Waarom bel je dan niet gewoon even? Ik bel ook niet zo snel, daar niet van, maar misschien stelt het je een beetje gerust. Want hier heb je ook niks aan!
Ennuh gewoon doorkletsen hoor! Ik ben er wel maar ondertussen speel ik ook patience om de tijd maar een beetje te doden..
Nouja misschien wel, misschien niet maar dan weet je tenminste waar je aan toe bent en heb je wel iets gedaan! Goed zo. Ik hoop dat het iets is. Wou dat het bij mij al zo serieus was dat ik kon gaan klokken!
@Bella en bellaman gefeliciteerd met jullie dochter S.halina (super mooie naam!!) Nu lekker gaan genieten meis! @Germini en Germiniman en broer en zus(?) Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje nu lekker genieten met zijn allen @Flora ben ook heel benieuwd bij jou hoe het is ! @Sniffy ook lekker dan dat ze in haar hoofdje hebben gesneden gelukkig ziet het rr netjes uit Fijn dat de bv ook loopt @Goofie spannend meis zet hem op je kan het!!! @babyboo ik hoop dat de vk morgen iets voor jou kan en wil doen verder lekker gelachen om jullie
Hier weer 100 x wakker , maar viel steeds weer redelijk.in slaap dacht net zo nh zal het wel rond half 7 zijn is het 10 voor 5 blegh maar goed even bij gelezen en ga zo nog weer een poging doen
Om 4.48 is in het ziekenhuis na een knip baby Bella omgetoverd tot Emma!!! Later meer nieuws even uitpuffen haha
@Florabella JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA EINDELIJK!!!!!!! WOEHOEEE. GEFELICITEERD MET DE KLEINE E.MMA!! HE HE WAT BEN IK BLIJ VOOR JOU ZEG! en nu lekker genieten en je lichaam eindelijk tot rust laten komen. Maar Uuhm in welke vorm past E.mma bij Bella?
Waarom denk je dat? Oh de adrenaline zit hier echt hoog! Heb de lol van mijn leven! Zo leuk al dat baby nieuws. Kom op M.anon! Zet hem op. Laat jij dat Beebje van je ook maar is op de wereld komen. We hebben er alweer 2 baby's bij. Man man wat gaat dat hard! Heeeeeeel veel succes meid!
@Flora en man Gefeliciteerd met jullie dochter E.mma eindelijk daar is ze dan ! Nu lekker gaan genieten samen!!
Nou het water liep net langs mijn benen. Lag in bed en voelde plop. Vk komt langs in de ochtend. Want de weeën zijn nu iets minder. Anders moet ik weer bellen.
Goof: alvast heel veel succes!!! Hopelijk kun je nu nog even rusten of zit er te veel adrenaline in je lichaam?
Oh nou heel spannend dan. Dat zal het dan inderdaad zijn geweest. Loopt het nu ook nog? Spannend... @Scrapdoodle4 Jaaaa hee meis hoe gaat het met jou dan? Al zolang niks meer van je gehoord. Gaat alles wel goed?!