@ babyboo hihihi jij bent mooi vandaag kan ik nog in bad dan 3 dagen niet want dan heeft me man avonddienst dan kan ik alleen s'ochtends maar heb er vaak s'avonds pas behoefte aan voor de gene waar het rommeld succes @ goofie heel veel sterkte en ik merk het wel wanneer ik een update moet plaatsen heb ook internet op me tel nou ik ga ervan door ga ff oppad met me moeder
Spannend meis, het is in ieder geval wel echt begonnen nou ! Ga zo door en hou vol! Denk aan je kleintje die je zometeen lekker in je armen mag hebben!
Pff.. wil zo meteen alvast de kerstcadeautjes in huis gaan halen, maar vind het elke keer weer zooo lastig....
@coon Nou dan zeker nog even lekker van genieten! Badderse Hier belt mijn vader net, wilt straks even naar de stad, nog wat kopen voor de kleine en even wat winkeltjes kijken. Prima dan heb ik weer goed gelopen vandaag en misschien ook wel even leuk een beetje afleiding!
Oh, jij gaat ook ff lekker de stad in! Ja, ff een beetje afleiding en beweging is niet verkeerd he! Ik ga het ook maar ff proberen straks! Want een kerstboom zonder cadeautjes is ook zo wat! Heb alleen al de hele tijd weer pijn in mijn rug en ben weer misselijk..
@goofie, Zet hem op, nog even en dan heb je jouw ukkie in je armen.We willen vandaag nog een Goofiebaby.Baby eruit, en doe je moeder niet teveel pijn.Zet hem op Goofie. @babyboo, winkel ze en niet teveel frikandellen eten vanmiddag. Hier net boodschappen gedaan, vanavond heel simpel macaroni. Vriendlief is pas rond 19.00 thuis, en we gaan vanavond bij vrienden langs. Nu eerst oven aanzetten en ontbijten moet ik nog steeds doen en de kleine heeft honger. @prinsesje, misselijk?Ga jij jezelf leegmaken?En deze week nog bevallen?
goofie spannend meid! babyboo, pff snap dat je er doorheenzit.. ik ook bleeeegg ik moet morgen naar de vk, maar ben bang dat ze bij mij ook niks gaan doen.. hier net nog even geslapen, maar alles doet zo`n zeer.. ga maar even in bad.. flora, lekker genieten nu van jullie meisje!
@Prinsesje88 Fijn is dat het maar niet heus. Wat zijn we toch een stel zielepieten! Veel succes met de kerstaankopen @Daisy1985 Geen frikandellen voor mij vanmiddag hahaha. Eetsmakelijk ! @Tamm Ben bang van niet nee maar je weet maar nooit! Ach laat ik het maar zo zeggen; kop op! We kunnen het! Nog heel even.
nou meiden, hier even een update over gisteren. om 10 uur was de uitvaarder met kleine arnaud in de kerk, wij om kwart over.. we hebben nog een half uurtje met hem samen kunnen zijn, hij zag er nog goed uit..... en wat een mensen... geloof dat er zo een 130 mensen aanwezig waren... de pastoor moest zelf ook nog zo nu en dan zijn tranen wegslikken. hij is gedoopt, de muziek was mooi die we hadden uitgezocht, alleen op het laatst toen we naar buiten gingen... de pastoor ging zo op in de muziek dat hij vergeten was dat we op het laatste nummer naar buiten zouden lopen, hij zei nou het laatste nummer.. of was dit het laatste nummer, waarop hij zich zo verschrok... het was gewoon even grappig.... bijna een candid camera mometje..... verder ligt ie nu bij mijn vader en dat is fijn idee.... ik dacht wel dat ik veel leger zou zijn.... maar moet zeggen, ben wel wel erg verdrietig maar het hele lege gat waar ik dacht in te zou vallen is er niet... wel is er gelukkig nu de ruimte om te rouwen op je eigen manier en er zullen nog genoeg tranen komen en gaan.... als de tijd rijp is hebben we gisteren besloten om er toch nog een keer aan te gaan om linette een brusje te geven die wel op de aarde mag zijn, maar tijd zal het leren... 1 ding weet ik zeker, we hebben er alles aangedaan om Arnaud een laatste groet te brengen en een afscheid te geven wat hij zo verschrikkelijk heeft verdient
Wauw mikmak. Dat klinkt als een prachtig afscheid! Fijn dat het allemaal zo goed is verlopen. En ook dat je niet in dat lege gat terecht bent gekomen waar je zo bang voor was,. Nu is het tijd om alles rustig een plekje te geven en weer jezelf te worden. Die lieve kleine Arnaud en opa kunnen nu samen zijn. Die zullen nooit meer alleen zijn! Lieve patricia, een hele dikke knuffel voor jou, we blijven aan je denken en je bent hier altijd welkom. Wanneer de tijd rijp is zal er een prachtig brusje bij komen voor Linette. Liefs!
Jullie hebben jullie kleine vent een mooi afscheid kunnen geven lees ik wel! Het moet ook een fijn idee zijn dat hij bij je vader is en dat je vader over hem zal waken! Wat zijn jullie toch sterk!
@ Daisy; nee hoor, ik ben zeker niet de volgende! Vrees tot mijn grote vrezen dat hij op 5 dec komt of pas na 41 weken haha
@mikmak, zo te horen heeft jullie Arnaut* een mooi afscheid gehad, wat hij inderdaad heeft verdient. Uiteraard zullen jullie het er moeilijk mee hebben, en er zullen genoeg tranen vloeien maar dat is niet meer dan logisch. Je vader is bij hem en opa zal dan ook zeker over hem waken. Fijn vind ik het om te horen dat je niet in een gat bent gevallen/eraan onderdoor gaat. En je bent hier altijd welkom.
Wauw mikmak, wat een mooi afscheid! en wat fijn dat er zoveel mensen kwamen..! allemaal voor jullie en de kleine man! prachtig. ik hoop dat je het langzaam een mooi plekje kan geven.. dikke knuffel
Je weet het nooit, ik denk dat jij niet meer zo lang hoeft. Maar ja ik dacht dat babyboo zou bevallen en goofie nog even niet. En nu babayboo gaat winkelen en goofie is aan het bevallen. Ik geloof niet dat ik hier een gave voor heb.
Hallo allemaal, Even een vraagje. Ik heb sinds een paar dagen veel meer slijmverlies dan eerst. Dus lichaam maakt zich klaar. Heb nog geen slijmprop gezien. Vast meerdere die dit gehad hebben. Maar hoe was bij jullie de kleur? Bij mij is het een beetje de kleur van vanillevla Er zit geen geur aan ofzo maar twijfel toch of dit normaal is. Weet iemand dit? Wat zouden jullie hiermee doen? Vk of ha bellen? En welke van de twee dan? Vast bedankt voor juliie reacties!
@Daisy1985 Ja potverdorie daisy! Je hebt wel gezorgd dat ik nu aan een flinke teleurstelling lijd . Ik was zo van jou uitspraak uit gegaan! Potverdorie . @Frutsel Ik heb geen flauw idee, maar als je wilt bellen dan zou ik de VK eventjes bellen. Je weet het niet.. Maar slijmprop kan je vaker verliezen heb ik begrepen en zegt verder niks over een bevalling. Dus heel veel zullen ze er niet mee kunnen.,
Ik ga voor nu even afsluiten. Mijn pa zal zo wel komen en dan sta ik maar vast klaar! Tot straks dames. Ik blijf jullie volgen op telefoon!
@mikmak Ik zo'n bewondering voor jullie. Het klinkt als een prachtige dienst. Nu rustig de tijd nemen om te rouwen.