December 2011 Mama`s!! Deel 5.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carrolyn, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    me onderbuik is pijnlijk en dan af en toe gaat het wat meer pijn doen.

ik had dit zo voor jou gegunt jij wilt graag en ik had nog wel even door willen lopen en dan kruip ik waarschijnlijk voor

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.884
    9.395
    113
    Gelderland
    Coon, spannend joh!!

Babybooh, ahh wat een nacht.. Hopelijk slapen jullie nu allebei!

Zo nachtvoeding zit erin nu nog even rechtop bij mama en dan ga ik zo kijken of hij slaapt en ze bedje in kan.. Afgelopen nacht na elke voeding klaarwakker nu lijkt hij te slapen.

3. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Coon
    Ach joh, ik heb me er al bij neergelegd. Ik wacht wel. Belangrijker is dat het nu met jou goed gaat! Is je man ondertussen al thuis?

@Luna86
    Dus lekker even knuffelen met je kleine ventje.

Hier zitten we op de bank. Heb ondertussen de afwas gedaan, wc en verdere badkamer schoongemaakt. Wasmachine aangezet en Slaapkamer even laten luchten en nu maar gewoon bank hangen. Vriendlief blijft leeg lopen en mijn buik doet ook weer zeer. Bah!

4. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @babyboo me man is inmiddels thuis gaat nu proberen om nog even te slapen.met mij gaat het wel goed krijg wel steeds vaker pijn in me onderbuik en trekt dan naar me rug en heupen.
    verlies nog steeds af en toe vocht ben net onder de douche geweest voelde me vies

5. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Fijn dat ie er is en inderdaad verstandig dat ie nog even gaat slapen! Hoop voor jou dat het dan maar gauw doorzet! Dan hèb je heel gauw je Beebje in handen :D

6. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ik dacht ook nog even me ogen dicht te doen maar dat lukte niet.

@babyboo hoe gaat het bij jullie loopt je vriend nog steeds leeg

7. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Ja helaas wel. Maar momenteel is het weer even te doen voor hem. Mijn buik doet ook zeer zeg. Echt niet leuk!
    We liggen samen gezellig op de bank met kussens en dekens. Slapen zat er toch niet meer in. We zijn de film Big momma aan het kijken.:p

8. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Heb je de Vk eigenlijk al gebeld of nog niet?

9. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke nou messchien dat het bij jou ook wel aan het rommelen is.

hier komen de weeen volgens mij sneller achter elkaar me man is in slaap gevallen maar vrees dat ik hem zo toch weer wakker maak.

10. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee nog niet maar gaat denk ik niet lang meer duren voordat de vk gebeld word

11. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Oh spannend joh! Ik vind hèt echt leuk voor je! En als ik jou was zo gewoon even tijd opnemen en dan de Vk bellen hoor. Is het wel een Beetje te doen?

12. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Wow Coon spannend!! Jouw beeb heeft zin om op de wereld te komen....zet hem op meid en denk elke wee is een stapje dichterbij het wonder in je armen. Dat hielp mij er op de kutmomenten (sorry brusje) doorheen. Persen is een feestje, dan is het bijna de verjaardag van je kindje

Tja ik heb soms rare gedachten haha ben ben zooooo positief door de bevalling gekomen dat het zo denken misschien ook een ander kan helpen.

Babyboo; misschien kan je beeb nog niet kezen en moet je het contract even voorlezen? Sterkte en beterschap voor je vriend!

Nou na vannacht is e.mma nu pas weer wakker ideaal aangezien dit wekkertijd is voor vriendje. Dus verschoon en schone kleren aan (een echte meid dwingt doof haar kleren vies te maken tot veel verschillende setjes per dag) en nu lekker aan mama's borst ontbijten! Vandaag wegen en in bad, als ze op gewicht is kan ik morgen even met haar lopen! Lijkt me lekker

Coon ik blijf spieken hoor!!

13. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Ja de kleine is de weg kwijt hier! Gisteren van die choco munten gehad.
    Misschien moet die er maar is idee houden en proberen haar te lokken. De weg is ze in ieder geval kwijt, want de uitgang kan ze blijkbaar niet vinden! Wel pijn maar dat zijn geen weeën want ik voel het niet in een gloed komen en weer afzakken Pff.
    We zijn alweer op de helft van de weg naar week 41. oh oh oh wat moet ik toch met haar?

Coon ik hou je in de gaten! Maar aangezien je ondertussen alweer een tijdje niet bent geweest.. Je bent vast druk bezig. Ga ervoor :D!

En zo stout als baby Bella eerst deed, zo goed doet Emma het nu. Joepie! Ga zo door meisje!

14. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,
    Spannend hier. Lees dat mijn buddy ook bezig is.

Ik heb vanacht vreselijk gehuild. E.lynn wilde na haar nacht voeding alleen huilen. En mama was zo moe dat ze alleen nog maar mee kon doen. Verder heeft ze gelukkig van half3 tot 7uur geslapen. Ligt nu lekker bij papa op zijn borst te hikken hihi. Ik heb toch behoorlijke stuwing dus afbinden die handel. Heb echt mega tieten haha.

15. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @babyboo: knuffel voor jou meid!

16. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Coon, spannend zeg. Is de vk al geweest? Succes alvast.

Flora, lekker dat ze zo goed slaapt. Wij hadden/hebben ook zo’n goede slaper. Ik hoop ook echt dat de volgende dat ook is.

Babyboo, idd nu al een eigenwijsje. Wanneer moet je weer naar de vk?
    En beterschap met je vriend. Hopelijk knapt hij snel op. Hier toen ook een week voor de bevalling een zieke man thuis. Schiet niet echt op.

@doorlopen, toch raar dat het beleid overal anders is. Gisteren bij ons gevraagd en dat is met 41 weken gelijk inleiden, niet eerst nog strippen enz.

Hier zijn de mannen net weg. Vandaag maar een rustig dagje; gisteren een beetje teveel gedaan en dat merk ik nu wel aan mn bekken. Vanmiddag wel nog een keer naar naailes. In principe de laatste keer, want ze gaat er eind van het jaar mee stoppen (over 2 weken heeft ze ook nog een keer les, maar dat wordt wel erg kort dag).

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Coon, zet m op hè...!! Spannend!!!

Babyboo, lekker dan zo midden in de nacht wakker, met zieke kerel en ook zelfs hondje uitlaten!! Ik hoop wel voor je dat vriendjelief beter is als je gaat bevallen hoor! Hij moet jou op dat moment wel kunnen steunen en zo te horen klinkt hij echt niet ok!

Nelta, wat fijn dat jullie manneke wordt weggebracht door je man! Ik moet t hier zelf doen dus uitslapen zit er nooit in :( en ben me toch moe!!

Flora, je klinkt elke keer zo gelukkig met kleine E!! Leuk om tr lezen steeds. :)

Goofie, logisch toch dat je moet huilen. Gooi t er maar lekker uit, lucht ook op!! En borsten afbinden is het beste met een sportbh, en dan goed strak en ook mee slapen dan.

Ik ga Sophie maar ui bed vissen. Ze lijkt wakker en dan alles snel snel en op maar kdv. Strax om 11 uur naar DA met m'n hondje (nix bijzonders) en dan lekker relaxen vandaag. Wil wel 1 wasje doen maar meer ook niet... :)

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hij doet het normaal gesproken ook bijna altijd, omdat ik meestal met de fiets naar mn werk ga.
    Ik ga hem vanmiddag wel ophalen.

19. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Tamm; Bizar he die borsten de eerste tijd, ze blijven wel groot bij bv maar de eerste weken is echt absurd, net er op geplakt.

Goofie; fijn dat je zo geniet en lekker dat je de deur uit gaat, hopelijk nog ff droog vandaag. Het bloeden is er hier nog steeds na bijna 6 weken! Helaas... Ben normaal ook van de tampons en wik ook wel weer eens in bad, we hebben die hier dus.

Daisy; geweldig die huuropzegging!

Germini; jammer dat de bv niet lukt, al een lactatiedeskundige gesproken?

Coon; spannend zo begon het bij mij ook, 12 uur later was ze er. Succes!

Babyboo; wat balen zeg, wat een nacht! Jij maakt maar gelijk gebruik van t wakker zijn.

Susan; lekker rustig dagje, veel plezier.

Werk; die dame heeft zelf idd geen kinderen! Mijn vriend was ook heel pissig dat ik hier nu mee bezig moet zijn. Heb haar teruggemailt met cc naar manager dat ik niet kan mee doen. Zou ook niet weten waar ik Isa moet laten en met de bv, Buiten de andere redenen om niet te doen.

Hier vannacht paar uur wakker geweest, mevrouw wilde niet slapen na de voeding van 3uur, zat niet lekkerin haar buikje, sneu. Zo komt een vriendin met haar zoontje voor een bakkie, gezellig.

20. Frutsel

Frutsel Actief lid

17 feb 2011
    268
    0
    0
    Spannend! Succes vandaag!

Deel Deze Pagina