December 2011 Mama`s!! Deel 5.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carrolyn, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen Dames,

Trok het gisteren allemaal even niet meer zo goed, vandaar dat ik ineens van zp af was.

Zag dat er weer beebnieuws was :) Minke, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!

@ Flora; wat lekker dat je zo aan het genieten bent meid! :) Hopelijk heeft de dame binnekort geen last meer van die darmkrampjes! En fijn dat alles zo goed met dr gaat! We willen natuurlijk wel een foto zien van de kleine E.mma :D

@ Wowkaat; pff, dat jij overdag niet omvalt! Hopelijk lig je nu lekker nog te slapen!

@ Babyboo; 40 weken (alweer) vandaag! Doe je wel rustig en voorzichtig vandaag bij je moeder!

@ Lin; wat moet het een genot zijn om de 2 meiden zo samen te zien, geniet er maar lekker van!! Hopelijk mag de kleine snel mee naar buiten.

@ Goofie; wat een poppetje zeg!! :D

2. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Goeiemorgen dames!

@nijn: meis ik hoop ook voor je dat de beeb vandaag komt hoor.. schiet toch niet op zo? Hopenlijk kunnen ze je vliezen breken!

@flora: lastig dat emma zoveel krampjes heeft! Bij Lars begint het nu echt te minderen en hij slaapt daardoor veel beter!

Hier even aan het genieten van de zaterdagochtend :) kleine op mijn buik.. heerlijk! Hij heeft vanacht niet eens gehuild! Iedere keer als hij begon te morrelen nog even gewacht en daarna gevoed/luier verschoond.. dan nog even paar min. Bij mama op de buik inslapen en terug wiegje in.. gaat top! :)

3. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lin nou zo te lezen genieten jullie volop
    @flora en jullie genieten ook .hoperlijk worden de krampjes snel minder
    @babyboo 40 weken nou laat de kleine maar komen hihihi

goede morgen allemaal

hier redelijk geslapen last van me buik gehad hij was soms best hard en pijnlijk met steken naar me rug en heupen.heb dit soms vaker gehad dan lag de kleine meid weer eens hard te duwen maar kon er nu niet achter komen of zij mama aan het pesten was.

4. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    zo, er zijn 10 pagina's bij sinds ik gisteren gekeken heb.

Vast babynieuws, ik ga nu even teruglezen en reageren!

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Wat leuk om die verhalen van alle gelukkige mama's te lezen!! Heerlijk toch?!

Hier helaas een iets mindere nacht. Paar keer wakker geweest voor plaspauze en harde buik(en) ;) Had nog zo gehoopt nog even lekker te slapen tot aan de ks-datum........

6. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Babystew, fijn dat M.ila weer in Amersfoort is!
    Peanut, wat fijn dat jullie weer thuis zijn!
    Babyboo, fijn zo’n schoon huis en hond, kan je nu lekker relaxen en in afwachting zijn van de kleine!
    Prinsesje, knuffel
    Mmm nog 6 pagina’s te gaan en nog geen baby nieuws, hoop zeker voor nijnonijntje dat ik daar nog wat van ga lezen.
    Florabella, wat fijn te lezen dat alles zo voorspoedig gaat, geniet ervan
    Jaaa de 1ste baby, Minke GEFELICITEERD met F.eline, mooie naam zeg, hoop dat je snel hersteld van de bevalling.
    Hellepelle, dat is een tegevaller, maar wel goed dat je nu bij de gyn onder controle zit. Hoeveel te groot is de kleine?
    Goofy, wat een schatje!!!!!!!
    Lin, fijn dat alles zo goed gaat
    Susan, hopelijk slaap je de volgende nacht weer beter.

7. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    zo, dat heb ik nog best snel gedaan!

Hier gaat alles goed, voel de baby lekker schoppen en verder is alles nog rustig.
    Maar houdt het ook nog wel even vol, ben geloof ik een van de weinige met bijna geen klachten.
    Het regent hier al de hele ochtend, bah.
    Zo boodschappen doen, nog even naar de bouwmarkt en daarna maar even lekker in bad.

meld me later weer;)

8. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Wowkaat
    Nachtbraker! Heb je nog lekker kunnen slapen? Gefeliciteerd met je mijlpaal!

@Florabella
    fijn dat je zo aan het genieten bent van je kleine meisje!

@Lin71
    Dat klinkt als een goed ritme toch? Hopelijk is ze snel helemaal in orde en kunnen jullie lekker eventjes naar buiten!

@Susan79
    jou beebje gaat vast op 8 december komen! Of heel dicht in de buurt.

@Groen29
    Nou ik zou zeggen, lekker genieten dat je geen klachten hebt toch!

9. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Daar ben ik weer met BIB. Helaas vandaag niet naar mijn moeder. Ik ben best wel verdrietig. Zoals jullie weten was mijn oma erg ziek, en nou is ze vanochtend om 7 uur overleden.

Voor haar is het veel beter en nu kan ze eindelijk gelukkig zijn! Maar toch kan ik blijven janken, alleen al omdat ik haar heel erg mis en omdat ik zo graag had gewild dat ze ons kleine meisje nog kon zien. Maar dat zit er helaas niet meer in.

Wat we vandaag gaan doen weet ik nog niet, ik wilde wel even zwemmen, maar vriendlief heeft geen zwembroek meer dus we kijken nog wel even wat we gaan doen.
    Buiten is het in ieder geval vies nat weer! Bah..

En wat betreft die kleine. Die blijft denk ik nog wel even zitten, al zou het heel mooi zijn als die vandaag geboren zou worden! De een gaat en laat de ander er voor terug komen..

10. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Goedemorgen hier Bib!!!

Heb weer k*t geslapen,maar goed dat us oud nieuws!! ;)

Ben nu druk taarten aan het bakken/maken voor vanavond
    We vieren vanavond sinterklaas bij mijn ouders
    ga even de appeltaart eruit halen kom later night wel weer

11. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @babyboo
    snap dat je erg verdrietig bent
    Gecondoleerd meis,doe maar rustig aan
    sterkte de aankomende tij

Liefs

12. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babyboo, wat een rot nieuws zeg! Getsie!! Gecondoleerd met het verlies van je oma! Het is logisch dat je verdriet hebt en laat je tranen dus ook lekker lopen!!

13. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    En je oma zal altijd waken over jouw kleine meid!

14. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Aapje; succes met bakken! Ik denk dat ik straks ook maar weer mooi versierde cupcakes ga maken, het is hier zulk vies weer! Geen idee wat ik anders weer moet doen om de dag door te komen..

15. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Ja daarom. En ik weet ook dat dit beter is voor haar. Vlak voor dat ze dood ging was ze aan het huilen. Geen tranen, maar gewoon haar ogen open en dat snik geluid maken. Mijn moeder en de verpleegkundige hebben haar getroost door over haar armen te wrijven en gezegd dat ze het kon laten gaan en dat ze mocht. Daarna is ze gegaan.
    En dat maakt me ook wel verdrietig omdat ze zo hard wilde vechten om nog te blijven, maar haar lichaam kon gewoon echt niet meer.

En nu is ze daar waar ze zo graag wilde zijn, maar ik vind het toch heel moeilijk!

16. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Natuurlijk is dat moeilijk lieverd, het is en blijft je oma! Je weet in ieder geval wel dat ze heel hard heeft gevochten omdat ze jouw kleine meid graag nog had willen zien, maar dat haar lichaam het gewoon niet meer aan kon. Dat is toch iets heel moois wat je later aan je dochtertje kan vertellen! En dat daarom oma altijd over haar zal waken..

17. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Susan; wat rot dat je niet zo goed hebt kunnen slapen. Ben heel erg benieuwd wanneer het jouw datum is ;)

18. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @babyboo, gecondoleerd met je oma.Sterkte met het verlies.
    Jouw oma kan de kleine van bovenaf zien.

een baby`s vanacht, he jammer.

Hier lang geslapen van 1 tot 10.30, vriendlief ging eruit en heeft mij laten liggen maar werd toch wakker.
    Hij is nu naar de bank, de oen is z`n pincode vergeten, volgens mij word hij zenuwachtig voor de kleine.
    Ik ga me zo maar aankleden, en daarna wou ik vandaag stofzuigen, dan doe ik vandaag toch nog iets.

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Babyboo, dikke knuffel en gecondoleerd met het verlies van je oma. Ook al wist je dat t zou gebeuren, zoiets blijft vreselijk en heel naar.

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Babyboo, je zit dicht in de buurt hoor met die 8e want ben dan 39 wkn en kleine man wordt gehaald tussen de 39e en 40e week 😉

Deel Deze Pagina