December 2011 Mama`s!! Deel 5.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carrolyn, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mikmak; heel veel sterkte morgen alledrie. Het wordt zeker een heel mooi afscheid van jullie mooie mannetje.

@Wub, mooi meisje ! Morgen samen lekker naar huis.

Heel tegenstrijdig, raar he .

@ego, vandaag nieuwe bloeddrukmeting gehad en ctg-scan. Bloeddruk was iets lager maar as vrijdag weer meten. Vrijdag ook weer echo, de groei in de gaten houden, hij ligt nu iets onder t gemiddelde. Gyn zei dat ik er rekening mee moest houden dat we de 40 weken niet halen met deze bloeddruk, wellicht met 38 wk inleiden. Grrr ik wil nog niet, wil nog lekker zwanger zijn .

Zo nu ga ik lekker slapen !

2. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zag net op fb dat laraxx deze update heeft geplaats

Hallo meiden, hierbij wil ik jullie laten weten dat wij vandaag de trotse papa en mama zijn geworden van onze gezonde zoon Aaron!! 51cm en 3020gram. Hij is met een keizersnede ter wereld gekomen maar alles gaat goed en we zijn dolgelukkig!!! Liefs

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Brusje is gisteravond bevallen van een zoon van maar liefst 4295 gram en 52 cm

Gefeliciteerd!!

Laraxx en laraxman gefeliciteerd!

Meiden geniet van jullie wondertjes!!!!

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Babystew wat ontzettend kl#te ik duim dat dit gedonder snel ophoud voor Mila!!

Jeetje wub wat een verhaal, gelukkig gaat het nu goed met jullie beiden!! Dikke knuffel en geniet ervan!

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Brusje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Wat een lekkere flinkerd zeg!!

Larax, ook jullie gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Meiden, geniet van jullie mannetje!!!

Wub, wat een verhaal zeg... Gelukkig is de kleine er en gaat t goed.

Babystew, wat naar voor Mila zeg!! Hoop dat ze gauw weer overgeplaatst mag worden.

Mikmak, veel sterkte vandaag. Ik zal aan jullie denken...

6. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    weer kleine geboren:) helemaal geweldig.

net weer wakker van een wee geworden, paracetamol uitgewerkt, ga ik na de wc, heb ik de slijmprop verloren..

kijken wat er verder gebeurd;)

7. Wowkaat

Wowkaat Actief lid

26 apr 2011
    375
    0
    16
    Larax enbrusje gefeliciteerd! Geniet van jullie mooie kindjes!

Babystew: jeetje wat k*t zeg! Heel veel sterkte met jullie mooie kleine meid, ik denk aan jullie!

Bella: hopelijk zet het door! Ik duim voor je!

Flora: hoe is het met jou? Zet het een beetje door?

Slapen? Wat is dat ook alweer? Als ik over een kwartier nog niet slaap, ga ik er maar weer eens uit om wat te eten en serie te kijken. Zie dat er meer nachtbrakers zijn. Ben ook weer behoorlijk bezig met mikmak en familie. Wat een verschrikkelijke dag het morgen moet zijn voor ze.

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hier neemt de duur ertussen iets af nu om de zes, genoeg om niet de kunnen slapen. Paracetamol helpt td weinig. Werd gek van vriendje met zijn positieve je kan het schatje houdt vol gezwets dus ben nu im het gasten verblijf aan het hangen

Kan niet meer online want mijn accu is bijna leeg baaaaalen

9. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    @ flora: is kut zo he meid, ik weet hoe je je voelt, zo is bij mij ook, wakker gworden van weeen omda paracetamol uitgewerkt is en dan verlies ik in 1 keer de slijmprop, wat jammer genoeg niet niet betekent dat het door gaat zetten.

wachten is niet ons sterktse punt en dit is kut...

10. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Laraxx en brusje: gefeliciteerd met jullie mannen! Geniet ervan.

Ik ga nog even proberen te slapen. Heb net maar even een cracker gegeten om de honger te stillen. Tot later.

11. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @mikmak: heel veel sterkte voor vandaag.

@bella: dat meen je niet dat het weer rustig is. Kan de VK dan echt niet meer doen? Hoe is het vanmorgen bij jou?

@nijn: hoe is het vandaag met je? Voel je jezelf beter als gisteren? Vandaag 38 weken zie ik. Gefeliciteerd met deze mijlpaal.

@flora: hoe is het vandaag? Heeft het toch een beetje doorgezet? Jeetje balen zeg dat het nog steeds niet doorzet. Ik hoop zo dat jullie de kleine snel in jullie armen hebben. Misschien denkt bella wel: ik ben een decemberbaby en wacht ze tot morgen.

@babyummels: ondanks 3 heftige en vermoeiende dagen zo te lezen toch een snelle bevalling gehad. Geniet van jullie meisje N.ina.

@daisy: balen dat hij geen vrij kan krijgen. Is inderdaad niet netjes maar als het zo moet dan is het niet anders. Ook jij vandaag 38 weken, gefeliciteerd met deze mijlpaal.

@minke: ik hoop dat het bij jou ook snel gaat beginnen, mag ook wel met deze termijn.

@babystew: Hè bah meis dat is niet leuk :( Ik hoop dat Mila snel aansterkt en snel van de IC af mag. Heel veel sterkte ermee.

@wub: wat een prachtig meisje hebben jullie! Wel heftig dat ze helemaal blauw was bij de geboorte, lijkt me geen pretje om als ouder mee te maken. Gelukkig mogen jullie morgen al naar huis en kunnen jullie lekker in jullie eigen omgeving gaan genieten van elkaar.

@laraxx: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon A.aron!

@brusje: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

12. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Goedemorgen dames,

Het kletsen van gisteren valt me nog mee, heb tenminste lekker bij kunnen lezen en reageren.
    Hier gisteren het bed in de kamer gezet :) Heb onwijs lekker geslapen en een keer niet zoveel hoeven draaien. Geslapen van ongeveer half 1 tot half 6!
    Heb sinds gisteren wel mega pijn tussen de bekken, volgens mij ligt die kleine uk nu echt helemaal ingedaald (of bijna helemaal). Ik zal het straks eens vragen, moet toch op controle :)
    Ik ga de douche eens opzoeken. De huishoudelijke hulp is er over een 10 tot 20 minuten al, hubbie staat rond kwart over 7 op, kan hij mij nog mooi meehelpen met afdrogen en aankleden :)

Fijne dag allemaal en ik kom straks natuurlijk nog bijlezen en kletsen.

Knuffel voor iedereen die het nodig heeft of er gewoon een wil hebben :)

13. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goedemorgen! Ik meld me met BIB!

Laraxx, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
    Fijn dat het goed gaat.

Brusje, jullie ook gefeliciteerd met de geboorte van jullie grote vent ;)

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Berichtje van Sjees op FB:

heb goed en slecht nieuws, gelukkig hoef ik geen curetage,ben idd zelf het stolssel verloren,maar gistermiddag ging het weer mis,vreselijke pijnaanval,nog erger dan voorheen,uiteindelijk nadat ik van mijn graadje ging morfine gekregen.
    dokters wisten niet wat er was,dus allerlei onderzoeken,temperatuur ging per 5 minuten op en neer,met 1,5 graden, uiteindelijk besloten tot urine afnemen via katheter om te kijken of ik nierstenen oid had,direct na inbreng katheter sprong hij eruit en ben ik bijna een liter urine verloren,wat bleek is dat ik een overloopblaas had,wat een opluchting gaf dat!
    mijn blaas werkt niet meer,voel geen aandrang en kan niet goed meer zelf uitplassen,heb nu dus katheter die in ieder geval tot vrijdag blijft zitten,helaas dus voorlopig nog niet naar huis.

15. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Babyummels,man en Lucas
    Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje N.ina
    Geniet er van samen!

@Laraxx en man
    AGefeliciteerd met jullie zoon A.aron
    Geniet er van samen!
    @Brusje en man en broertje(s) en zusje(s)
    Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje
    Geniet er van samen!

16. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @sjees: jeetje meid. Zit jou ook niet mee. Eerst als dat gedoe met die darmen en nu dit. Mooi balen. Hoop dat je je snel beter voelt en lekker naar huis mag.

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Mikmak, heel veel sterkte vandaag.

Babyummels, gefeliciteerd met Nina.

Laraxx, gefeliciteerd met Aaron.

Brusje, jullie ook gefeliciteerd met jullie zoon.

Wub, mooi meisje zeg en vandaag lekker naar huis. Geniet ervan.

Sjees, balen dat je nog in het ziekenhuis bent. Is je kleine meid wel bij je?

Nicky, zo jullie poets is er al vroeg. Lijkt me wel relax, zou het ook wel willen ;).

Petera, spannend. Hopelijk blijft je bloeddruk goed en kan je beebje nog ff blijven zitten.

Flora, bij jou nog steeds niks? Bella houdt de spanning er wel in zeg.

Babystew, das idd niet leuk, dat Mila weer terug moet naar het WKZ. Ik hoop echt voor jullie dat het nu snel de goede kant op gaat en jullie haar binnenkort mee mogen nemen naar huis.

Hebben we nog iets van Mamsie gehoord?

18. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier nog bib. Heb ineens weer vreselijke last van mijn rib. Misschien niet helemaal lekker gelegen vanacht. Heb net 2 paracetamol genomen en lig weer in bed. Vriend werkt weer over vandaag. Ik ga zelf niet echt iets doen,dus weer een lange dag. Ben dat gehang ook wel zat. Maar ben ook niet mobiel genoeg om dingen te ondernemen. Pff..

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier op zich lekker geslapen, alleen een beetje te kort. Lag er pas om half 1 in. Vanmiddag nog maar ff tukken.
    Verder vanmiddag met Stijn langs mn oma.

Hier trouwens 37 weken vandaag, raar idee hoor dat ik nu mag bevallen. Niet dat ik denk dat het nu al gaat komen, maar toch.

20. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Je weet het helaas niet het kan ook zo maar zover zijn.

Deel Deze Pagina