December 2011 Mama`s!! Deel 5.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carrolyn, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Even een vraagje trouwens. Als je borstvoeding gaat geven en dat gaat gewoon goed. Moet je dan perse een kolfapparaat hebben?

2. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Tamm,van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie I.van!!

Geniet er maar goed van!

3. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Spannend hoor meid!Hopelijk doet de veter wat bij je.

4. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tamm; van harte gefeliciteer met de geboorte van jullie zoon!

Goofie; van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

Ik ben gisteren op evluatie gesprek bij de gyn geweest en kreeg te horen dat ik zwangerschapsvergiftiging heb gehad, in best wel erge mate zeker voor de termijn. Dat is de reden dat Isa achter lag op groei, want dan werkt de placenta minder. Ik wist wel dat ik verdenking van zwangerschapsvergiftiging had, maar dit nog niet. De vroeggeboorte staat hier los van, daar is geen oorzaak van gevonden,

5. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babyboo; ik zou vooraf geen kolf aanschaffen, als het goed loopt heb je die idd niet nodig en ze zijn altijd nog te huur bij de thuiszorg uitleen.

6. Frutsel

Frutsel Actief lid

17 feb 2011
    268
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,
    Hier vanmorgen slijmprop verloren. Man meteen: oh, hoe lang duurt het dan nog?! ( was gelijk helemaal wakker)
    Dus ik: geen idee, dat is bij iedereen anders, kan nog wel weken duren.
    Hij: oh jammer...
    Die mannen van ons toch :)

7. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Blondje
    Jeetje dat zal dan wel even schrikken zijn geweest denk ik! Maar hadden ze ook een reden dat ze daar niet eerder achter kwamen? En wat betreft die kolf, dat dacht ik al maar ik dacht, even vragen :D Thanks!

8. Frutsel

Frutsel Actief lid

17 feb 2011
    268
    0
    0
    Als je weer gaat werken straks en je wilt dan BV blijven geven heb je er natuurlijk wel eentje nodig. Maar dan kun je idd ook huren of wat ik pas hoorde op marktplaats kijken en dan bij thuiszorgwinkel de slangetjes e.d. Nieuw kopen, dan is alles ook weer fris en schoon.

9. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Pff ik wil lekker douchen en nog aan paar dingen schoonmaken, maar ik heb er gewoon de puf niet voor!
    Ik denk dat ik mezelf echt maar even goed moet dwingen pfff..

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ik heb hem pas na een maand gekocht.
    Het is wel handig om dan te beginnen met een voorraadje op te bouwen voor als je weer gaat werken en als je eens een avondje weg wilt.

11. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    ik meld me ook weer.

heb eergisteren om 11 uur sávonds de badkamer staan poetsen(en ik ik heb een hekel aan poetsen;).
    gisteren nog even kerstkado's gekocht en heb al een paar dagen kramp in men buik(mijn moeder heeft zelfs gedroomt dat mijn vliezen braken op het schoolplein, dus ben heel benieuwd;)).

men dochter begint te huilen zodra ik de kamer uitloop en s'nachts wil ze niet slapen(overdag ook niet).

ook al weer 2 dagen aan de ctg gelegen omdat ik kindje minder voelde maar gelukkig was alles goed.

iedereen die al bevallen is gefeliciteerd met jullie zoon of dochter.

12. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Goedemorgen dames.

Dat drankje enzo dat ik gedronken heb heeft dus niks te maken met de bevalling opwekken ofzo he. Het is dus omdat ik al meer dan een week niet meer naar het toilet kan gaan, en ik heb al alles geprobeerd wat mogelijk is via de dokter, 6 verschillende dingen en niks helpt... Dus nu weten we even niet wat te doen.

Hopelijk mogen we snel bevallen he dames! Ook al ben ik een beetje bang geworden na die pijn eergisteren... Maar kom, we moeten erdoor he :D

13. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Nijnonijntje; Hopelijk gaat de veter wat bij je doen meid!

@ Daisy; iedereen is aan het voordringen en jij zegt er niets van! :$ ;)

@ Blondje; wat vreemd dat ze daar nu pas achter komen en het dan dus niet verder hebben onderzocht toen ze je ervan verdachten... Gelukkig is de vroeggeboorte daar niet aan te wijten. Moet ook wel een opluchting zijn denk ik..

@ Frutsel; Fijn he die mannen :) Maar vind het wel lief, vriednlief hier wordt ook steeds bezorgder!

@ ons2ewonder; nesteldrang, leuk he?! :D

@ babyboo; hier hetzelfde probleem hoor! Heb natuurlijk geen oog dichtgedaan net, maargoed. En nu wil ik zoveel doen, maar mijn lichaam wil nog even niet :( Maargoed, ga ook maar aan de schoonmaak en daarna lekker douchen! Wie weet wat de bewegingen opleveren ;)

14. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Het rommelen gaat door bij veel dames, er zijn echt al zoveel baby's geboren!

Super leuk!

Hier vandaag nog niets gedaan... Ga nu even topchef terugkijken en dan afwassen, badkamer poetsen, kamer opruimen, boodschappen doen en sinterklaasmufins maken.

Zet hem op bij wie het aan het rommelen is!

15. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    @ Groen, hier heb ik ook nog niks gedaan hoor... Heb er de energie niet voor... ga wel straks de box bekleding in orde maken... En zeker de afwas doen... Voor de rest zien we wel hoeveel energie ik heb ;)

16. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedzo meid that's the spirit!! :D

17. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier net de kerstmuziek aangezet! :D Wordt er altijd zooo vrolijk van!! :D

18. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Goedemorgen/bijna middag

Ik meld me BIB.

@babyboo, fijn dat je toch nog hebt kunnen slapen, alleen jammer dat je pijn hebt.Ik ga ook BV geven maar ik koop voorlopig echt geen kolf, zolang ik thuis ben heb ik geen zin om te kolven.
    Waarom ben jij niet bevallen vanacht.Jij zou bevallen, wil jij je wel eens heel gauw aan de afspraak houden :x

@Tamm, gefeliciteerd met jullie zoon,proficiat.

@blackbird, fijn dat alles goed gaat met jou en de kleine.

@Klachten: ik krijg meerdere klachten dat mensen voordringen met bevallen.Willen jullie daar wel eens heel gauw mee ophouden.
    Vanaf nu aan de lijst houden.Hou je baby maar gewoon binnen tot je aan de beurt bent.

Gisteravond ruzie met vriendje gehad.
    Ik heb gezecht dat hij op kon sodemieteren rond 9 uur.
    Hij heeft dus ook nog gedaan en is naar een vriend gegaan, zat om 0.30 naast me op bed over me buik te wrijven.
    Daar werd ik wakker van, toen hebben we het uitgepraat en goedgemaakt ;).
    Daardoor toch niet geweldig geslapen, opgestaan met koppijn, en pijn in me schouder, en ook veel last van me buik, die doet ook behoorlijk wat pijn.
    Ik heb me badjas nog aan, moet nog douche, totaal geen puf voor.
    heb enkel de wasmachine aangezet.Word een lekkere baaldag.

19. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons ventje zit ook mee te swingen in mijn buik!! haha!

20. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    @ Daisy, jammer van de ruzie, maar wel lief dat hij over je buik zat te wrijven, en goed dat het is bijgelegd hoor. Nu even iets leuks doen.

Ik ga dan beginnen aan het strijkje dat hier staat, en dan de box in orde doen :)

Deel Deze Pagina