December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo

iedereen met goede berichten bij de verloskundige super hoor

ik heb morgen me afspraak bij de verloskundige ,ben erg benieuwd of me glucose waarde nuchter beter is

en morgen dan ook maar de 20 weken echo inplannen kan nu al niet meer wachten om de kleine weer te zien en om te zien wat het wordt

slapen gaat hier redelijk goed ,het lukt me nog om op me buik te slapen maar niet te lang en het lukt me alleen als ik me armen onder me kussen leg zodat me boven lichaam iets om hoog komt

en ook allemaal mooie buiken voorbij zien komen ga binnen kort weer een foto maken ,ik hou een zwangerschaps dagboek bij en daar moet ik om de vier weken een foto maken en dan me buik omvang erbij schrijven

2. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Mamsie
    leuk zeg een meisje ! en mooi buikje heb je !!
    @Babyboo
    Dat is niet zo fijn dat je dat hebt,ik kan je alleen de tip geven om het over je heen te laten komen
    Ik heb heel veel boekjes en alles gelezen en de ene vriendin kwam met zo n horrorverhaal en de ander nog erger en uiteindelijk dacht ik ik zie het allemaal wel
    En het is mij ontzettend meegevallen en hoop echt dat het nu weer zo gaat (maar goed dat weet je toch nooit he )
    Fijn dat alles bij de VK weer goed was
    @blackbird
    Ik zou toch even de VK bellen en het met haar overleggen
    en misschien even urine weg brengen
    @Lin
    naar hoor dat je zo snle een harde buik hebt
    idd het zekere voor het onzeker nemen en even bellen
    @Nieuwwolkje
    naar hoor zo slecht slapen,maar superleuk dat je de kleine hebt gevoeld ik hoop dat de kleine zich snel weer laat voelen
    En lekker massage gehad ,merk je er al iest verschil mee ??
    @Laraxx
    Ja dan zou ik het ook nog even voor de zekerheid laten controleren
    Ja mamalicious heeft leuke kleren he?!
    @Kim
    Hoe was de 20 weken echo??
    Lees net dat het goed was en jullie meisje lekker eigenwijs was ,hihi
    Fijn hoor dat alles goed is
    @Sjees
    Hoe was de 20 weken echo bij jullie ?
    @Tamm
    Leuk zeg dat je straks 2 dagen op de babygroep kan staan
    en een bod gedaan op een huis,nu morgen de echo nog en idd jullie week kan niet meer stuk
    lekker van genieten nu!
    @Mikmak
    Zo he dat was een heftige bevalling ,ik hoop ook voor je dat deze kleine er iets eerder uitkomt
    Fijn dat alles weer goed was bij de VK
    @Goofie
    Vervelend zeg dat je je zo voelde vannacht,ik herken het niet
    Ik hoop dat de vk je er een antwoord op kan geven
    Hier ook wel last van slapende handen,heel vermoeiend
    @Babystew
    Mooie foto en mooi buikje!
    @Luna
    Naar hoor dat je nog zo moe bent,wel fijn dat je je verder goed voelt
    @Coon
    lekker van genieten dat je nog lekker slaapt!
    en fijn morgen weer naar de VK

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @goof, ik had nog niet opje gereageerd in ieder geval omdat wij blijkbaar tegelijk iets hebben gepost en ik pas later zag dat jij er nog boven zat op hetzelfde tijdstip...haha
    maar dat lichthoofderigheid kan met je bloeddruk te maken hebben... heb per definitie een lage bd en heb daar ook last van.. colaatje,samiak door de dag heen neemt bij mij het ergste weg...

@babyboo, dan moet je me maar niet vragen naar de verdoving..... NEE niets, ze vroeg op een gegeven moment of ik een ruggeprik wilde, ja geef maar..2 uur later kwam ze terug en toen hoefde het al niet meer want ik moest toen gaan bevallen..dus alles zonder verdoving.. weekend in het ziekenhuis is hel... 2 anestesisten voor het hele zh en als er dan een spoedje is dan krijg jij niets..
    kan beter in belgie bevallen, standaard ruggeprik, en een bed voor de partners enzo.. daar wordt je erg goed verzorgd als je moet bevallen...

@aapje, haha ja dat hoop ik ook ja... tenminste de helft korter dat is het streven haha

@luna, ja je hebt altijd baas boven baas qua ellendige bevallingen.. en ja snap ook dat mama's to be voor de eerste keer dit echt niet willen horen... alles verwerkt, weet de ellende nog wel maar voel de pijn niet meer haha.... maar een ks vind ik toch wel ernstig.. dat zou ik niemand gunnen... maar gelukkig voor jou ook eind goed.. ;)

4. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    voor de mensen die het willen lezen,vind het nog steeds mooi om meegemaakt te hebben

Hier een mooie bevalling gehad,de VK zei het de laatste x nog
    en dat ze hoopte dat ik het nu weer zo zou krijgen
    hele dag iets of wat gerommel,maar geen pijn of iets en s avonds werd het allemaal wat regelmatiger,maar kon het nog goed hebben (mijn broer was hier met een vriend op visite en die hebben niks gemerkt)
    heb de hele nacht opgezeten,kon niet slapen van de spanning en nieuwsgierigheid ;)
    tegen 01.30 VK gebeld en die kwam en toen had ik 2cm ik kon het allemaal goed hebben,zei nog tegen mijn vriend als dit het is dan teken ik het
    05.00 rugweeen en daar kon ik niks mee ,die waren wel even ellendig ,06.00 uur VK gebeld ivm licht bloedverlies en hele regelmatige weeen om de 3 min en later om de min die wilde niet komen,want het was mijn 1e en het kon nog heeeeeeel lang gaan duren (heb ik wel 100 x van haar gehoord,ik kon haar wel slaan);)dus wij dachten we bellen om half 9 wel weer dan hebben ze v ast gewisseld van dienst,helaas niet dus
    weer dezelfde ,ze kwam nog niet eerst ging ze douchen en kwam daarna wel even en weer kreeg ik de mededeling ,het is je 1e bla bla bla
    Nou tegen 9.00 uur was ze er en kwam eerst binnen met de mededeling het is je 1e bla bla bla ,goed toen even voelen en bleek 4cm te hebben
    zegt ze het duurt nog wel zo n 10/12 uur zal ik je vliezen breken dan worden we weeen wel heftiger,maar dan kan het wel iets sneller gaan
    Nou ok doe maar,zij mijn vliezen breken,zegt ze tegen mijn vriend
    Bel jij de kraamhulp maar dat ze met spoed moeten komen
    Wij huh hoezo???
    nou je gaat ineens naar volledige ontsluiting wij waren allebei wel even in de war,haha
    om 9.15 vliezen gebroken en mocht pas om half 10 persen,want de kraamhulp was er nog niet,dus zij heeft nog een x boos gebeld naar de kraamzorg
    Maar toen moest ik wel meepersen om half 10 en toen om 9.46 was ons mannetje daar
    In totaal iets van 8 uurtjes

Kraamhulp kwam iets na 10 uur binnen en stelde zich voor en zei'nou zullen we maar beginnen
    uhhhh hij is r al hoor :D

5. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@aapje
    Leuk hoor zo'n slome kraamhulp. Die stond zeker te kijken toen jullie ventje er al was haha.

6. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Ja kan er nu nog steeds enorm van balen,want heb helemaal geen foto s van de allereerste momenten
    navelstreng doorknippen zie je een babybuikje met navelstreng en een mannen hand die hem doorknipt,kan van iedereen zijn zeg maar
    Het is dat wij weten dat het ons zoontje en mijn vriend zijn

En ze vertelde later ook waarom ze te laat was
    ze had oproepdienst en dacht ach kan wel rustig aan doen
    dus kwam er visite en ging ze eerst koffie zetten,tussendoor kreeg ze telefoon dat ze met spoed moest komen
    Heeft ze eerst nog maar een kopje koffie gedronken met de visite en toen even gedoucht en toen is ze weggegaan
    ze was heel goed in praten heb ik wel wat aan gehad,maar werken was ze niet zo goed in
    Was aanzetten vlak voor ze wegging en dan zei ze laat het maar zitten hang ik morgn wel op:$ nou dacht het niet dan gaat het stinken
    Dus dan deed ik of mij vriend het zelf maar,tafel dekken en stofzuigen enz deden we ook zelf

heb nu ook een ander buro genomen:p

7. nijnonijntje

Ja kan ik me voorstellen.
    Ik schrik hier wel van. Dit moet gewoon niet mogen gebeuren.
    En laat maar ik hang het morgen wel op?
    Jakkes! Zit het een hele nacht en een avond in de machine.
    Niet heel fris wel dan?!

8. Sjees

Sjees Niet meer actief

echo was goed! Baby is lekker bewegelijk en gezond,en de bmm was niet ingekort,dus ben enorm opgelucht.
    Wel krijgen we nog een guo echo,ivm kans op een maag/darmafsluiting en hartklepproblemen,die in de familie (broertje) voorkomen,eigenlijk had ik die nu moeten krijgen ipv de gewone seo echo maar dat wist ik dus niet....
    en ik krijg nog een aantal inwendige echo's om de bmm in de gaten te houden dat ie niet inkort,omdat de vorige keer bij de 20 weken echo ook alles goed was en bij 24 weken in eens de bmm was verkort en ik een rijpe placenta had met een bloedprop erin,dankzij dus mijn harde buiken,maar voor nu ben ik even blij en opgelucht!

Heb ook een enorm leuke foto van een zwaaiende hand,zal ns kijken of ik hem erop kan krijgen

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @aapje, dat zijn de betere verhalen, wel een suffe kraamhulp haha

@sjees joehoe, fijn dat de echo goed was....kun je weer een beetje ademhalen

10. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @sjees: Gefeliciteerd:D fijn hoor dat alles goed was!

sorry ik heb verder niet zoveel teruggelezen.. vanacht meerdere keren wakker geweest door steken in mijn buik, die had ik gister overdag ook al..
    Vanmorgen bij wakkerworden een flinke harde buik en kramp! au au.. gelukkig ging het over toen ik naar de wc was geweest..

Toch maar even de VK gebeld, moet weer urine inleveren voor onderzoek naar blaasonsteking. voor de rest heb ik waarschijnlijk een baarmoeder die heel snel reageert op vanalles.. ik krijg soms echt een harde buik van gewoon plat in bed te gaan liggen!
    zijn we mooi klaar mee;) ha ha ach ja ik ben tenminse weer gerustgesteld door de VK :)

11. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen allemaal,

Ik lees allemaal goede controles en 20 weken echo's en geen verkorte baarmoederhalsen.
    Gefeliciteerd dames.

Duizeligheid lees ik ook vrij veel, gelukkig niet hier.

Beeb gisterenavond heerlijk druk. Voel het nu ook duidelijk aan de voorkant van mijn buik want (placenta aan voorwand ) Eerst alleen inwendig zeg maar. Super gevoel.
    Doordat ik harde buiken/krampend gevoel heb doe ik wel eens een warme pittezak op mijn onderbuik en dat vind ons kriebeltje wel erg prettig geloof ik.

@ kim is het een idee om de buddie lijst ook op "jouw" december topic te zetten???

12. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Nijn
    Nou normaal gaat het idd ook niet zo en achteraf hadden we ook een klacht neer moeten leggen
    Maar ik was heel ziek na die tijd (alvleesklierontsteking)en heb toen een week in het zkh gelegen en daarna 6 weken algehele rust en toen een operatie,dus hebben we er niet meer bij stil gestaan
    Maar dit x laten we het niet weer gebeuren,nu weten we het zeg maar
    @Sjees
    wat fijn dat de echo goed was en dat je bmm niet ingekort was
    Wel fijn dat ze dat nu vaker gaan controleren ,moet je niet aan denken om weer zo vroeg al rust te moeten houden
    @Mikmak
    Idd suf,haha
    @Blackbird
    Naar hoor dat je daar zo vaak wakker van werd,maar wel heel fijn dat de VK je heeft kunnen gerust stellen
    Ben benieuwd of je een blaasontseking hebt
    @Lin
    O leuk zeg dat je de kleine zo goed voelt ,lekker van genieten
    en ja dat zal de kleine wel lekker vinden,lekker warm!

13. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hier een redelijk goede nacht,alleen moet ik elke nacht plassen
    en ben dan wakker en lig zo een anderhalf uur wakker te kijken ,pfff
    Maar goed het is voor een goed doel he
    vanmiddag als de kleine man op bed gaat nog maar even op de bank liggen

Ga zo even gezellg naar een vriendin een bakkie doen ,heb haar al zo n poos niet gezien

14. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - Belgiƫ
    Goedemorgen dames.

Proficiat aan degene met een goede echo!

Ik kijk ook uit naar de mijne.

Ik ben Buddy's met Tamm, maar zij heeft mijn nummer niet en ik dehare niet, en ze is bijna nooit online?

15. nijnonijntje

@nieuwwolkje
    O dat is onhandig. Kun je tamm niet even pb'en? Misschien dat ze dat wel ziet binnenkort en kunnen jullie alsnog nummers uitwisselen.

Hier lekker een vrije dag. Lig nog in bed.
    Of zit eigenlijk. Ik ben best duizelig maar moet ook nog even onder de douche, dus wacht even totdat het wegtrekt.

16. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nieuw wolkje, ik ben bijna elke dag online hoor, we waren denk ik gewoon vergeten de nummers door te geven.. wil jij mij pben? weet niet zo goed hoe dat moet, of je moet graag met iemand anders willen ook goed hoor.

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    goedemorgen, hier een goede nacht gehad, gisteren een dinnetje jte eten met haar dochter.. die hebben met zn 2-en daarna nog flink huisgehouden haha. linette wilde naar bed rond 8 uur waar ik ook mee bezig was maar dan in mama's bedje nog visie kijken.. prima, melk gemaakt, tv aan en weg was madam.. papa was er toch niet dus lekker laten liggen en er later bijkruipen...

@plassen, hier begin ik nu ook 's nachts wakker te worden om te plassen, altijd tussen 02.30 en 03.30.... beetje jammer maar goed...

inmiddels eindelijk voor elkaar gekregen dat ik linette met een gerust hart thuis kan houden tijdens het zw verlof... en dat ze in maart dan weer terug kan komen.. heeft wat bloed zweet en tranen gekost.

18. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    Morning ladies!

Hmm...nou ja, kweet niet of jullie hierop zitten te wachten, maar hierbij dan maar even in het kort mijn bevallingsverhaal.

Ik ben met 42+2 dagen ingeleid. Eerste dag kwamen de weeen klein beetje op gang en aan het eind van de dag had ik net 2 cm ontsluiting. Maar omdat ze liever mijn vliezen niet braken zo vlak voor de nacht, moesten we wachten tot de volgende ochtend. Volgende ochtend (42+3 dagen) hebben ze eindelijk mijn vliezen gebroken en al snel kwam ik in een weeenstorm die de hele dag heeft geduurd (ik kon de weeen alleen staand opvangen, zittend en liggend ging gewoon niet). Eind van de dag zat ik nog steeds maar op 4 cm ontsluiting en hebben ze om 21.00 uur de knoop doorgehakt: dan maar een keizersnee. Om 22.19 werd dan eindelijk onze vent geboren. Reden waarom de ontsluiting niet vorderde: "ukkie" bleek 56 cm en 10 pond te zijn. Dat had dus nooit gepast! Jammer alleen dat ze daar pas na 38 uur ellende achter kwamen. Grootte van onze vent blijkt erfelijk te zijn, dus dat belooft nog wat voor deze keer ;)

Heb deze keer wel allerlei extra onderzoeken en echo's om de groei in de gaten te houden, de kans is groot dat ik met 38/39 weken word ingeleid. Zelf heb ik al aangegeven bij de gyn direct een keizersnee te willen.
    Ben trouwens sinds m'n vorige zwangerschap ook nog schildklierpatient geworden, dus moet daarom tijdens m'n zwangerschap om de 5 weken bloedprikken om m'n schildklier in de gaten te houden, dat gaat tot nu toe heel erg goed. En heb na m'n bevalling ook nog een half jaar bij een psycholoog gelopen, maar dat terzijde.

Positieve punt: met m'n zoontje ging het vanaf het begin af aan helemaal super!!!

19. vwpolo1988

vwpolo1988 Actief lid

4 jun 2010
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bevallingslijst:

27-11-2011 Kim1990 - 20 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - Bv
    28-11-2011 Mamsie86 - 24 jaar - 1ste kindje - ?? - Bv
    30-11-2011 Sjees - 28 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - ??
    01-12-2011 Florabella - 29 jaar - 1ste kindje - Thuis - Bv
    01-12-2011 Robijn28 - 28 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - Bv
    01-12-2011 Haasje83 - 28 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - Bv
    01-12-2011 Noname - 33 jaar - 3de kindje - Ziekenhuis - Fv
    01-12-2011 Beertje1234 - 33 jaar - 4de kindje - Ziekenhuis - Bv
    02-12-2011 Purk2011 - 27 jaar - 1ste kindje - ?? - Bv
    03-12-2011 Babyboo92 - 19 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - Bv
    03-12-2011 Petratje - 31 jaar - 3de kindje - Ziekenhuis - Fv
    03-12-2011 Tamm - 22 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - Bv
    04-12-2011 Flutterby - 23 jaar - 2e kindje - Thuis - Bv
    04-12-2011 Ummie - 31 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - Bv
    04-12-2011 Minke03 - 30 jaar - 3de kindje - ?? - ??
    04-12-2011 Bellamanuela - 22 jaar - 1ste kindje - Thuis - Fv
    05-12-2011 Lily26 - 29 jaar - 2de kindje - ?? - Bv
    05-12-2011 Lin71 - 40 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - Bv
    05-12-2011 Sniffy - 29 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - Bv
    06-12-2011 Manoontje - 34 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - ??
    06-12-2011 Brusje - ?? - 4de kindje - ?? - FV
    06-12-2011 Luna86 - 24 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - FV
    06-12-2011 Yvonne84 - 26 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV
    07-12-2011 Peanut - 33 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - Ovb
    07-12-2011 Wub309 - 28 jaar - 1ste kindje -Ziekenhuis - BV
    07-12-2011 Tam27 - 33 jaar - 3de kindje - Ziekenhuis - FV
    08-12-2011 Goofie - 29 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - Fv
    08-12-2011 Laraxx - 26 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV
    08-12-2011 Charlie10 - 40 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV
    09-12-2011 Mikmak - 35 jaar - 2 kindje - thuis - BV
    09-12-2011 Robin88 - 22 jaar - 1ste kindje - thuis - BV
    10-12-2011 Mamootje - 21 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - Ovb
    10-12-2011 Feline - 31 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - FV
    11-12-2011 Blackbird - 26 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV
    11-12-2011 Mamanu- 29 jaar- 3de kindje- ??- FV
    11-12-2011 Germini - 33 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - BV
    12-12-2011 Aapje 2009 30 jaar-2e kindje-Thuis-BV
    12-12-2011 Cally - 39 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - ??
    13-12-2011 Star82 - 29 jaar - 1ste kindje - Thuis -??
    13-12-2011 Miccie - 33 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - Fv
    13-12-2011 Sayen - 35 jaar - 1e kindje - ? - ?
    13-12-2011 Prinsesje88 - 23 jaar - 1e kindje - Thuis? - FV
    14-12-2011 Nijnonijntje - 27 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV
    14-12-2011 Nieuwwolkje - 23 jaar - 1ste kindje - ?? - ??
    15-12-2011 Beppie1983 - 27 jaar - 3de kindje - Ziekenhuis - BV
    15-12-2011 Babystew - 21 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV
    17-12-2011 Nicky1983 - 27 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - BV
    17-12-2011 Frutsel - ?? jaar - 1e kindje - ?? - BV als lukt
    17-12-2011 KikiM - 24 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - BV
    17-12-2011 Jessie2005 - 30 jaar - 2e kindje - Thuis? - Bv?
    17-12-2011 Groen29 - 30 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV
    18-12-2011 Manonn - ?? - ?? - ?? - ??
    18-12-2011 Joyce - ?? - 2de kindje - Ziekenhuis - Bv
    19-12-2011 Djamila- 25 jaar - 3e kindje- Thuis - BV.
    20-12-2011 Olifantje - 22 jaar - 1e kindje - Thuis - BV
    20-12-2011 Mamavanzoon- 36 jaar - 2e kindje- Ziekenhuis -BV
    20-12-2011 Jane31 - 33 jaar - 1ste kindje - ?? - ??
    20-12-2011 Sjakie22 - 35 jaar - 1e kindje - ziekenhuis- BV
    21-12-2011 sabine25 - 28 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - FV
    21-12-2011 Nelta - 25 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV
    22-12-2011 Lenka - ?? - 2de kindje - ?? - Bv
    22-12-2011 Coon - 27 jaar - 1e kindje - geboortekliniek? - ??
    23-12-2011 Vwpolo1988 - 22 jaar - 1e kindje - Thuis - ?
    24-12-2011 kv78 - 32 - 1ste kindje - ziekenhuis - Bv
    24-12-2011 Wowkaat - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV
    25-12-2011 Miekemei - 33 - 2e kindje - ziekenhuis - BV
    25-12-2011 Sjapaz - 22 jaar - 1e kindje - thuis - BV
    25-12-2011 Wolfje22 - 26 jaar- 2de kindje- thuis- FV
    26-12-2011 Evi83 - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuiz - Ovb
    26-12-2011 Yasmin84 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV
    28-12-2011 Marientje - 31 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV
    28-12-2011 Jonijoni - 27 jaar - 1e kindje - thuis - BV
    30-12-2011 Stroopwafel22 - 31 jaar- 2e kindje- ?? - ??
    30-12-2011 Ladyjoey - 28 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV
    31-12-2011 Hellepelle - 32 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV

Afsprakenlijst:
    13-07-2011 Goofie - 3e afspraak vk
    18-07-2011 Babystew - 20 weken echo
    18-07-2011 Tam27 - 20 weken echo
    18-07-2011 wolfje22- afspraak vk
    18-07-2011 Evi83 - geslachtsbepalingsecho!
    19-07-2011 Babyboo92 - 20 weken echo
    19-07-2011 Lin71 - 20 weken echo
    21-01-2011 Peanut - 20 weken echo
    21-07-2011 Goofie - 20 weken echo
    21-07-2011 Laraxx - 20 weken echo
    21-07-2011 Hellepelle - 3e afspraak vk
    22-07-2011 Mikmak - 20 weken echo
    22-07-2011 Wub309 - 2o weken echo + 3e afspraak VK
    25-07-2011 Peanut - controle vk
    25-07-2011 3e afpraak VK
    25-07-2011 Evi83 - 3e afspraak VK
    27-07-2011 Aapje 2009 20 weken echo
    28-07-2011 Miccie - 20 weken echo
    28-07-2011 Lin71 - controle VK
    03-08-2011 Vwpolo1988 - 20 weken echo
    04-08-2011 Sjakie22 - 20 weken echo
    04-08-2011 Nijnonijntje - 20 weken echo + controle gyn
    08-08-2011 Evi83 - 20 weken echo
    09-08-2011 Mikmak - Controle vk
    10-08-2011 Hellepelle 20 weken echo
    12-08-2011 LadyJoey - 20 weken echo
    15-08-2011 wolfje22- 20 weken echo
    29-08-2011 Kim1990 - Pretecho
    06-09-2011 Nijnonijntje - informatieavond ziekenhuis
    07-09-2011 Nijnonijntje - controle gyn
    27-09-2011 Nijnonijntje - controle gyn
    25-10-2011 Nijnonijntje - controle gyn

20. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi dames, lees wel mee hoor;)

dat van die verkorte baarmoederhalzen waarom en hoe laten nakijken?

Deel Deze Pagina