December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@coon
    Wow leuk behang hoor

@goofie
    Zozo dat is een lieve oma ;)
    Leuuke kamer hoor.

Hier vannmiddag ineens zulke erge krampen dat ik heel bang werd en verging van de pijn.
    Waren echt krampen in mijn onderbuik.
    Heb er nu gewoon nog spierpijn gevoel en een hele pijnlijke plek.
    Weet niet watt dat nou was of wat er gebeurde. Duurde wel iets van een kkwartier ofzo.
    Hoop dat het niet weer gebeurt. Dat was namelijk niet fijn. :(
    Heb er nu nog napijn van. Wat zou het trouwens kunnen zzijn?

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @goof. zo doe mij ook zo een oma:D
    ja precies, maar die ik had was al 2 maten groter ofzo... al dan niet groter maar met linette was ik in januari uitgerekend dus in juli/aug was de buik toen minder dik... nu december dus een maand verder... dus een maand dikker... heb nog wel een blauw bovenstukje liggen die van een zw bikini is... maar tis allemaal triangels hoor.. niet van die kleine triangels maar die je gewoon kan uittrekken om de driehoek breder te maken, nadeel is dat het een behoorlijke belasting is voor de nek... ikzelf 1.63 en 60kg voor de zw zit nu in een overvolle cup e......

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Nijn; ik denk bandenpijn, dit kan echt heel gemeen zijn! Heb er in mijn kruis heel veel last van!

4. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@flora
    O vreselijk. Heb bandenpijn wel eens anders gevoeld, maar pijn deed het inderdaad.
    En voelde het ook in mijn kruis.
    Vreselijk!
    Hoop het niet nog een keer te krijgen hoor. Bah!

5. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier ook vandaag rare steken hoor, beetje alsof ons meisje tegen een zenuw aantrapt ofzo... straalt door naar rug en been, alleen links..
    Denk dat zolang de pijn niet lang aanhoudt het verder geen kwaad kan:(

6. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen allemaal,

Klinkt zeker als bandenpijn nijntje.

Hier verder niet veel terug gelezen. Hebben een druk weekend met uitjes en andere leuke dingen. Morgen kom ik jullie weer belasten met mijn berichtjes.

Prettige zondag allemaal.

7. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenmorgen!

Nijn: ik denk ook bandenpijn! ik had het laast ook heel erg, lag krom op de bank, ik had het een paar uur achter elkaar, vond het echt eng dus had gebeld, gelukkig kon de vk me gerust stellen dat het banden pijn was.. hihi wist ik niet.. had 2 parasetamols geslikt en lekker onder de warme douche.

Goofie: mooie kamer hoor!

Wij zijn gister ook na babydump geweest zooo leuk, hebben ook een kamertje gekocht, wandelwagen, badje, boxkleed, en nog meer haha..

Heb al 4 weken niet meer hoeven overgeven, en waar hing ik vanochtend weer boven.. pff de wc

8. Sjees

Sjees Niet meer actief

tam,jee nu nog moeten spugen,echt balen!
    Gister was erg gezellig maar ook zeer vermeiend,ik lag uiteindelijk pas om 1 uur in bed,en vanmorgen was dochterlief natuurlijk weer vroeg wakker,maar voor vandaaghebben we onze afspraken afgezegd en ga ik lekker luieren

9. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
  10. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Wat een ontzettend mooie kinderkamer Tamm en wat betreft de kinderwagen , wij hebben ook een mutsy.

Vervelend dat spugen !!!! Hopelijk blijft het eenmalig.

Hier straks even lekker naar bed, heb er nu al zin in..............

11. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb echt een irritant gevoel links onderin mijn buik pfff...
    Het zit zeg maar net boven het bot van mijn heup en trekt soms naar achter in de rug.
    Als ik op dat plkej druk voel ik het ook, beetje beurse pijn..
    Soms komt er ineens een golf en dan voel ik het heel sterk en dan is het ineens weer weg.
    Het zijn echt geen krampen,maar wel raar.
    Het is mijn eerste zwangerschap, dus echt alles is nieuw!
    Meiden die hier wat over kunnen zeggen???

12. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Dag dames.

Hier heeft mijn man gisteren voor het eerst de kleine gevoeld, hij vond het super :D

Hij is vandaag begonnen aan de babykamer, zal nog veel werk zijn :D

13. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    geen idee wat het zou kunnen zijn goofie !

Mooie babykamer Wolkje.
    Succes met de verbouwing van de babykamer. Hier heeft manlief vrijdag de baby voor het eerst gevoeld.

14. Babystew

Babystew Niet meer actief

Leuke kamertjes heb ik gezien!!
    Pff, het weekend oppassen op de 2 kids van de zus van mijn vriend is bijna voorbij. Het was wel gezellig maar ben wel blij straks weer naar huis te gaan en eindelijk wat tijd voor mezelf te hebben :) de kleinste van 3 kan echt een driftkop zijn, en omdat het mijn eigen kind niet is en de vrede wil bewaren (vooral in openbare gelegenheden als een restaurant) is het wel lastig daarmee om te gaan. Ik hoop eigenlijk stiekem dat ons kindje wat makkelijker is :p

Morgen de echo, zooo spannend!!

15. Sjees

Sjees Niet meer actief

babystew,spannend!! Ik denk dat het ook maar net is hoe je je kind opvoed hoor,dus zal vast goed komen ;-'

16. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Babystew, het is wat sjees ook zegt denk ik, je hebt hebt voor een groot deel zelf in de hand.
    Ik werk bij een gezin met 2 jonge kindjes, die van 3 kan ik zijn nek wel omdraaien.
    Ook ik denk dan, jeetje mijn kind zal toch ook zo niet worden.
    Maar ik weet ook best wel, dat het er daar anders aan toe gaat als dat het bij mij thuis ooit zal gebeuren.

17. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ja dat ook natuurlijk, maar hun oudere kind (nu 8) is een stuk makkelijker qua karakter en dat merk je heel goed. Die is ook goed opgevoed. De jongste is gewoon heel snel driftig, was zijn moeder vroeger ook haha

18. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hallo dames

Ik zag mooie kamertjes voorbij komen
    deze hebben wij Megane | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump

Hier een lekker druk weekendje gehad met veel verjaardagen
    nu lekker thuis en heb groentesoep opstaan (zelfgemaakt)
    straks lekker op de bank hangen en genieten van het niks doen :D

we houden de kleine man hier nu wakker overdag en zo slaapt hij op zich wel beter s nachts
    dus we blijven het proberen !
    De krentenbaard is echt erg uitgebreid nu na een stuk of 6 plekken op zijn rug en ook al 1 op zijn buik
    we zalven elke dag 3x en 3x AB kijk het even aan en anders van de week even langs d HA en dan moet hij maar even kijken

fijne avond dames

Deel Deze Pagina