December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Babystew
    Herkenbaar hoor dat drifitge
    onze kleine man kan ook heel snel driftig worden
    Wij weten dat hij discipline nodig heeft en dat doen we dus ook en we zijn heel consequent naar hem toe en soms vinden anderen ons streng,maar ja als we dat niet doen loopt hij over ons heen
    het is dus idd maar net hoe je er zelf mee omgaat

2. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Goofie
    jeetje meis heb jou verhaal gelezen en heb enorm te doen met het zoontje van je vriend
    Gelukkig heeft hij jullie !
    Maar voor jullie is dit ook niet makkelijk,je witl zo graag iets doen en je kan zo weinig (zeker als vader sta je toch meer aan de zijlijn)
    sterkte met alles meis *dikke knuffel*

3. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal

heb een aantal leuke kamertjes voorbij zien komen.

hier een rustig weekend gehad me man had dag dienst heel het weekend.

zaterdag heb ik alleen een kadobon voor me moeder gehaald want die is dinsdag jarig en voor de rest niks meer gedaan

en vandaag ben ik aan het rommelen geweest in de babykamer inbouwkast leeg gehaald op een paar zware dingen na dat mag me man doen .voor de rest in die kamer rotzooi opgeruimt de afgelopen tijden hebben we er van alles ingezet wat in de weg stond,gelijk uit gezocht wat weg kan en uit elkaar gehaald van de week maar een keer naar de gemeente werf rijden .daarna heb ik van alles een sopje gegeven zodat me man kan gaan behangen in een redelijk stof vrije kamer.want hij heeft al geverft ,plafon gemaakt en wat een stof bende was dat zeg.

daarna hebben we de center parcs bon die in die etos box zat eens goed besteed we gaan eind sep lekker een weekendje weg samen met me schoonouders.we gaan naar kempervennen het het was een lekkere korting.gelijk me ma opgebeld dat we geboekt hadden en gezegt zet het maar in je agenda dan weet je wanneer je de katten eten moet geven ,ze snapte gelijk de hint hihihihi

4. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Coon: Heerlijk he centerparcs!!!
    Wij gaan in augustus een hele week met zijn 3en ( 4en)naar meerdal.
    Helaas kon de bon niet in de zomervakantie, maar die bewaren we goed dan hebben we een excuus om nog een keer te gaan;)

5. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@coon
    O centerparcs kempervennen is heel leuk. Zijn wij ook eens geweest.

6. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Leuke kamertjes heb ik voorbij zien komen!!

Goofy,
    Ik heb niet je hele verhaal gelezen (ben niet zo heel veel online) maar wil je veel sterkte wensen. Ik weet helaas uit ervaring hoe moeilijk zo'n situatie is! Mijn man heeft ook zo'n fijne H(EX!).........maar blijf vechten voor dat kleine mannetje! Mijn man zijn zoon woont inmiddels alweer een aantal jaren bij ons.......:)

7. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    ha ha wij waren ook al aan het kijken voor centerparcs.. heerlijk de eemhof! super zwembad daar!

Ik was de bon van de zwangerdoos al vergeten maar het scheelt echt 160 euro!!:$:D

8. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @blackbird
    ja erg he het scheeld echt zo veel daarom hebben we het ook maar gedaan en we hebben nu een 4 persoons huisje samen met me schoonouders dus rekening gesplit dat scheelt ook weer

@ goofie en nijnonijntje ja echt heerlijk we zijn al vaker bij center parcs geweest.
    en wij zijn ook al bij de kempervennen geweest is zeker een leuk park genoeg te doen,lekker zwemmen moet alleen een nieuwe bikini kopen,me oude paste ik vorig jaar al eigenlijk niet meer maar ga denk ik kijken of ik een gewone kan kopen vindt het zonde voor die paar keer om speciaal zwangerschaps bikini tekopen

9. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Coon; Ik ga morgen ook alvast beginnen met het zoeken naar een gewone bikini..
    Wil ook geen zwangerschapsbikini, misschien wel als ik naar het buitenland langer op vakantie was gegaan..
    Ik heb gister even mijn bikini's aan gedaan, maar er past inmiddels nog niet 1 tiet meer in, dus ik moet wel pff..

10. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Even vraagje: ik voel de baby eigenlijk bijna nooit schoppen, maar als ik op mijn rug in bed lig dan lijkt het alsof de beeb door mijn buik "zweeft" het voelt bijna als een harde buik maar dan heel plaatselijk.. een luchtbel ofzo voelt het.. zijn er meer die dat voelen of zijn dat mijn darmen.. en liggen die dan nog tussen je baarmoeder en je buikwand in? Pff ik snap er niks meer van! :) hoop dat jullie er wat van kunnen zeggen!

11. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Volgens mij liggeen je darmen niet meer tussen je bm en bw in. Bij mij niet meer in elk geval.
    Den idd dat je de baby voelt bewegen of draiien.
    Dit is het begin. Wordt al snel meer :)

12. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen allemaal,

Hangt er een CP virus in de lucht. Wij zijn ook aan het kijken om naar de Eemhof te gaan en wij gaan hem ook boeken via de etosbon. Wij willen eind sept.

het gevoel alsof er iemand aan de binnenkant van je baarmoeder schuift bedoel je blackbird? Dan is het de beeb die je voelt.
    Hier met name sávonds voel ik onze kleine.

Morgen de 20 weken echo ! Spannend.

13. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Goedemorgen dames.

Hier hebben we gisteren veel mogen genieten van de baby.

Telkens ik op mijn rug ga liggen, en mijn handen op mijn buik leg, voelde ik hem! En mijn man natuurlijk ook! :D

Ik heb hem echt veel mogen voelen, het was super.
    En ook niet echt schopjes hoor, meer draaien en bewegingen, maar je voelt het heel goed!

Dat maakt de liefde natuurlijk meteen veel sterker haha :p Nog sterker :D

14. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nieuw wolkje super zeg dat je de kleine zveel voelt.

ik voel de beeb ook wel veel.. maar meer aan de binnen kant, mijn vriend kan het nog niet voelen..

Wie van de dames moet nu nog wel eens spugen? had er een poos geen last meer van gehad en nu gister en vanochtend weer:( was net te laat alles zat eronder bleeegg..
    is dat nog wel normaal je nu op de helft bent en weermoet overgeven?

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    goedemorgen, hier een waardeloze nacht gehad.. blehhhh en nu weer op kantoor waar ik eigenlijk vandaag ook geen zin in heb...

gisteren nieuw bed voor linette gekocht... van ikea het hemnes bed.. bedbank die je nog eens kan uitschuiven tot 2-pers bed.. en 3 grote lades eronder... kind was helemaal gelukkig met dr nieuwe kamertje.... nog een maandje en dan krijgt ze weer een nieuwe kamer haha, dan moet ze plaatsmaken voor de babykamer... alhoewel denk dat dat pas september word omdat we dr nieuwe kamer nog een ander kleurtje gaan geven, nieuwe gordijntjes en nieuw laminaat... haha

zag nog wat mooie kamertjes voorbij komen..

@driftige peuters.. weet er alles van, alhoewel ze op dit moment redelijk tot zeer in toom is te houden... zolang je maar consequent bent...
    nou ja iedereen met de 20 weken echo veel plezier vandaag.. bij ons is het aftellen naar vrijdag ook begonnen inmiddels

iedereen die zn beebje voelt.. lekker he.. geniet ervan

16. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goedemorgen dames!

We zijn gisteren lekker naar sanadrome geweest. Lekker gezwommen en in de sauna geweest.

Zaterdag naar Harry Potter geweest. Was weer spannend, al had ik het boek gelezen.

Morgen de 20 wk echo.

17. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Sniffy; dat klinkt als een hemels weekend, heerlijk!!!!

Hier heb ik behoorlijk last van zuur...brrr..K** gevoel zo in je keel en slokdarm.
    Daarbij doen mijn darmen ook heel vervelend.
    Dacht dat dat zuur wel later zou komen, al meerder met dit kwaaltje??

Gelukkig helpen de rennies nog!;)

En wat betreft het voelen van de baby,volegns mij voel ik haar ook nu zo af en toe, het is net of er zeepbelletje knappen als ik rustig lig:)

18. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Wow een aantal hebben zelfs al de 20 weken echo gehad! Wat gaat het snel zeg.
    Gelukiig geen bijzonderheden gevonden.

Hier vrijdag mijn 2de afspraak bij de gyn en over 2,5 week de 20 weken echo.

Beeb voel ik nog niet. Maar mijn placenta ligt aan de voorkant dus volgens de verloskundige zal dit ook pas rond de 20 weken zijn.

Kamertjes, wat een mooie heb ik voorbij zien komen! Wij gaan na de 20 weken echo is kijken bij de babydump.

Spugen, ik kan er niet over mee praten maar hoor het wel meer in mijn omgeving, dat het later in 1 x weer een keer voorkomt.

Ga me hier maar eens in mijn regenpak hijsen, het regent gigantisch hard en moet zometeen toch echt naar mijn werk toe.

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @groen, wat een weersverschil dan.. hier schijnt het zonnetje nog... alhoewel ik denk dat het ook hier wel gaat omslaan, gezien de wolken...

20. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goofie, het was heerlijk gisteren, maar wel vermoeiend dat niks doen ;)
    Wel heerlijk geslapen vannacht.

Ik heb vanaf het begin last van het zuur.
    Vorige zwangerschap at ik Rennies als snoepjes. Nu heb ik er nog geen één genomen. Maar het wordt nu weer erger, dus toch maar weer kopen.

Deel Deze Pagina