thnx voor de felicitaties. Jeetje wat vreselijk voor Mikmak en haar man en dochter. Ik wens ze alle kracht en sterkte toe om dit verlies een plekje te geven. @flora, ooooh spannend meid!! zet m op!! nog even en je hebt je kleine meid in armen............
Flora, wat goed!! Als baby Bella pas komt na 00.00 uur dan ben je precies op je uitgerekende datum bevallen!! 4% vd gevallen hè!! Maar goed, doe je best, kom op en je kan t!! Bedenk me net...hoe moet dat nu met de auto van je ouders????
flora: harstikke fijn meid, je hebt snel je meisje in handen hier worden de weeen heftiger alweer en erg pijnlijk, de douch hielp niet hopen dat het doorzet.
Hahaha daar mocht ik om lachen toch Florabella. Nou zullen ze je moeder toch echt door het raampje van de auto moeten hèbben gepropt. Zie het helemaal voor me! Nu kunnen jullie het sinterklaas spel met jullie kleine erbij spelen! Helemaal leuk. Hoop dat het voor jou nu ook goed door gaat zetten bellamanuela! Ga ervoor. Wij willen nog meer beebjesnieuws
Dank je wel ja het is zeker snel gegaan.. Hij heet Max (Manuël Xander) woog 4600 gram (ruim 9 pond) en is 55 cm lang.. flinke kerel dus
Babywens, netjes eruit Geperst hoor zo'n gezonde knul!! Nog gefeliciteerd!! Flora, mams kan toch via de enige deur die open kan en dan binnendoor verder klimmen??
@Susan79 Natuurlijk kan dat maar laten we het leuk houden en haar gewoon door dat raampje heen persen hahahahaa. Zo spannend dit! Ik kan toch niet slapen, dus zit patiënce te spelen en om de zoveel potjes even hier spieken!
@flora, nu doorzetten, morgenochtend heb jij je ukkie.Zet hem op. @germini, gefeliciteerd met je kleine meisje. verder niks gemist geloof ik, o`ja een moeder die door een raam klimt??? Hier net thuis gezellig op visite geweest bij peettante van me vriend. En nu bezig met bedenken wie er deze week nog gaan bevallen. Ik heb er al 2 op me lijstje staan, en nee de meiden die nu bezig zijn het niet. Even denken wie het nog meer gaat worden. Morgen moet ik boodschappen halen, pff dat gaat leuk worden op de fiets.Vriend is pas laat thuis dus ik moet avondeten halen. Kan ik gelijk een pak gratis luiers erbij halen.
Hier ligt de kleine volgens mij ook flink met haar koppie te schudden daar beneden dus dat zorgt voor een niet bepaald lekker gevoel maarja. Ik ga toch maar even mijn telefoon weg leggen. Nog 8% en dan valt ie uit. En met de oplader erin kan ik er niet goed bij dus niet handig. Bovendien moet ik morgenochtend vroeg weer naar de verloskundige voor controle. Dus laat ik maar proberen te slapen. Florabella en bellamanuela !! Hop hop zet hem op hihi. Jullie kunnen het. Heel veel succes en natuurlijk blijf ik tussendoor wel spieken!
Wow, wat een drukke baby dag vandaag! Ineens zoveel baby's! Echt super! Gemini, Laraxx, Sniffy, Peanut, Mamsie, Brusje: Gefeliciteerd meiden met jullie prachtige baby's. Hoop dat jullie allemaal op de roze/blauwe wolk zitten! Flora: Woot!! Gaat het eindelijk gebeuren! Ik vind niet dat je een lage pijngrens hebt hoor, je bent al bijna 2 weken aan het voorwerken en nu gaat Bella eindelijk haar gezicht laten zien. Je kan het! Bella: ik duim voor je dat het snel gaat doorzetten. Super irritant voor je. Ik hoop dat je een beetje kan rusten tussendoor. Succes en sterkte! Verder is het rustig hier op het forum zeg! Iedereen is natuurlijk aan het bevallen of aan het genieten van haar nieuwe aanwinst. Vandaag veel aan Mikmak gedacht. Wat moet dit een belachelijk zware dag voor Mikmak en gezin zijn geweest! Hier: vandaag ging ik lekker lunchen met 2 vriendinnen. Toen ik naar de w.c. ging ontdekte ik ineens bloed op het wc papiertje. Had die ochtend al wat harde buiken en een druk onder in mijn buik. Daarna VK gebeld, dus moest het ff in de gaten houden. Daarna niet meer gebloed, ook geen harde buiken meer. Het enige wat ik dacht... hij mag nu nog niet komen, de geboortekaartjes zijn nog niet af en de adreslijst is nog niet compleet. Ben zo benieuwd wanneer ik ga bevallen. Ik hoop ook echt dat hij voor 24 december zijn gezicht laat zien. Hoe gaat het verder met iedereen?
Geen nacht brakers deze nacht. Behalve ik haha. Ik lig hier met buik kramp waarvan ik niet weet wat het is pff..