December 2011 Mama`s!! Deel 5.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carrolyn, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goedemorgen dames!

Hier gaat alles goed. We mogen straks naar huis. Het wachten is op de kinderchirurg . Meira heeft een wat korter tongriempje dus daar wordt nog even naar gekeken . Omdat het riempje korter is kan ze mijn tepel minder goed pakken. Op zich lukt het wel om te voeden met een tepelhoedje maar het is met een hele kleine ingreep te verhelpen.

Met mij gaat het ook goed. Ik ben vanmorgen zelfstandig onder de douche geweest en zelf aangekleed.

Ik heb wel een beurse rug, want de ruggenprik lukte pas na 4 x .

2. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    @ Sniffy, leuk dat je straks naar huis mag!

3. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Zo, echt rustig hier! Dat zijn we niet gewoon hoor dames!

4. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    ben dus niet de enige die nog niets gedaan heeft. Voel me daar soms best schuldig over. Maar ga na dit bericht typen toch echt aan de gang!
    Het zonnetje schijnt hier inmiddels dus dat ik ook fijn.

Sniffy, fijn dat er goed naar gekeken wordt. En goed dat je weer zelfstandig bent aangekleed!

Daisy, gelukkig bijgepraat, dat is helemaal niets nu zo.n ruzie.

Prinsesje, schattig dat hij aan het meedansen is!

Nieuw wolkje, succes met de stijk, hoop dat je snel mag bevallen!

Zo... nu echt even aan de slag! Muziekje op is een goed idee!

5. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    @ Daisy, lief dat hij over je buik aan het wrijven was, kan je toch gewoon niet meer boos zijn he :D

Hier wat harde buiken en menstruatiepijntjes...
    Krijg bijna zin om eens half uurtje trappen te gaan lopen :)

Zit nu even aan een soeppie (naja meer vermicelli dan soep :p) en ga zo even plat denk ik. Was vanmorgen 1,5 uur eerder wakker dan normaal en ben toch wel moe.
    Heb net de kerstkaarten geschreven en strakjes nog even wat strijken en poetsen en dan vind ik het goed geweest!!

6. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    @ Robin, zal afwachten worden he, wie weet zet het door :D

Hier is de strijk gedaan, en ook de keuken is bijna af, nu nog de box afwerken :D

7. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    jaja dat heb ik mee gekregen ze heeft me ook gesmst

8. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    Ben der bang voor...gisteren was strippen bij de vk nog niet mogelijk dus het zal nog wel even duren!! :p

9. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Wat vinden jullie van jullie kraamhulp?

Hier vind ik niet echt dat er een klik is, ivm de vorige kraamhulp.
    En het is ook de eerste krraamhulp die eet wat wij in huis hebben, is dat normaal? Vind het niet erg hoor!! Maar omdat dat bij de vorige drie niet is gebeurd??
    Verder is ze wel aardig, doet haar werk redelijk goed, maar mis iets, het voelt ongemakkelijk.
    Alsof ze zelf ook wat onzeker is met wat ze doet of geintimideert is omdat ik er al 3 heb en weet wel wat ik doe.
    Tja weet niet??

10. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    sniffy: fijn dat je naar huis mag. wat verschrikkelijk dat de ruggeprik 4 keer mis ging.

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Brusje, had ook geen klik met de kraamhulp bij Sophie. Ze at niet van ons eten moet ik zeggen! Had zelf mee... Doordat ik redelijk zelfstandig was al, heb ik haar ook 1 dag minder laten komen. Miss ideetje?

12. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Ons2ewonder
    Ben heel benieuwd dan wanneer je gaat bevallen. Vanaf morgen mag je :D. Fijn dat het met de kleine goed gaat! En hopen dat je dochtertje ook gauw weer wat beter zal slapen!

@Prinsesje88
    Nou precies. Ik heb mezelf ook van de bank getrokken en ondertussen zijn de badkamer, slaapkamer en voorraadkast weer helemaal spik en span :D. Helemaal blij. Nu een kleine pauze om even hier te spieken en dan zijn de woonkamer, gang en keuken aan de beurt :D.

@Daisy1985
    Nee ik zou 's ochtends bevallen en tamm 's middags weet je nog! Maar de kleine dame hier luistert niet naar me :( Fijn dat jullie de ruzie uiteindelijk wel weer snel hebben uitgepraat! Is toch wel beter, vervelend van de pijn. Hoop dat je baaldag uiteindelijk een beetje meevalt! Dikke dikke knuf voor jou :D

En precies iedereen achter mij, Stop er maar een kurk in haahha :D

@Sniffy
    Balen van je beurse rug, maar top dat alles zo goed gaat en jullie lekker naar huis mogen :D.

@Brusje
    Hier nog geen gehad dus sorry, kan er niet over mee praten. En anders gewoon wat over zeggen toch? Misschien maakt het wat los..

13. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sniffy; Oh wat lekker dat je al naar huis mag of nu al bent! ;) Is het ook een ingreep die jullie gaan laten doen of twijfel je daar nog over? Ondervind ze alleen met drinken last?

@ Groen; je moet je helemaal niet schuldig voelen meid! Je hebt een beebje in je buik en dat vergt een hoop energie! Ik heb het ook elke keer hoor, dat ik denk dat ik te weinig doe en dan ga ik opeens nog heel veel doen en dan moet ik daar 's avonds de prijs voor betalen. Nu kunnen we nog een beetje rust pakken en dat moeten we ook doen. Hebben we straks hard nodig!

Lukt het poetsen een beetje verder?

@ Daisy; Gelukkig is jullie ruzie bijgelegd. Ik smelt hier ook elke keer als hij over mijn wrijft, er tegen praat en er kusjes op geeft! Wordt dan elke keer weer helemaal verliefd, haha! Zal dat echt nog gaan missen!

@ Brusje; heb totaal geen ervaring met kraamhulp. Is onze eerste ;) Maar kan me goed voorstellen dat ze zich niet helemaal op dr gemak voelt. Je hebt er immers al 3, dus ze weet dat jij ook wel weet wat je doet! Klinkt gek, maar misschien moet je het gewoon aan dr vragen...

14. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    wel fijn een keertje een dagje dat het wat rustiger is! Loop ik in ieder geval straks niet super hard achter en hoef ik geen tientallen pagina's bij te lezen en te reageren tussendoor.

Ik zeg: GOED BEZIG :D!!

Hier even wat drinken en dan ga ik weer even verder!

15. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb gelukkig al een hoop gepoetst. Net even een boterhammetje gegeten en nu ga ik maar even douchen en dan verder met poetsen.

16. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is waar, maar vind het wel iets te rustig! Iedereen is al lekker met zijn beebje aan het knuffelen.. Maargoed, onze tijd komt nog wel he ;) :D
    Vind alleen wel dat jouw prinsesje op moet schieten!! :p

17. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Zo, de strijk is gedaan, de afwas, en de box is klaar, buiten nog een paar beertjes maar die wil ik eerst in een sopje steken. Ik zal straks even een foto tonen :)

18. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beertjes :(

19. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    babyboo: men banner klopt niet omdat ze me 2 dagen hebben opgeschoven dus mag pas vanaf maandag.
    maar ik ga proberen te wachten tot die van jou er is;)
    kheb nog genoeg te doen dus ze moet nog even blijven zitten, maar het gedrag van men dochtertje is wel vreemd misschien dat ze wat aanvoelt.

zijn er nog anderen waar oudere kindjes vlak voor de bevalling vreemd gedrag gingen vertonen(of is het de leeftijd? nu 20 maand)?

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Die van mij heeft wel door dat er wat gaat gebeuren. Hij weet volgens mij niet precies wat. Wel laten hem elke dag alvast even in het wiegje kijken nu, maar het baby'tje is nog "weg". Gisteren zei hij ineens baby buik, maar verder snapt hij er nog niet heel veel van.

Deel Deze Pagina