December 2011 Mama`s!! Deel 5.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carrolyn, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    vk is vanmorgen om 9 uur geweest en ze had me toen voor de 2de keer gestript, volgens mij niks uitgehaald:( heb 2 cm ontsluiting zei ze. ik moes ze om 21 uur weer bellen om te kijken hoe het was.. weeen zijn nu weer lichter als straks, me man is op van de zenuwen en vraagt om het half uur hoe het is...

@ flora hoe is het nu verder bij jou?

2. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Dat zeker, merendeel van de meiden van 16 kunnen toch geen kindje opvoeden/een goed leven bieden.
    Hopenlijk denkt het meisje er nu wel even overna als ze weer in bed duikt.

3. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Daisy1985
    Ja precies dat dan weer wel. Dat zou ik nooit kunnen, Maar ik zou die domme fout ook niet maken!

@florabella
    En dan heb je de primeur om als eerst op de uitgerekende data te bevallen! Dus dubbel zo leuk. Zullen we daar dan maar voor gaan :p.

@Bellamanuela
    Nou als ik jou was zou ik gewoon zeggen dat je absoluut gewoon niet meer kan en helemaal kapot bent. Dat het zo niet langer kan en dat ze je maar echt moet helpen!

4. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @bellamanuela: ik zou ook zeggen dat dit niet zo door kan gaan hoor.

5. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik lees bij november mama's dat baby wens ook is bevallen van een zoon.

6. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    dat gaan we ook zeggen dames en dan hopen dat ze iets wil doen.

flora: las dat je je moeder na termaal bad stuurde, woon je in de buurt van gennep ja?

7. Sjees

Sjees Niet meer actief

sorry ik schrijf niet mee,maar gaat nog niet goed hier
    nou helaas nog niet veel wijzer....ondanks de abkuren blijven de infectie waardes stijgen,buikpijn blijft ook,heb net een ct scan gehad,en nog een echo,er zat toch nog weefsel,dus wellicht morgen curetage,voor de zekerheid,maar ze denken niet dat dat het is,chirurg net hier geweest en die is nu in overleg wat ze gaan doen, ik ben het zat,bweuhhhh
    kan ook niet uit bed,darmen en blaas werken niet meer,dus catheter,en er komt steeds weer wat meer bij ipv dat het beter gaat.

8. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat de drukte hier in een middag en wat gebeurd er veel!

Larrax, sniffy en Peanut; van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertjes, veel geluk hopelijk gaat t jullie en de kleintjes goed.

Lin; welkom thuis! Geniet ervan na een week ziekenhuis. En wat snel op gewicht. Ik zit op 2 kilo na ook op mijn oude gewicht, maar dat was na 4 weken. Was ook ruim 10 kilo erbij. Pas ook weer in mijn jeans maat 27 dus das wel lekker. -kijkt ook trots-

Vanmiddag Isa gewogen, onze polleke dikbuik weegt inmiddels 2700 gram, ze is 340 gram in een week bijgekomen. Ik heb slagroom denk ik!

9. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Sjees; had het op fb gelezen, mooi shit!! Sterkte meis!

Bella; wij wonen vlakbij horst en in arcen zit er ook 1

Ennuhh ik zeg ff niets over hoe het gaat, vraag over een uurtje nog maar eens haha

10. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de felicitaties! het is inderdaad echt heel rap gegaan.. Vannochtend om half 7 begonnen de weeën, om half 11 kwam de verloskundige kijken en toen had ik dus nog maar 3 centimeter. Ze zou over twee uur weer terug komen om te kijken hoe het ging. Om kwart voor 12 waren de weeën al zo heftig en had ik ook al persdrang. De vk constateerde toen 9 cm ontsluiting! Dus gewoon 6 cm in een ruim uurtje! Om iets voor 1 mocht ik eindelijk mee persen en 6 over 1 is dus onze zoon geboren!! Gelukkig ook geen knip of iets, wel 5 hechtinkjes, maar wat wil je met zo'n reus van een vent ;)

Toch nog net op het nippertje een november-mama geworden! Succes allemaal met de bevallingen.. geniet er van (ondanks de pijn), want het is iets heel bijzonders!

11. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    @ flora: in arcen zit er idd ook heen, gaan we vaak heen;) ... zal het je over uur nog eens vragen, hoop op goed nieuws:p

12. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ach meisje toch. Wat kan het dan in hemelsnaam zijn?

13. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Dat klinkt als een goede bevalling babywens! Gefeliciteerd!!!

14. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    verloskundige net gebeld, ze is om 21 uur hier en kijkt dan wat ze kan doen..afwachten nog dus:(

15. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Sjees
    Jeetje meid. Heb je eindelijk je kleintje, heb je dit gezeik weer! Mochten ze morgen toch een curretage doen,, heel veel sterkte en ik hoop dat het daarna echt beter gaat!

@Florabella
    Hahaha heel begrijpelijk! Zeg maar niks en negeer de kleine Bella. Misschien heeft ze er dan wel de balen in en komt ze spontaan haha.

@Babywens11
    Jeetje zeg jij hebt pas echt een reus van een kind. Las het net in het novemberforum. Goedemorgen zeg! Helemaal gefeliciteerd met jullie zoon. Hij doet zijn naam zeker eer aan hahaha

@Bellamanuela
    spannend meid. Hoop echt dat ze iets voor je kan doen! Kan ze niet gewoon je vliezen breken? Of maak ik nou een hele domme opmerking?

16. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff, dit is geen doen he meid! Hopelijk komt ze met wat leuker nieuws straks! Ondanks dat ik ff niet veel schrijf, hou ik wel alles in de gaten net zoals mijn telefoon ;) Hopelijk kan ik vannacht nog een goed berichtje posten over je ! :D

17. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha dank jullie wel :) Het is inderdaad een reus van een vent (nu al :p) haha en hij doet zijn naam zeker eer aan.. heel grappig!

meiden waar het aan het rommelen is: veel succes hoor!

Nog even een fotootje spammen van onze mooie zoon!

18. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sjees jeetje zeg das balen

hallo dames

sorry dat ik de afgelopen dagen heel weinig heb gereageert op iedereen.maar ik zat met me zelf in de knoop volgens mij .ik wilde van alles maar ook weer niet was al blij dat ik het eten op tafel kreeg.en zelf de katten konden weinig goed doen bij me nou en dat zijn vaak mijn rots in de branding.al hebben we wel een aantal keer goed om ze gelachen maar dat hielp weinig.

ik ga me vandaag steeds beter voelen.ben net lekker in bad geweest en owww wat was ik blij dat me man thuis was ik kwam er niet meer uit wat ik ook deed .dus ik ga denk ik maar niet meer in bad als me man aan het werk is .

19. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Babywens2011
    Wauw mooi jong hoor!

@Coon
    Jeetje meid, flink kl*te dat het je zo tegen zat. Maar heel fijn dat het nu weer beter begint te gaan. Snap je heel goed. Je wilt van alles maar eigenlijk gaat dat gewoon even niet meer. En sorry maar ik moet wel even lachen bij het idee dat je in bad zit en er gewoon niet meer uit kan hahaha. Voel je niet gekwetst aub!

20. Frutsel

Frutsel Actief lid

17 feb 2011
    268
    0
    0
    Alle nieuwe moeders gefeliciteerd! Wat een boel goed babynieuws vandaag! Is misschien wel een goede opsteker voor Mikmak? :(

@bad: ik kan er ook zelf niet meer uit dus kan alleen in bad gaan als man thuis is. Niet echt handig. Maar we hebben toch geen fijn bad trouwens. Oude badkamer met klein en te ondiep bad. Als het helemaal vol is lig ik nog niet eens half onder water... Dus blijf toch nooit lang erin...

Deel Deze Pagina