December 2011 Mama`s!! Deel 5.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carrolyn, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Nou ik weer even proberen te slapen. Hoop dat het lukt.
    Mocht dit doorzetten, heb ik alle rust en kracht en energie nodig.
    Weltrusten maar weer!

2. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ennnnnnnnnnnnnn.. de waarheid is boven tafel! :p :D Krijg ik toch nog gelijk :cool: Wie had dat gedacht.. hahah!!

3. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slaap lekker!!

4. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hij zegt o echt. Wrijft over mijn rug en volgens mij is hij weer aan het slapen. Denk dat ik zo even onder de douche stap. Misschien helpt dat.

5. nijnonijntje

Sluizen opengooien en een flink prtie janken :D

6. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Babyboo; Ben benieuwd wat je vk gaat zeggen morgen. Zou je willen dat ze zou kijken of ze je al kan strippen of iets dergelijks of wil je gewoon afwachten totdat ze zichzelf aandiend?

7. nijnonijntje

Haha wat een droogkloot :)
    Maar niet leuk voor jou natuurlijk :(

8. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    :$ Echt? Hmm, misschien is hij gewoon nog niet doordrongen van het feit dat het echt zo is..

Ga inderdaad gewoon lekker douchen meid en als het aanhoud wederom je vent wakker maken en zeggen dat hij op het punt staat papa te worden! Daar wordt ie wel wakker van! ;)

9. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Dames niet zo snel! Want zo snel werkt mijn telefoon niet mee.

Wil jij mij dan alsjeblieft een doos Mora frikandellen komen brengen prinsesje88? Je kan trouwens wel trots op me zijn, want gisteravond ging mijn vriend frituren en toen heb ik niks genomen. Goed hè :D

@Goofie
    Bellen!!! Die lui zijn waarschijnlijk toch al wakker!

@Nijnonijntje
    Dan hoop ik echt van harte dat jou vruchtwater gelijk heeft haha. Komt het niet gewoon omdat over 2 dagen mijn uitgerekende data is?

10. nijnonijntje

Ik ga nu echt.
    Latersssss

11. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier helaas geen mora frikandellen in huis, dus kan ze ook niet komen brengen! Kan kijken wat ik morgen voor je kan doen ;)

:$ Sta perplex!!!! Jij niets van de frituur gisteren? Was je ziek?! Ohneeee.. het waren natuurlijk geen lekkere frikandellen! :p

Hoop voor je dat nijn dr (vrucht)wachter gelijk heeft! :D

12. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Slaap lekker meid!

Wat een droogkloot inderdaad Goofie. Even lekker douchen en als je dan nog zoveel last hebt, gewoon even bellen. Ik vind dat ook altijd klote om te doen, maar de Vk zegt altijd daarna: ja maar je moet gewoon bellen, daar zijn we voor bla bla,...

@Prinsesje88
    Nou als de mogelijkheid er is zou ik zeker willen dat ze me stript. Mijn lichaam is altijd zo gevoelig dus misschien dat het wel gelijk wat doet. Ben alleen bang dat alles nog potdicht zit..

13. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Goofie; Babyboo heeft gelijk! Ze benadrukt bij mij ook altijd dat ik altijd kan bellen, omdat ik het ook heeeel vervelend vind om te bellen. Maar ze hebben liever wel dat je gewoon belt als je onzeker bent of ongerust bent!!

@ Babyboo; Dan moet je morgen inderdaad gewoon lekker ff een potje jammeren en dan hopen dat ze je wil strippen! Ik hoop het in ieder geval met je mee!!

14. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Zielig voor mij hè haha. Maar we hebben ook lekkere kroketten liggen hoor en mini hapjes. Maar ik had gewoon geen zin. Al krijg ik door al dit geklets over eten wel trek haha.

En wat betreft die sluizen. Ik denk dat dat geen enkel probleem is. Ben wel echt op. En dan gisteravond ook nog ruzie gehad., bah!

Wel fijn dat ik gewoon gezellig hier kan kletsen. Moeten we wel echt blijven doen, anders ga ik dat veel te veel missen!

15. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar Dames..
    ik ga weer richting bed, vriendlief opzoeken. De wekker gaat weer veeeeeeeel te vroeg dus ga toch nog maar even proberen te slapen.

@ Goofie; gewoon BELLEN en je vriend lekker wakkerschudden :p Hoop straks hoopvolle berichten over je te lezen! Succes!!

16. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet leuk voor jou dat je ruzie hebt gehad!! Maar wellicht kan het je nu inderdaad helpen om ervoor te zorgen dat ze je strippen. Altijd van iets negatiefs iets postiefs maken he! ;) (heb altijd moeite met mijn eigen advies, hahah!! )

Ik vind het ook elke keer weer zo fijn dat ik hier altijd terecht kan! Voor een lach én een traan! Blijf het ook zeker doen straks!! :)

17. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nightynight!!

18. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @prinsesje88
    Daar durf ik dus absoluut niet om te vragen. Hoop dat ze het zelf aanbied om even te kijken.., ik merk het wel!

Hier gaat de wekker ook over een uur, maarja laat maar.. Heeft toch geen zin meer en ben ook nog best wel boos door gisteren!

Slaap lekker hoop ik meis!

19. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Ik ga weer even potje patience. Maar ik ben er gewoon hoor. Zo terug!

20. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nou douchen was wel lekker maar weet nou niet of het geholpen heeft.

Deel Deze Pagina