morgen zal die er staan! @Blondje Ja we hadden het inderdaad gehoord! Hoop dat alles gauw weer goed is! Heel veel sterkte voor jou!
Dames hier sluit ik af voor vanavond. Ik blijf wel mee lezen op mijn telefoon. Verwacht de aankomende 24 uur een hoop babynieuws.!
@babyummels gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter @mikmak heel mooi kaartje en sterkte morgen ik heb af en toe vandaag bij gelezen maar niet gereageert zit niet zo lekker in me vel vandaag
@mikmak Wat een supermooi kaartje. Heel veel sterkte morgen. @babyummels Van harte gefeliciteerd! Hier ben ik het verder vergeten. Voel me even niet zo lekker.
@ Babyummels; Van harte gefeliciteerd met jullie dochter N.ina!! @ Bella; He verdorie meid! Had stiekem de hoop dat het zou doorzetten, maar wie weet wat de nacht nog brengt @ Mikmak; Wat een ontzettend mooi kaartje en wat een mooi kereltje is jullie A.rnaud! Ik wil jullie morgen heel veel kracht en sterkte toewensen! Hier zal zeker weer een kaarsje voor jullie branden!! @ Blondje; wat fijn dat de antibiotica aanslaat. Hopelijk ben je er snel weer helemaal bovenop!
Meiden hier lijkt het af te nemen qua tijdsduur, ik ha twee paracetamol nemen en mijn bed in zit er even helemaal doorheen en heb nul vertrouwen meer in mijn lijf. Fijne avond en tot morgen!
Hoi, hoi, ja daar was ik... had al op fb autootje geplaatst. maar ik ben dus vanmiddag bevallen van ons dochtertje Nina . 2735 gr 13:44. Het Alles ging goed. Ingeleid in geldrop. Vliezen waren gebroken maar 24 uur geen weeen. Na 1.5 uur weeen en 2 zuchten op een perswee was ze er. Echt helemaal blij. Nu ff slapen. Ik zag ff gauw nog wat kinderkes. uit mijn hoofd, wub en blackbird. gefeliciteerd zeg. en mikmak he b je verhaal niet meegekregen maar toch sterkte. ga morgen wel bijlezen. Nu eerst pitten want het waren 3 heftige vermoeiende dagen. oh trouwens. nog 1 ding. voor de vrouwen die weeen willen:voetrelfex behandeling gaan doen. ik kreeg na 1 uur harde buiken. helaas geen weeen. maar toch zette het wel in gang... dus wie weet....
@ Flora; slaap lekker meid! Heb echt met je te doen. Maar, je weet in ieder geval wel dat babybella een pittige tante wordt met een eigen willetje
@mikmak, mooi kaartje, heel veel sterkte morgen.We denken aan jullie. @flora, hopenlijk zet het toch door.Pittig kindje heb je. @babyummels, gefeliciteerd met jullie kleine meid @babyboo, jij doet niet mee met babyboomweek.eigenwijze baby heb je. @nicky, nee dat vind de baas niet goed helaas.Dus dan maar iets anders verzinnen, en zo mag hij zeker weg.Hoewel het niet netjes is om het zo te doen. 5meiden waar het bij rommelt, spannend. Onze lijst is wel erg roze, er zijn maar 3jongens. Hier gaat het na een bord hutspot wel iets beter, hopenlijk slaap ik vanacht een beetje.
@flora: bij mij was het ook weg maar sinds een uur weer heviger terug.. hoop dat het nu gaat door zetten en hoop bij jou ook meid...