dan zou ik zeggen ga lekker een potje janken messchien lucht het op. maar ik herken je gevoel ook hoor je zit maar thuis.je kent je lichaam niet en we zitten eigenlijk alleen maar te wachten tot de kleine komt.is me man thuis dan gaat het goed met me.maar zit hier nu alleen en voel me ook kut als ik iets op tv zie dan krijg ik al snel een brok in me keel
@ babyboo; snap niet dat jij er zo relaxed onder blijft! Jij bent immers degene die op dit moment het verste is! Echt respect!!! @ Coon; inderdaad dat gevoel herken ik maar al te goed. Als mijn vriend er is gaat het allemaal een stuk beter, maar op de momenten dat ik alleen ben gaat het mis. Althans mis, dan ga ik lopen malen en denken en daar wordt mijn humeur niet beter van! Oh geloof me, jank genoeg haha! Wat zou het toch heerlijk zijn als we straks allemaal onze beebjes in handen hebben en we hier op het forum over hun praten!
@prinsesje ja dat lijkt me ook een heerlijk gevoel en dan lekker kletsen over de ontwikkeling.ben ook erg benieuwd hoeveel meeden er op het forum blijven hangen.
@Prinsesje88 Nouja gewoon jezelf erbij neerleggen. Meer kan je toch niet doen. Ik ben het ook echt wel zat hoor Ja ik kan ook niet wachten tot we met zijn alle lekker over kunnen naar het mama forum en dan zwijmelend over de kleintjes kunnen praten hihi Ik ben nu met nijnonijntje op whatsapp. Maar die is het echt helemaal zat. Die veters werken helemaal niet en waarschijnlijk willen ze het ook nog een paar dagen ofzo proberen. Maar dat ziet ze echt niet zitten. Ze is hartstikke moe en gewoon kapot. Nu ligt ze nog op een eenpersoonskamer en straks wordt ze overgebracht naar een kamer met 5! Belachelijk toch! Ik vind het echt zielig. Ze is al zo op. Laat haar lekker op die eenpersoonskamer liggen en dat haar man dan ook gewoon mag blijven slapen.
Ik blijf sowieso op het forum hangen! Vind het zo gezellig! zou jullie anders echt gaan missen.. Ook al ken ik jullie verder helemaal niet .
jeejte zeg wat erg voor nijnonijntje.en dan ligt ze straks me 5 man op een kamer dat kan je helemaal niet hebben dan heeft ze helemaal geen rust meer al die geluiden enz die de mensen dan maken .en dat ze het nog een paar dagen willen proberen straks gaat ze helemaal kapot de bevalling in .wens haar sterkte van me
Ik blijf ook zeker op het forum hangen! Wat een gedoe zeg bij nijn! Begrijp niet dat ze zo moeilijk doen!! Snap al de vkpraktijken trouwens ook niet. De één stript al wel gewoon (als het kan) de ander wacht pas tot 41 weken. En alle ziekenhuizen handelen ook anders.. Om gek van te worden! Als ik volgende week donderdag (afspraak vk ) ook nog niet bevallen ben, dan ga ik ook vragen of ze iets kunnen doen. De pijn in mijn bekken begint ook weer op te spelen, net nu ik dacht dat ik het onder controle had
op deze manier heeft nijn dadelijk helemaal geen energie meer als de bevalling wel ineens begint. Zeg maar tegen dr dat we aan haar denken en dat ze echt voor zichzelf moet opkomen!
ja het is inderdaad raar dat het overal anders eraan toe gaat.zo weet je eigenlijk niet waar je aan toe bent want dan hoor je weer dit en dan weer dat.
Ja ik zal haar zeker sterkte wensen. En ik weet niet 100% zeker hoor of ze het echt een paar dagen proberen. Maar daar had ze het over dat ze zoiets dacht. En op een kamer met zoveel man kan je toch ook niet lekker jezelf zijn! Ik zou het in ieder geval niet erg prettig vinden. Of er moeten allemaal super leuke lui liggen.. Maar ze whatsappt net: Heb net weer twee contracties gehad. Joepie!! Niet heel heftig, maar hopen dat het doorzet. @Prinsesje88 Gewoon om vragen, snap je best!
zit hier met een zak chips op de bank en zag bijna me chips verdwijnen.ik zag ineens in me oog hoek een poot richting me hand gaan.ze vindt chips altijd heerlijk zodra ze de zak hoort is ze bij je en elke beweging word gevolgt.en gelukkig is ze heel tevreden met een klein stukje
*breekt even in* Nijntje, Ik wil je even moed in praten... Donderdags kreeg ik een veter, ik was pot maar dan ook pot dicht, geen cm ontsluiting baarmoeder hals totaal niet verstreken wel al wat verweekt (zacht). Nadat de veter er 12 uur in had gezeten, 12 uur lang harde buiken met een kracht tot over de 150 (niet meer meetbaar) en wat weeen bleek er in de avond na inwendig onderzoek niks te zijn gebeurd in hoeverre ze erbij konden. Teleurgesteld ging ik proberen te slapen en zo af en toe had ik een harde buik. We waren er vanuit gegaan dat ik de ochtend erna weer een veter zou krijgen. De De volgende ochtend liep ik naar de verloskamer in mijn hoofd wetend dat ik weer een veter zou krijgen ik lig aan de ctg amper activiteit,er word een inwendig onderzoek gedaan en wat denk je?! Totaal verweekt, 2 cm ontsluiting en ze konden bij de vliezen! Ik hoop voor je dat dit morgen ochtend ook bij jou het geval is! Sterkte en succes! *breekt weer uit*
Whahahaha. Hap hap chips weg! Hier hebben we vandaag met de boodschappen ook echt belachelijk veel lekkere dingen gehaald! Maarja boeien hoor. Je moet er toch van genieten
de duimen draaien hier op volle toeren voor dr.hopelijk zetten de weeen snel door en kan ze eindelijk dr kindje vast houden
Alleen heeft nijnonijntje al 2 cm. Sammie. Maar je weet maar nooit! Vind je berichtje in ieder geval heel lief!
Ik ga trouwens even afsluiten voor vanvond als het lukt . Lekker tvoh kijken en met mijn vriend en hondje op de bank knuffelen