Hier vanmorgen weer voor ctg en weer alles goed was met anderhalf weer klaar gelukkig! Morgen met de kleine man even naar de kno,ben benieuwd wat die gaat zeggen Vanmiddag even lekker geslapen ga dat nu elke proberen te doen zeker na die fijne nachten!
Mijn moeder durft bijna niet te komen, die is zo nerveus en wol absoluut niet in de buurt zijn haha, ik zei tegen de dan ga je maar in arcen naar het termaalbad relaxen als het begint. Ik lach me kapot! Pap belde net dat Bella pas na morgenmiddag mag komen, zijn BMW heeft een storing dus er gaat maar 1 deur open, hij moet morgen Naar de garage....daarvoor is het dus een probleem want mam past volgens hem niet door het raam! 
@prinsesje, Fijn dat alles goed was, lekker ontspannen nu. @aapje, fijn dat jij ook bent goedgekeurd. @babyboo, ik hoop wel dat ik het aan me vruchtwater voel.Mijn vliezen blijven (hopenlijk) tot de kerst intact.
Fijn dat het goed was aapje!!! Ik stress soms ook even! Je voelt ze nu echt minder heftig. En dat is nu even eng...
@Aapje2009 Fijn dat alles weer goed is. Hoop dat je meer van die fijne slaapmiddagen mag hebben! @Florabella Nou dat zou ik wel echt een stunt vinden als je dan vannacht echt goed begint en je morgenochtend dus bevalt!
Ik zit gewoon een potje te janken joh bij 16 and pregnant. Baby geboren,maar word afgestaan voor adoptie.
Daisy1985 ; Oh oke. Waarom wil je perse tot aan de kerst? Goofie ; dat soort dingen moet ik nu ook echt niet zien want dan blijf ik janken waarschijnlijk!
Ik snap echt niet hoe je dat kan doen.Je baby gewoon afstaan. Maar ik snap al helemaal niet hoe die meiden allemaal zwanger kunnen raken.Ze willen bijna geen van allen een kindje maar toch allemaal zwanger.Zorg er dan voor dat je niet zwanger raakt.Daar is genoeg aan te doen.Sorry maar die meiden snap ik echt niet.
@Florabella Ja dat zou toch wel echt een hit zijn hahaha. Sorry maar dan denk ik dat ik wel stiekem even heel hard moet lachen! @Daisy1985 Nou precies vind ik nou ook! Mensen van tegenwoordig zullen toch eindelijk wel een keer weten wat er kan gebeuren? Stelletje sukkels!
Ik moet er niet aan denken! zou ik 9 maanden met mijn kindje hebben geleefd, En absoluut door een hel gegaan. En dan vervolgens haar zomaar weggeven en verder leven. Terwijl je elke dag weer weet dat je kind ergens op de wereld rondloopt. Brrrr krijg er de rilling van!
Spiraaltje erin dat 10jaar werkt.Dat erin vanaf 1e menstruatie. O`ja ik ben zwanger geworden, draag 9maanden een kindje en daarna moet ik het niet wat ik wil uitgaan en lol kunnen trappen. Echt zo stom. Hoewel ik het van dat meisje(16) van net wel verstandig vind dat ze het afstaat.Als je weet dat je het geen goed leven kan bieden dan is dat wel de beste keus denk ik.
Boo als ze dat doet lach ik ook hoor, is ze dr eindelijk uit haha 16 and pregnant daar irriteer ik me altijd zo aan, krijgen al een ruggeprik voor ze goed en wel in het ziekenhuisbed liggen