hier vanmorgen bij de VK geweest en ben weer goedgekeurd Kleine liet zich ook direct horen en mijn baarmoeder zit precies goed qua groei!
Oeh Babyboo, ook echt van voren al een zwangere buik. Ik ben nog niks aangekomen, maar vind het wel leuk om naast elkaar te zien dat ik toch groei.
@Evi Jij groeit ook mooi,mooie buik!!! O spannend dus ,want allebei wat anders in gedachten was /is hier ook zo ,bij de kleine man dacht ik een jongen en vriendlief een meisje
@babyboo, mooie buik meis @evi, jij ook goed in de groei. @aapje, thanx... heb ze niet vaak, maar vandaag gewoon bleh... tja ook die horen erbij zullen we maar zeggen. fijn dat jij weer bent goedgekeurd. hier morgen aan de beurt, ben wel benieuwd naar alles
He volgens mij had mamsie vandaag een geslachtsbepaling. Maar volgens mij in de avond pas. Ben in ieder geval erg benieuwd wat ze krijgt.
Hier nog even geduld tot de 20 weken echo, dat is 27 juli, kijk er naar uit, mag er rap zijn van mij!
hallo allemaal vandaag weer gewerkt en nu ben ik alleen thuis me man is met zijn vader en broer naar een motor aan het kijken ben benbenieuwd of ie er mee thuis komt .me man mag nog niet rijden hij moet nog 1 examen wat ie gaat doen op onze trouwdag.,en ze zullen nog wel ff weg zijn want ze moesten in gelderlang gaan kijken daar staat ie ik lig met de laptop op me buik en volgens mij was daarstraks de kleine niet blij mee of het kwam op de warmte af, ik voelde op de plek waar de laptop ligt een hoop ge duw tegen me buik aan hihihi
wauw meiden heb mooie buiken voorbij zien komen sorry heb het erg druk, dus geen tijd om te reageren, maar wil wel bij blijven knuffels en fijne dag
ik zag mooie buikfoto's voorbij komen..... hier een beetje prut dag gehad,heb bijna heel de dag in bed gelegen van de buik en rugpijn,ben het best een beetje zat nu. En zo enorm moe..... ik kom er net pas uit om eten te gaan maken maar het liefste kruip ik er weer terug in...sorry voor mijn geklaag maar voel me echt prut,ben blij dat morgen de echo is en ik weet of alles nog goed zit. Zijn er meer mensen die heel de dag een strak gespannen gevoel om buik en maag hebben? En een constante druk op de blaas voelen?
Oh wauw... Heb een doppler gehaald bij Babypark. Wat is het gaaf zeg, om de hartslag van je kleintje te horen. M'n man kon de vorige keer niet mee naar de vk, kreeg ook een grote grijns op z'n gezicht!
Heb je veel last van je darmen??? Ik namelijk wel. Misschien is actibalance ook wat voor jou, ik merk nu al veel meer rust in mijn buik..
Hallo allemaal, Ik ga niet alles terug lezen vanaf afgelopen zaterdagmorgen. Ben net terug gekomen van mijn werk, had officieel tot 23:00 uur gemoeten. Maar als ik aan het werk ben dan heb ik steeds een pijnlijke buik en of een harde buik. Morgen maar even overleggen met VK. Maar lekker is het niet. Ik verneem gewoon nu al als ik te veel doe dan heb ik last van mijn buik.
@Mikmak Ik ook Hoelaat ben jij aan de beurt? @Sjees Die prutdagen horen er helaas ook bij he Dikke knuffel voor jou! Hoop dat je morgen weer wat lekkerder in je vel zit en dat je dan weer lekker kan verder genieten succes alvast voor morgen! Dat strakke gevoel heb ik vooral 's avonds. @Evi83 Leuk is dat he Geniet er maar lekker van !
Weet iemand ondertussen eigenlijk nog waar onze buddie lijst is gebleven? Die moeten we eigenlijk af en toe allebei even omhoog houden anders raken we ze weer kwijt.
Dat vroeg ik me laatst ook af. Heb hem toen niet kunnen vinden. Maar misschien iemand anders die betere ogen heeft