Goeiedagschotel, denk even bij te lezen, zitten er in deel 5 ook al 16 pagina's. Ik spring gewoon weer in hoor. Ruilen?! Ik heb brandend maagzuur in de aanbieding, Het doet nou gewoon pijn en ik word er naar van. Vocht hoef ik niet, dat heb ik al Wij eten zo lekker aardappel anders, bloemkool en beenham
Dames, dames, dames toch. Wat kletsen jullie toch een hoop zeg. @nelta: wat maak je zoal voor de kleine? Ik maak voornamelijk dekbedovertrekjes (is het makkelijkste), voor zowel de kleine uk als voor Maartje. @sniffy: waar haal je de energie toch vandaan om het huishouden nog effe erbij te doen. @goofie: zoals babyboo zegt, bij de volgende controle zeggen dat je er doorheen zit. Heb ik destijds met Maartje ook gedaan en toen heeft de gyn gekeken of ik al verweking had. Hij zij toen van niet en had de VK op de hoogte gesteld dat het nog zeker een week ging duren. Ik weet 100% zeker dat ie gestript heeft, deed ontzettende pijn en 3 dagen laten ben ik bevallen. @daisy: ik had bij Maartje geen makkelijke zwangerschap en wel een makkelijke bevalling dus wie weet Nu trouwens weer geen makkelijke zwangerschap, had beter kunnen gaan. Als het zo doorgaat met kletsen dan zitten we aan het eind van de week op deel 6 @babyboo: mag ik ook toegevoegd worden als lid van de hyves? Heb me al aangemeld Haha, weer de frietpan aangezet vanmiddag? @mamsie: Jaaaa gefeliciteerd met het behalen van de mijlpaal! Je uitgerekende datum. Wel vervelend dat je de kleine nog niet in de armen hebt maar joh, het zou de eerste zijn die zou blijven zitten Ik hoop dat de VK morgen iets voor je kan betekenen. @babyummels: hoe staat het er bij jou voor? Wat zei de VK? @blackbird: zeg als jij eens lekker gaat bevallen Wel spannend hoor! Heel veel succes! Bij mij was het strippen destijds wel pijnlijk. Veel pijnlijker dan toen de vk controleerde hoeveel ontsluiting ik al had. Helaas geen herkenning van steekjes in of rond de tepels tijdens de weeën. Zet m op meis! Inderdaad voor de zekerheid bellen. Een tweede bevalling kan namelijk sneller gaan dan een eerste. @brusje: ook voor jou: ga bevallen meis Heel veel succes. @bella: zo te lezen gaat het bij jou ook gebeuren, als die krampen niet weg gaan onder de douche Ik hoop dat je komende nacht nog een beetje goed kunt slapen en morgen jullie kleintje in de armen hebt. Succes in ieder geval! @coon: rustig aan he, niet teveel willen doen. @nijn: rustig aan me je hoofdpijn meis. Begrijpelijk dat je het nu wel zat bent als je zoveel last van je rug/bekken hebt. @babywens: zeg wat dacht je ervan je zit al op 41 weken en 1 dag Laat die kleine maar eens komen @kim: ow fijn dat je zon lekker tevreden meisje hebt zeg. Heerlijk van genieten! @prinsesje: haha, ben erg blij met jullie hoor ook al wordt er een hoop gekletst. @bevallen: iemand vroeg wie er tegen de bevalling opzag: nou ik in ieder geval niet. Als het net als de vorige keer gaat dan teken ik ervoor. Maarja, niet iedere bevalling is hetzelfde dus we moeten afwachten. Bij mij kwamen bij de eerste de weeën ook niet regelmatig maar heb toen toch maar binnen het uur gebeld, gelukkig maar want toen de VK er was waren mijn vliezen gebroken en zat ik op 4cm, een uur later al op 8! Bij mij is het nu dus ook, zodra het begint bellen en dan richting zkh en niet nog een uur wachten Nou ik ga hier eens beginnen met koken, manlief is zo klaar met werken. Dames, niet zoveel kletsen hoor! Is namelijk bijna niet bij te houden. Dames die flinke weeën hebben: zet m op! Jullie kunnen het.
Hier vandaag trouwens bij mijn ouders geweest, nog even wat cadeautjes gekocht voor 2 kraamvisites waar ik morgen naartoe ga en Sintinkopen voor Maartje gedaan. Verder nog lotiondoekjes van Pampers gehaald met korting
Ahh, wat kletsen jullie veel, alweer op pagina 17! @blackbird, zet m op!! Om de 2-3 minuten zou ik allang bellen hoor! Bij ons moet je bellen als ze een uur lang om de 4-5 min komen. Ben benieuwd of het goed doorzet nu.. @prinsesje, de 28e is vandaag! Morgen ist de 29e(babyboomdag) Man is hier ook aant koken, broccoli met aardappels en kipschnitzel. En de weeen zakken helaas weer af..
Jeetje zeg, mijn gsm maakt overuren hier... ik krijg mijn mail binnen op mijn telefoon maar bij ieder berichtje dat hier geplaatst wordt krijg ik dus een mailtje...
@nicky, kleertjes (van alles), wikkeldoek, slaapzak, naamslinger en wil als mn nieuwe waskussen binnen is daar hoezen voor maken. Oh ja ik ben ook nog bezig met een nieuwe bekleding voor de fietskar, maar dat is een drama project.
Je moet ook geen abbo nemen! Doe ik om die reden ook niet want weet niet hoe ik het moet uitzetten.. Hoezo blond!
Hier trouwens een middagje ziekenhuis gehad, maar we zijn allemaal weer goedgekeurd. Stijn hoeft voorlopig nog geen bril en met mij en de beeb gaat het ook goed. Bloeddruk netjes 120/60 en het ligt nu helemaal vast, dus dat is ook mooi. Stijn zat ook vol verbazing naar de echo te kijken, was wel leuk om te zien.
Nicky, ik vond nog wat energie tussen de droger en de wasmachine. Naast de koelkast ! Moet je ook eens zoeken Als ik het 's ochtends doe lukt het wel hoor. Maar dan doe ik de rest van de dag niet veel meer.