@aapje, huh, doet jou vk ook 20 weken echo's? bij ons alleen het ziekenhuis of een echocentrum die samenwerkt met het ziekenhuis... en die dus ook vergoed wordt door CZ. dat gaan wij dus doen, wel zo relaxt.. @isis, nou dat is dan nieuw, er valt niet zoveel tegen vocht te doen hoor... had het de vorige zw ook... is bij ons iig geen alarmbel, krijg je alleen de tip mee veel te drinken tegen vasthoudend vocht... waarom moet je dan de vk bellen?? @kim, hibitane zuigtabletten mag je nemen tegen de keelpijn tijdens de zwangerschap en die kun je gewoon bij de drogist kopen... trachitol absoluut niet.. beterschap @nijn jouw bloeddruk zal ook wel rond die van mij liggen denk ik 100/50..... das erg lastig meid en dan vooral alles op je gemakje doen!! hier verder geen nieuws, vandaag 14 weken, makelaar net weg. zometeen nog effe eea op de bus doen en zwemmen met uk
@mikmak Ja waarschijnlijk wel denk ik dan. Lekker rustig aan doen. Hier vanmorgen mijn werkgever op de hoogte gesteld van de zwangerschap. Reageerde gelukkig heel leuk en positief.
Hoi hoi, ik heb het begin even gemist, kreeg geen meldingen meer. Ik zie dat we een nieuw topic geopend hebben. Gister bij de vk geweest, alles is in orde. Mijn zoontje schrok van het geluid van de baby zn hartje. Hij was helemaal trots dat hij mee mocht en dat hij de baby gezien heeft. Ik hoop dat ik niets belangrijks gemist heb.... tot laters
Wat heb ik toch weer even heerlijk kunnen slapen, Al ben ik nog steeds hartstikke moe en flinke keelpijn. Bah bah! En net een cadeautje van felicitas gehad. Het tijdschrift van zwanger de special. Jammer alleen dat ik die in April al een keer had gekocht Zometeen maar weer even lekker een bakje fruit maken en daarna leren. Vanmiddag zal ik is even babyboom checken. Ben benieuwd! @Mikmak Niet dat ik er zoveel naar luisterde maar voorlopig blijf ik er maar gewoon even vanaf. Dinsdag weer naar de vk eindelijk!! en dan ben ik weer lekker opgelucht en ga ik verder genieten. @Nelta Dankjewel! Ik ben vandaag toch vrij dus dan ga ik vandaag maar is even kijken. ben wel benieuwd! @Bellamanuela Ja ik om 9.00 uur. Heel veel zin in. En aangezien ik overgeplaatst ben naar een andere vk hoop ik heel stiekem dat ze misschien toch even een echo doet. Beterschap! Ik voel me ook al zo grieperig en vooral last van mijn keel zeg. Herkent iemand dat? Hoofdpijn is ook een hel bij mij. Elke dag opnieuw, maar ik heb het idee dat dat door de warmte in het ziekenhuis komt bij mij. @Isis857 Heel veel succes bij je sollicitatie! @Babystew Wat een heerlijke week voor jou dan meid! Fijn! En gefeliciteerd met je nieuwe baan natuurlijk ! @Miccie Hmm jij dacht al, verdacht stil hier! Wat leuk dat je het hartje hebt gehoord!
babyboo92; haha inderdaad. Ik begin me al iets beter te voelen,doe dus ook weer meer en heb het meteen weer druk vandaar dat het niet meteen opgevallen is. vond het wel raar dat ik zo weinig berichten kreeg in mn inbox hahahah
mikmak, het is hoofdpijn icm met vocht vasthouden. Kan o.a. met te hoge bloeddruk te maken hebben. In ieder geval zei de vk bij mij dat ze dan altijd meer informatie willen hebben en je willen zien voor controle babyboo, thnx net weer terug! Ging denk ik best goed..moet nog 1,5 week wachten voor de uitslag..spannend!
babyboo: ik hoop het wel! gesprek liep wel prima. Ben al bekend binnen het bedrijf.. dus hoop dat het een voordeel is..we'll see.. zo lekker weer baby kijken! Moeder gaat mee..Ben benieuwd wat ze ervan vindt! Nu gauw even mvm wegbrengen. fijne middag dames!
@Babystew Nou jou week kan niet meer stuk,Gefeliciteerd meis! @Nieuwwolkje Ja dan zou ik idd ook maar even bellen Is niet fijn zeg *knuff* @Kim Beterschap en naar hoor als je zo n last van je keel hebt Ik heb dat net voor de zwangerschap erg gehad en ben erdoor gekomen met dropjes eten en met thee met honing idd en tegen de kriebelhoest heb ik van die speciale tabletjes geslikt
@Mikmak Nee de 20 weken echo doen ze niet zelf ,de andere echo s wel Hier ook het zkh of een echocentrum,maar wij krijgen hem dus in het zkh en uitgebreider als normaal zeg maar Zwem ze met de kleine dame @Nijn Leuk dat ze zo positief reageerde @Miccie wat fijn dat alles goed is,en leuk dat je zoontje zo trots is/was @babyboo Beterschap en leuk dat je een kadootje van felicitas hebt gehad @Isis Spannend dus nog een 1,5 week wachten Maar e gevoel is dus wel goed erover ? Leuk zeg dat je moeder meegaat met de echo,geniet er van !
@Aapje2009 Ik vond het ook erg leuk want dat tijdschrift zwanger is echt leuk. Alleen jammer dat ik precies die special in april al voor 4,95 had gekocht
@miccie fijn dat alles goed was bij de vk... als ik mijn zoontje ook vraagt wat doet de baby antwoord hij met kaboem kaboem kaboem, zo lief @nijnonijntje wat leuk dat je hem ingelicht hebt @isis; veel kijkplezier; je moeder zal het ook vast geweldig vinden @vergeten? sorry dames ben momenteel een vergiet! @all; hier gaat het goed, nog 2daagjes dan de 12wk grens bereikt Fijne dag nog dames en tot snel weer...
@aapje, oh ik dacht al dat zou wel bijzonder zijn voor een vk, ja bij ons doen ze ook alle behalve de 20 weken.. maar ik snap dat jij hem in het ziekenhuis doet en dan nog een beetje extra gezien je fam verleden... voor ons is het niet nodig en dan geef ik de voorkeur aan het echocentrum heb ik met linetje ook gedaan en dat was echt super hihi zwemmen oke... vandaag niet 1 maar 2 wel lekkere badmeesters hahaha, beetje jonger dan mij maar een lust voor het oog.... met de dame is het ook altijd dikke zwempret is voor niets bang, hup van de glijbaan, springen zo ver mogelijk van de kant het water in.. waar sommige 4 jarige haperen doet zij het wel effe voor
mikmak fijn zo'n waterratje hier mogen ze pas met 5jr op zwemles, maar wij zijn op advies van de badjuf op zoek naar particulier waar we eerder kunnen beginnen... zwemmen elke avond|
Volgens mij heb ik je aangestoken Dit is me 3 de dag al,en vanmiddag ben ik me kapot geschrokken,omdat ik zwaar verkouden ben,kreeg ineens bloedneus die zo heftig was dat me hele truitje onderzat Dit was ook de 1 ste keer dat ik zoiets had en net gebeurde het weer bijna. Leuk 2 bloedneuzen op 1 dag:x En heb nu ook al lichte verhoging hij is nu nog 38,2 maar wil niet dat het nog hoger oploopt!
@nieuwolkje en wat suiker erbij, dan heb je kwast.... das een heel goed idee dan zweet je nagenoeg alles ineens uit.. geef ik ons ook altijd als we griep hebben... niet aan gedacht nu... dus dames, citroen persen!!! @wolfje, ben met 3 maanden begonnen met babyzwemmen en nu doe ik dr gewoon 2 vleugeltjes aan en gaan.. dus ook hier geen zwemles hoor..
mikmak,oh gelukkig is mijn man daarin dus niet de enige nelta,mijn dochter is van 24-12-2009,ik denk ook niet dat ze het snapt,wij zeggen ook steeds baby in buik,maar denk dat dat voor zo'n kleintje nog niet te bevatten is aapje,nou wij weten nog niet precies hoe we hety gaan doen,we hebben namelijk 3 kamers boven,waarvan 1 onze ,de andere die van de baby wordt en de kleinste kamer staat rondom vol met kasten(kastenkamer)omdat we die op de slaapkamers niet echt kwijt kunnen,dan hebben we ook nog wel een zolder,maar ik zie het niet zitten met mijn bi om steeds trap af trap op te moeten met 2 van die kleintjes,wij leggen onze dochter dus ws op de kastenkamer en halen de helft vd kasten weg als ze straks zindelijk is en zelf de trap op en af kan dan mag zij op de zolder maar voor nu moet het mar even zo bloeddruk,in principe maakt t niet uit hoe laag ie is,iedereen kan er op een andere manier last van hebben ,wat bij de een veel klachten veroorzaakt daar heeft de ander vrijwel geen last van,die van mij is nu gelukkig 100/55 en daar merk ik niet veel van maar de eerste 12 weken was ie lager en toen was ik steeds enorm moe,duizelig en hoofdpijn kim,beterschap,verkouden zijn is echt niet leuk,hopelijk ben je er snel vanaf,ik sprenkel altijd wat eucalyptusolie op mijn kussen,veel stomen,gewoon met heet water,en een ui naast je bed leggen,sterkte! die bloedneus,komt trouwens doordat je ivm je zwangerschap een enrome goede doorbloeding hebt,ik heb nu ook soms dat ik nies en dan een bloedneus heb,terwijl ik normaal nooit bloedneus heb babystew,wauw das zeker een goede week,heerlijk hoor! zo,vanmmiddag heeft mijn moeder mijn dochter opgehaald,ik zat er in ene helemaal doorheen,was zo extrem moe,dat mijn ogen dichtvielen maar dochterlief had energie voor tien,ik ben toen lekker mijn bed ingedoken en heb dik 2 uur geslapen,ik kan nu alweer naar bed,dus duik er vroeg in zo,morgenavond vieren we mijn man zijn verjaardag en zondag gaan we bbq-en bij een vriend van ons,dus wordt een gezellig weekend