December 2011 Mama`s!! Deel 5.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carrolyn, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Voortaan niet meer spelen met je vriendje :p

Massage van vriendlief misschien?
    Neem anders een lekkere warme douche, knap je misschien een beetje van op.Je hebt gewoon teveel gedaan vandaag.
    Lekker een rust dag nemen nu, lekker in bed blijven liggen de hele dag.

2. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @minke gefeliciteerd met jullie dochter, lekker genieten nu.

@nijn: fijn dat je op de eenpersoonskamer mag blijven, hopelijk zet t snel door bij je...ga voor je duimen.

@babyboo: begint t op gang te komen???

@flora: heerlijk hè die roze wolk!!!

Truste voor jullie allemaal, hopen op een goede nacht.

3. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Nou ik was zo moe dat ik uiteindelijk in slaap ben gevallen.

Een rustdag in bed zit er niet in vandaag. We gaan vandaag naar mijn moeder. Dan ben ik heel dicht bij babystew: namelijk in Leusden, het plaatsje naast Amersfoort.
    Mijn ma was vorige week jarig dus nu gaan we langs.

En helaas nog steeds kramp. Wel weer meer naar mijn buik toe maar echt geen pretje Pfff....

4. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Hier ging het gisterenavond erg rommelen met de weeen. Toch in slaap gevallen en nu wakker geworden en....niks meer. Voel wel dat mijn baarmoeder het te voorduren heeft, maar verder geen weeen. Toch hoop ik dat het genoeg zijn werk heeeft gedaan en ze straks als ze na het ontbijt komen kijken de vliezendoor kunnen prikken.
    Pfff, balen en erg vermoeiend dit. Ik ben straks al doodop voordat de bevalling is begonnnen.

5. Wowkaat

Wowkaat Actief lid

26 apr 2011
    375
    0
    16
    Nachtbraker alert!!

6. Wowkaat

Wowkaat Actief lid

26 apr 2011
    375
    0
    16
    Ben blij dat jullie verder allemaal liggen te slapen ;).

Minke: gefeliciteerd met jullie dochter!!

Nijn: wat balen dat het niet heeft doorgezet! Hoop dat het snel gaat gebeuren.

Babyboo: Geen last meer gehad van het genknakte onderdeel in je lichaam? Hoop dat je lekker slaapt nu. Dit moet jouw week gaan worden met je 40 weken, laat die kleine maar komen!

Hier: Heb net 3 heerlijk pannenkoeken gegeten (hebben we vanavond gegeten met vrienden). Werd wakker net en was er van overtuigd dat het al 5 uur was, maar helaas, was nog maar half 4. Heb sinds een paar nachten regelmatig krampen, steken en harde buiken, lig gewoon te kreunen in bed met opstaan en omdraaien. Er staat ook best wel een druk op mijn schaambot, heel raar gevoel. O ja, vandaag een mijlpaal van 37 weken gehaald! Jeej, de baby mag vanaf vandaag thuis ter wereld komen!

Hoe gaat het met alle kersverse mama's in de nachten? Kunnen jullie een beetje doorslapen met de kleine?

7. Wowkaat

Wowkaat Actief lid

26 apr 2011
    375
    0
    16
    *zwaait naar Flora*

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Wakker!! Al slaapt Emma nu als een roosje tegen me aan

9. Wowkaat

Wowkaat Actief lid

26 apr 2011
    375
    0
    16
    Heerlijk een slapende baby :). Lekker aan het genieten van het moederschap?

10. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Moet met links typen en dat gaat sloom!
    Ze had heel veel darmkramp dus lekker bij mama slapen! Om 1 uur een overstroomde poepluier!

11. Wowkaat

Wowkaat Actief lid

26 apr 2011
    375
    0
    16
    Heerlijk die poepluiers! Ze zitten zo snel helemaal onder, haha. Fijn dat ze bij jou lekker kan slapen, ondanks de darmkrampjes. Hoe vind je vriend het allemaal?

12. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Maar het is het allemaal waard!! Het is zo ongelofelijk dat dat kleine meisje van ons is. Moet er Sims echt even van huilen! Lekker die hormonen!

13. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Die is heel moe maar is in de zevende hemel! Ze reageert ook heel mooi op hem dus dat is leuk. Hij vindt alleen het slapen in bed heel eng maar dat went wel. Als ze met kramp in de wieg ligt slapen we niet haha

Gefeliciteerd met je mijlpaal!

14. Wowkaat

Wowkaat Actief lid

26 apr 2011
    375
    0
    16
    Kan mij voorstellen dat het heel onwerkelijk soms voelt dat je gewoon moeder bent van zo'n klein meisje. Die tranen heerlijk laten gaan. Hou je trouwens een soort van dagboek bij hoe het gaat met jou en Emma?

15. Wowkaat

Wowkaat Actief lid

26 apr 2011
    375
    0
    16
    Je moet je bannen nog aanpassen Flora, je bent blijkbaar nog niet bevallen :)

16. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ja dat lukte niet op mijn iphone haha!

Zo mama moest plassen, dus luiers verschoond (alweer vol met poep haha) en nu drinken. Mijn borsten ontploffen, alleen gaan mijn tepels steeds meer pijn doen helaas. Even wat zalfjes ed uitproberen!

17. Wowkaat

Wowkaat Actief lid

26 apr 2011
    375
    0
    16
    Nou, kga weer proberen te slapen. Spreek jullie straks weer!
    Trusten

18. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Welterusten!!

Ik ga ook een poging doen, meiske ligt nu met een volle buik in haar wieg dus lekker even dwars door bed!

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Heb net de nacht van 30 nov/1 dec terug gelezen, wag onwijs leuk om al die reacties te lezen. Jammer genoeg had ik er toen de tijd niet voor maar zelfs nu doet het me nog goed! Jullie zijn kanjers!!!

20. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen allemaal,

wat zijn er al veel bevallen van ons en dan zitten we nog maar begin december. En de meisjes liggen wel enorm voor he.
    Hoe is het met iedereeen? Houden de zwangeren het allemaal nog een beetje vol?
    En de gebroken nachten van de mama's. Hier gisteren om 23:45 uur de laatste avondvoeding , vannacht om 03:45 uur meldde ze zich weer en nu net om 07:10 uur weer. Dat gaat dus heel goed.
    Maandag moeten we weer naar het ziekenhuis om haar bloed te laten controleren. En dan mogen we hopelijk naar buiten met ons meisje. Vanwege de bilirubine is haar weerstand helemaal laag en advies van de kraamverzorgende is wacht nog maar heel even.

De grote zus is helemaal trots en zo lief voor haar zusje !!
    Papa en mama zijn de koning te rijk met onze twee meiden.

Deel Deze Pagina