@Babyboo O dat is idd niet veel ik herken het wel Ik slaap ook 3 uurtjes heel lekker en daarna is het k*t draai me dan een ongeluk en die bekken doen dan zo n pijn kom dan niet fijn meer in slaap ben dan wel elke 10 min wakker ofzo om te draaien vannacht sliep ik steeds weer redelijk snel,maar was ook zo weer wakker, helaas Maar vanmiddag gaat de kleine man naar het kdv en dan ga ik nog even liggen Geeft niks dat je bozig bent snap wel dat je er door heen zit Dikke knuffelvoor jou
Nou hier totaal niet ontspannen. Ben opeens kotsmisselijk en heb de emmer er maar vast weer bij gepakt. Ik weet niet of ik alles kan binnenhouden.. Pfff kan wel janken! @Aapje2009 Ah ahahhaa denk hij dat sinterklaas elke dag langs komt? Ga maar lekker met hem knuffelen! @Goofie Hahahah het is maar waar je aan denkt op het moment van je weeen. Maar zo te horen zijn wel meer dan duidelijk inderdaad je vliezen gebroken. En lekker douchen hoor, werkt denk ik wel heel ontspannend.
Alles blijft hier tussen gesloten deuren dames! Relaxx @Aapje2009 Ja alleen heb hier die drie uurtjes ook draaiend doorgebracht. Ben op!
Nou hoppa. Als we het dan toch over misselijkheid hebben. Net weer heel fijn moeten overgeven. Gelukkig had ik al een emmer gepakt. Daarna ook nog is fijn van de andere kant leeggelopen. Sorry!
Ja maarja ik heb het al een paar keer gehad in de afgelopen 2 weken. Dus dat heeft bij mij allemaal geen effect helaas. Hoe gaat het nu daar bij jou?
Krampen worden steeds heftiger. Ga nu eerst even proberen te eten. Heb toch wel honger. Daarna kijken of ik kan klokken.
@flora jaaaaahhhhh daar is ze dan eindelijk. Gefeliciteerd met dochtertje e.mma. Weer zon mooie naam. Lekker genieten. @ goofy heel veel succes, zet m op. @babyboo hoop dat t snel zal beginnen bij je, dikke knuff
Goedemorgen, Hier nog BiB. Flora, Bella en Germini, gefeliciteerd met jullie dochtertjes!!!!! Goofie, zet hem op meid.
@goofie Doe maar lekker eten ja en zo ontspannen mogelijk blijven he! Al zal dat vast heel moeilijk zijn @Wennes10 Dankje meis, hoop ik ook!
Nou zo maar is aankleden en dan naar de verloskundige. Pff heb er geen puf voor. Hoop echt dat ze iets gaat doen. Ga er niet om vragen, dat durf ik echt niet maar misschien doet ze het wel uit zichzelf..
Gewoon vragen als je het zat bent hoor. Hier deden ze het niet uit zichzelf bij 39+5. (vond ik ook niet erg toen)
he dames, bij mij ging het gister heel snel in`1 keer, binnen 2 uur in ziekenhuis brvallen van ons meisje shalina , ze hebben wel moeten knippen.. ik vertel srax even heel verhaal.
Jeej, weer babynieuws! Bella & Flora gefeliciteerd met jullie dochtertjes!!! De eerste echte December babies.. Goofie: zet hem op, straks heb jij ook je kindje Babyboo: ik hoop dat de vk iets wilt/kan doen voor je!
Bella en Flora; beide van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters! Geniet ervan, hopelijk gaat alles goed. Goofie; succes!! Hopelijk van jou ook snel babynieuws.
JEEEEEEEEEJ!!!!! Beebje Bella is E.mma geworden!! (Eindelijk) Flora en vriendlief, van harte gefeliciteerd met jullie eigenwijze dochter! @ Goofie; Ooh, nog eventjes en dan ben jij ook aan de beurt! @ Babyboo; succes alvast bij de vk en hopelijk kan ze iets voor je betekenen! @ Misselijk; hier ook erg veel last van de laatste week. Ben heel de zwangerschap niet misselijk geweest (op 3 dagen na) maar deze week ben ik al 2x heeel erg misselijk geweest! Bij mij lag het dan wel aan te weinig eten. Hier nog altijd BIB en ik denk dat onze grote kleine vent voorlopig nog heel wat dagen blijft zitten! Vind het ook niet zo erg, want begin het steeds gekker te vinden als ik eraan denk dat ik hem straks neit meer voel bewegen in mijn buik enz.. We zijn vanaf nu gewoon echt December mama's!!
@Bella`s, Gefeliciteerd met jullie kleine meisjes. @Babyboo, van de frikandellen ga je naar de berenklauw om 4uur s`nachts?Vreetzak.Succes bij de VK. @goofie, Hopenlijk is vriendlief nu wel goed wakker? Doorzetten nu he. Hier 2x wakker geworden met zeer pijnlijke harde buik. Zit nu nog lekker in badjas op de bank, eerst kop thee dan aankleden en daarna boodschappen