@hellepelle mooi dat je kinderen zo blij is met zijn nieuwe speelgoed @florabella super dat je zo'n lekkere nacht heb gehad dat zijn ook mooie tijden.en ja dat had ze zeker goed bekeken goede morgen allemaal hier best goed geslapen ongeveer 3 keer eruit geweest om naar de wc te gaan.en dan tref je een kat onderaan de trap met zijn nieuwe veren stok die hij helemaal heeft gesloopt dat ding is 1 dag oud.en hij heeft hem bewust kapot gemaakt dat zie ik aan de kauw plekken die krijgt hij voorlopig niet meer.normaal doet hij heel aardig lang met zo'n stok. straks even naar me ouders een folder pakket brengen die ik al heb gehad.me moeder krijgt hem vaak pas woensdag of donderdag en dan zijn de aanbiedingen al ingegaan en vaak al op.en even kijken naar hun nieuwe bed en kasten enz .me man gaat vanmiddag weer werken ben blij dat vandaag de laatste avonddienst is voor hem vindt dat echt niks heel de middag alleen ook met eten.dan moet ie nog 2 nachten werken en is ie weer 4 dagen vrij
goeiemorgen allen, was nog aan het twruglezen, maar zal vast even hier op reageren: Nog steeds gewoon BiB hier hoor! Ik had zeker geen ontsluiting, ben vast verward met iemand anders. Twijfelde over gebroken vliezen. Bleek achteraf gewoon dat ik erg gezweet had. Zoete geur na jullie reacties nog laten ruiken aan man. Die zegt: zit er niet wel eens een geur aan inlegkruisjes? Het ruikt een beetje chemisch zoet. Dus wij een schoon inlegkruisje geroken en dat was de geur.... (alldays voor licht urineverlies, gebruik deze omdat ik toevallig de verkeerdw had gekocht, heb gelukkig geen urineverlies) Dus er was helemaal niks aan de hand! Ook nog blaastest gedaan (heel hard op je hand blazen. Als er dan een scheurtje in de vliezen zou zitten zou het opnieuw gaan lekken) maar niks, dus ook niet meer gebeld met VK. Verder alles rustog geweest, alleen vanochtend ineens erg dikke handen en gezicht van het vocht, zie er echt uit als een kamerolifantje... Verder proficiat voor de dames die bevallen zijn en succes voor die bezig zijn. En gecondoleerd met je oma@ ben vergeten wie (sorry) Zo, jullie zijn vast ge-update... Had geen tijd dit werder te doen, sorry!
Rustig hier, niet eens nieuwe reacties in de tijd dat ik heb bijgelezen... Iedereen die sinterklaas viert of al heeft gevierd, veel plezier! Groet Frutsel
@frutsel bedankt voor de update we waren erg benieuwd hoe het met je was . en ja het is al een aantal dagen vrij rustig hier
Tja de helft is al bevallen dus die kletskousen hebben gewoon minder tijd 😉 Babyboo, hoe voel jij je met 1 dag overtijd?
hihi wat een rust hier idd.. maar goed dat kan ik me wel voorstellen met al die geboren babys! zo druk dat je het hebt met zo'n kleine Hier heeft meneer vanacht erg goed geslapen, gelukkig want gisteravond was echt even afzien.. ik had veel pijn van stuwing, en meneer besloot rond 5 uur even te vergeten te ademen hij werdt helemaal grauw en blauwe lipjes.. Gelukkig zag ik het direct, mijn man heeft hem opgepakt en daardoor schrok hij en was hij eigenlijk direct weer roze.. Toch even de vk gebeld en die is langs geweest maar alles was helemaal ok Ik was wel effe flink schrikken.. Na die avond was ik natuurlijk helemaal kapot dus ben lekker om half 9 mijn nestje in gedoken Ik zag trouwens dat Nijn bevallen is! GEFELICITEERD!!!! en minke ook! GEFELICITEERD!! verder nog bijzonderheden?? rommelende meiden?
@blackbird: Naar is dat he, als ze blauw/grauwig eruit gaan zien. Mila had dat heel vaak, maarja dan gaan er alarmen pingelen Wel eng dat jullie zoontje het ook deed, gelukkig zagen jullie het op tijd maar mijn ervaring is dat ze er op die leeftijd ook zelf wel uit kunnen komen mocht je het niet gezien hebben. Dus probeer je niet te ongerust te maken over vervolg! Nijnonijn, gefeliciteerd met jullie zoon!
Hier nog steeds BIB helaas. Wel aardig goed kunnen slapen en later op de ochtend vandaag ook nog even op de bank lekker liggen tukken. Nu een rustig dagje en verder niks bijzonders. @Prinsesje88 De milkshakes van de MAC zijn inderdaad heerlijk! Ik neem altijd de milkshake aardbei. Die vind ik alleen daar echt lekker! Heb je ondertussen nog wat kunnen slapen? @Hellepelle Ah dankjewel voor de tip! Dan weet ik in ieder geval dat ze wel van hier komt! En het klinkt als een geslaagde sinterklaas. Leuk dat de kleine man zo blij was met zijn cadeautjes! @Coon Ach arme stok hahaa. Die is mooi de lul geweest! @Frutsel Oh kijk dan had ik je dus toch met iemand anders verwisselt. @Susan79 Nu je je niet meer op de data kan richten lijkt het allemaal opeens veel langer te duren! @Blackbird Haahha kan me voorstellen dat je schrikt maar nu klinkt het wel even grappig. Hij had er even geen zin in
@babystew: tjah dat hoorde ik ook, ik vond het wel een beetje eng vanacht.. aangezien je hem dan toch niet ziet.. Maar pff je moet je wel over dingen heen zetten.. hoe moeilijk ook!
Babyboo, of je richt je op de datum over 2 wkn want dan is de kleine er ZEKER!! (leuk is anders, dat wel, want hoop dat beebje eerder komt natuurlijk)
Blackbird; dat lijkt me zeker schrikken! Jeetje zeg, gelukkig was alles in orde! E.mma was vanmorgen in de tummy tub, meiden die nog 1 moeten kopen; koop een doorzichtige! Het is zo gaaf om ze zichzelf weer te zien opvouwen als in de baarmoeder, geweldig!
Ik meld me ook maar even BIB. Hier druk dagje, straks naar cs voor ov-chipkaart. Morgen naar schoonouders, vinden ze gezellig met sinterklaas, hoewel we niet aan kadotjes doen.pff geen zin in, ik ga weer verder met opruimen/aanklooien in huis.
@Flora, hier de tummytub nog niet uitgeprobeerd, kraamzorg is er niet weg van wel vandaag de kleine man voor het eerst zelf in bad gedaan! Hiervoor heeft papa dat gedaan. Was echt leuk! Het is nu echt zo fijn, mijn man heeft gewoon tot 23 dec. Vrij! Hij leert dus ook gewoon alles van de kraamverzorger en kan voor de dieren zorgen.. heerlijk! Vandaag de kraamzorg uurtje eerder naar huis laten gaan, ze ging sinterklaas vieren dus was wel blij met extra uurtje, en ik zou nu moeten slapen dus er was ook niet veel meer te doen O ja meiden met bub's, hebben jullie ook echt geen zin in eten? Ik moet het echt door mijn strot duwen ongeveer.. dat was voor de bevalling wel anders
Ik eet ook weinig idd! Kraamhulp zegt hier juist dat ee tummytun fijner is omdag ze bij het badje onnatuurlijk op hun rug zich moeten laten leggen. Ach zoveel mensen zoveel meningen maar ik zou het wel uitproberen! e.mma vindt het fantastisch!
Dat lijkt me ook mooi ja. Wij hebben een badje en een tummytub, die laatste gekregen bij babydump, was een actie destijds en die is doorzichtig. Ik ben erg benieuwd!
@Blackbird: Ja ik snap heel goed dat je het eng vindt! Als Mila ooit thuis komt dan blijf ik waarschijnlijk de eerste nachten naast haar bedje zitten omdat ik weet hoe ze kan zijn. Totdat ik zo moe ben dat ik in slaap val. Denk ik. Bah echt een baaldag hier zeg, Mila heeft echt veel moeite met de verhuizing van eergister. Slaapt zo diep dat ze niet goed adem haalt en er constant een zuurstofkapje bij moet. Voeding was ook te zwaar voor haar, zelfs door de sonde. Ze zijn met 40 ml maar gestopt (ze groeit als kool dus dat kan wel). Ik begin het vertrouwen dat ze dit jaar nog thuis komt een beetje te verliezen Vind het zo oneerlijk, als eerste bevallen maar waarschijnlijk als laatste mijn baby thuis. Voel me even heel zielig nu
@babystew: *dikke knuffel* het is ook niet leuk ik kan ook niks verzinnen om hier neer te zetten waardoor het minder erg zou worden.. Hier net weer even geschrokken, kleine man ligt te slapen in de box en ik zat op de bank, dus ik loop even naar hem om te kijken en raak zijn wangetje aan.. best koud!! hartaanval erbij natuurlijk.. pfff niks aan de hand, maar mijn hand en de omgeving is gewoon wat warmer.. Het gaat nog wel even duren voor ik niet meer zo panisch ben geloof ik..
Wat een rust hier is iedereen aan het bevallen?! Hier een zielige e.mma met darmkramp, het komt met vlagen naar ze is dan ontroostbaar, t arme ding! Ik ben vanavond met haar thuis, vriendje heb ik uiteten gestuurd met zijn familie. Wou eigenlijk wel mee met e.mma maar das misschien nog iets overdreven haha