December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen allemaal,

Heb een heerlijke nacht gehad.
    Straks even bellen met VK, bij geringe inspanning een harde buik . Hopelijk niets aan de hand maar goed we willen het wel zeker weten.

2. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Blackbird ook je VK even bellen, misschien heb je een blaasontsteking. Je urine voor de zekerheid ook even na laten kijken.

3. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hier belt VK mij straks terug met advies. Vermoedelijk stoppen met werken en TP aan het werk.

4. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Dag meiden.

Ik heb deze nacht bijna niks geslapen :( Echt rot...

Het enige wat wel goed is is dat ik denk dat ik de kleine gevoeld heb! Zo een harde streling gelijk aan de binnenkant van mijn buik rechts, ik schrok me een bult! Mijn man werd er wakker van, zo verschoten heb ik gedaan! Wel een leuk gevoel, ik hoop dat ik het gauw terug voel!

Zo meteen om 10u bij de kinesiste, mij lekker laten masseren terug :)

5. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Lin71 heb jij geen blaasontsteking dan??

Ik heb trouwens mijn kuur nu af dus zou het over moeten zijn...
    maar hou de harde buik smorgens nogsteeds.
    ook heb een een constante druk op mn blaas en kan dus echt niet op mn buik of rug liggen..
    Vrijdag nog maar even urine brengen kijken of het wel helemaal weg is! Lees wel overal op internet dat het erbij hoort die druk op de blaas...

Babyboo en mamsie, mooie buiken hoor!!!

Heb gister bij Otto.nl paar truitjes besteld van mamalicious, dat merk heeft wel leuke dingen vind ik!

6. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    ik heb pas al mijn urine laten tesen op blaasonsteking.. maar dat was niet het geval..

Denk ook dat ik misschien gewoon te veel doe.. heb gister nog met een zware moker paaltjes de grond in staan slaan..;)

7. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen,

Lin,dat klinkt niet goed,hopelijk weet je snel wat het is.

Blackbird,even bellen met de VK!

Nieuwwolkje,leuk zeg dat je de kleine goed voelt!Maar wel balen dat je slecht hebt geslapen.

Babyboo en mamsie,mooie buiken!

Laraxx,kan zijn dat je kleintje op je blaas ligt en dat je daarom ook de druk voelt,maar zou inderdaad ook kunnen komen door de blaasontsteking.

Hier vanmiddag de 20 weken echo ben een klein beetje zenuwachtig,gisteravond had ik nog wat raars kreeg pijn in me buik en denk ga maar even naar de wc en bleek dus een harde buik te zijn.Maar hoefde niet nodig naar de wc(had wel al bijna de hele avond ongi krampen en die waren best pijnlijk) toen ik van de wc af kwam dacht ik dat ik weer een harde buik kreeg maar twijfelde hier over en zat er 3 min tussen.En daar na was er niks meer aan de hand alleen nog ongi krampen.

8. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Blackbird,dat word dan even rustig aan doen hihi.

9. Sjees

Sjees Niet meer actief

goedemorgen,

Vandaag de 20 weken echo om 16.15,ben best wel zenuwachtig,en hoop zo dat alles goed is.

Helaas vanacht ook constant harde buiken gehad die helemaal doortrokken naar mijn rug dus heb niet geslapen,maar ik moet na de echo toch de vk belle dus dan zullen we wel bespreken hoe of wat,want dit houd ik echt neit nog 20 weken vol zo,ben helemaal bekaf.

blackbird,nou die paaltjes de grond in slaan met een hamer verklaard je harde buiken wel zou ik zo zeggen,dat soort dingen kun je nu echt niet meer doen hoor!Is duidelijk een signaal van je lijf om te stoppen daarmee,omdat het te zwaar is.

Lin,jij ook succes,tis echt rot zoveel last hebben van je buik,ze zullen jou misschien ook wel even aan de ctg leggen of een echo maken om te kijken of de bmm niet verstrijkt,ik hoop voor je dat het allemaal goed is.

goofie,lief van het meedenken,nee het zijn helaas niet mijn darmen.

meiden met een afspraak bij de vk of echo vandaag veel succes en plezier!

10. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    En ik ben weer door de APK heen :D.
    Alles was helemaal mooi in orde. Een goed hartje al was het even zoeken. We lagen allebei in een deuk want oh oh wat was ze aan het bewegen en schudden, slaan, schoppen hahaa. Ze wilde zich niet laten vangen! Maar alles gaat momenteel zoals het hoort dus daar ben ik weer helemaal blij mee. Ga zo door kleine meid!

@Nijnonijntje
    Ja normaal denk ik er niet zoveel aan maar dan kijk ik dus naar bevallingsverhalen en dan heb ik echt zo iets van pfff moet dat nou echt? Ik ga sowieso ook naar het ziekenhuis en dat is voor mij al een heel fijn idee en inderdaad ik ga zo'n zwangerschapscursus doen, al is het maar voor de lol!

@NieuwWolkje
    Wat leuk! Hoop voor je dat het gauw dagelijk gaat worden. Wat is een kinesiste? Daar heb ik nog nooit van gehoord!

@Kim1990 en Sjees
    Heel veel plezier met jullie 20 weken echo vandaag! Geniet er lekker van.

11. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @babyboo92: fijn zo!! :D ik ben ook weer zo benieuwd naar een echo!

@kim1990: Veel plezier vanmiddag!

@werken: pff ja ik weet dat ik minderen moet, maar ik vind het soms lijken alsof mijn collega's vinden dat ik wel wat meer kan.. en dan vind ik het moeilijk om nee te zeggen.. tenslotte zie je niet zoveel aan me en ik heb nu veel meer energie.. helaas merk ik meestal pas dat ik te ver ben gegaan de volgende dag.. lastig lastig..

12. Sjees

Sjees Niet meer actief

babyboo,helemaal tof dat alles zo goed was! Heerlijk he zo'n kleine druktemaker in je buik!

blackbird, toch aan jezelf en de beeb denken hoor,jullie zijn nu gewoon erg belangrijk,en houd je gewoon zoveel mogelijk aan de richtlijnen voor een zwangere nu,zoals neit te veel bukken,tillen,vooral niet met mokers gaan zwaaien en zo veel mogelijk rusten!

13. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjees en Kim, veel plezier bij de 20 weken echo! ik ben morgen aan de beurt!:D

Jeeejjj heb goed nieuws: Kan straks 2 vaste dagen werken op een baby groep, waar ik het erg naar mijn zin heb!:D dus ik ben helemaal blij haha.. en mijn vriend heeft een bod op het huis gedaan..dus spannend allemaal, hoop dat het wat word. we hadden de slaapkamers nog eens goed opgemeten daar en opzich is het allemaal wel te doen!
    o,ja en morgen de 20 weken echo dus als die goed is kan mijn week niet meer stuk haha.

Moet zo weer werken, dus nog even wat in huis opruimen, this een beetje een rommel hihi;)

14. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Super Tamm dat je vast kan blijven en spannend een bod op een huis.

Babyboo mooi dat alles goed was met de kleine dame.

Hier heeft VK gebelt moet rustig aan doen en mijn werk aanpassen. Morgen gesprek met leidinggevende en dan maar kijken hoe of het verder gaat. We wachten af. Maar tot het weekend even helemaal niets.

15. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Dat is iemand die je medisch masseert :) Krijg je doorverwijzing van de dokter :)

16. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@sjees en kim:
    Veel plezier met de echo vanmiddag :D

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @babyboo, jij hebt je apk al weer achter de rug.. ik strakjes..

bevallen he... tja ach ook niet mijn hobby.. op een gegeven moment is het 1 grote roes, en doet niets er toch meer toe en dan komen ze haha... daarna is alle pijn, irritatie enz enz weg...alleen nog een slappe buik haha... voor je het weer is het voorbij, althans... mijn vliezen braken op 8 januari om 23.00 's avonds en zondag 11 januari was ze er pas... zo een bevalling wil je dus niet.... vanaf het zh tot aan de bevalling 56 uur... daarvoor thuis al 20 uur onderweg...

18. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ooo mikmak
    ik hoop toch voor je dat het deze keer niet zo lang duurt.

19. Sjees

Sjees Niet meer actief

mikmak,zo jij hebt er lang over gedaan zeg,maar een tweede schijnt meestal een heel stuk vlotter te verlopen!
    Ik kreeg weeenopwekkers,en vanaf dat de weeen begonnen totdat mijn dochter er was duurde maar 1 uurtje,het kan dus ook heel snel!(even voor de mensen die nu denken,oh jeee..;) )

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    haha nijn, de 2de gaat sneller, dus nu gewoon in 48 uur haha.

@sjees en kim? En hoe waren de echo's??
    iig hoop dat jullie veel plezier hebben gehad

@babyboo, een kinesist is in belgie een fysiotherapeut ;)

@tamm gefeliciteerd met je 2 dagen babygroep

Deel Deze Pagina