December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ben benieuwd. Toen ik zwanger was van onze dochter riep ik we krijgen een zoon en mijn man riep een dochter , achteraf had hij het goed en ik het fout dus tja het zegt niet altijd wat mijn gevoel.
    Bij een ander zit ik vaak goed .

2. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @wub: pff ja een pup is veel werk, wat zielig van de diaree maar tja dat hou je ook gewoon niet op.. heb zelf ook hond van 1,5 jaar en ik weet echt nog goed hoe het was de eerste tijd!

@koosnaam: onze beeb heet eigenlijk altijd frummel :D voorlopig.. en volgende week weten we het geslacht.. dan zien we wel weer:p

3. Feline

Feline Lid

13 apr 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ goofie: heb je al gekeken bij sandrabra.nl? Dat is een winkel in Utrecht speciaal voor grote maten, ook badmode. Ik weet niet waar je woont maar je schreef dat je toch nog gaat winkelen, misschien dagje Utrecht?

4. Feline

Feline Lid

13 apr 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo meiden, ik leef nog! T is al weer lang geleden dat ik wat geschreven heb, lees nig wel elke dag trouw!

Hier hebben we inmiddels de grootste dingen binnen (kamer, kinderwagen, box, babyfoon, kinderstoel, enz). Het was helemaal niet de bedoeling om zo vroeg al bijna klaar te zijn maar t kwam allemaal op ons pad. We hebben veel gekregen of via mn zusje met korting kunnen kopen en van beide ouders leuke financiele bijdragen gehad. Voor degene die nog een kamer gaan uitzoeken maar niet al te veel geld kwijt willen zijn: misschien staat er iets bij voor je op Knuffelkamer.nl, het adres voor gebruikte babyspullen (babymeubels, verzorging en vervoer). Dat ws weer een tip van de zus van een collega.

Ik ben echt enorm aan t aftellen naar volgende week woensdag, dan hebben we de 20 weken echo! Vind t wachten echt veel te lang duren... Wij willen ook weten wat t wordt dus dat zal ik later nog laten weten.

Inmiddels voel ik t beepje al wel regelmatig, wat een heerlijk gevoel is dat! Voornamelijk als ik lig. Heb wel veel plopjes als ik zit, maar dat is te diep om met de hand te voelen.

De plasproblemen herken ik wel! Ik probeer goed uit te plassen, maar daarvoor moet ik me echt in allerlei standjes wringen en dan nog heb ik t vaak dat als ik op sta dat ik denk 'hmmmm ik moet weer'

Hebben jullie je al op gegeven voor een zwangerschapscursus? Ik ben nu 3x naar zw.yoga geweest. Even wennen maar ik vind t wel leuk. 1x in de maand is partneravond en dan ga je bepaalde onderwerpen uitgebreid bespreken en maar een paar oefeningen doen. Vind t wel leuk dat mn vriend er dan toch een keer of 4 a 5 bij is, en hij ook (maar hij moest niet denken aan elke week).

5. Feline

Feline Lid

13 apr 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bedoel dus niet de knuffel kamer link die nu in mn bericht staat (zo had ik t ook niet geschreven maar blijbaar wordt er meteen een hele omschrijving aan vast geplakt). Het is knuffel kamer s . nl maar dan aan elkaar.

6. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nou utrecht is hier helaas niet naast de deur...:(
    Ik heb hem zondag al nodig en heb helaas ook niet de tijd om voor die tijd nog naar utrecht te rijden..
    Mocht het nou echt niet lukken dan is dit misschien een tip voor de vakantie, thanks!!!

7. Sjees

Sjees Niet meer actief

Lin,gefeliciteerd met je mooie echo!

Brusje,ach lieve meid,wat vervelend dathet je nu even niet zo lekker gaat,ik hoop dat je alles weer een beetje op de rit kunt krijgen voor jezelf,en je mag altijd lekker spuien hier he! Knuffel voor jou

Goofie,wat is er zo mis aan vooruit betalen dan? Je krijgt wat je terug stuurt gewoon weer terug gestort op je rekening

Net bij de vk geweest,alles goed bm is tot en met de navel nu,hartje klonk goed,moet wel morge direct een afspraak voor een nieuwe guo echo want die moet maximaal binnen 2 weken plaatsvinden,hopelijk hebben ze dus nog een plekje voor me,maar anders moest ik de vk bellen en zouden zij het regelen,ach ja vind t niet erg kan ik nog een keertje extra naar ons hummeltje kijken

8. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
  9. Sjees

Sjees Niet meer actief

tamm...prachtig buikje!

10. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    hey meiden,

was ik ook weer eens...........voel me laatste week niet zo lekker helaas. Heb last van lage bloeddruk en laag bloedsuiker dus ben superduizelig de hele dag, opvliegers en heb echt hele dag super veel trek! Als ik niet om het uur eet dan ga ik knockie out. Vandaag vk gebeld maar die zei dat ik gewoon over de dag kleine porties moest eten en dat er verder niets aan te doen is:( Zo irritant!!

hebbne meer meiden hier last van??

11. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn geld hard nodig en kan het dus niet missen, weet ook niet wanneer ze het dan terug storten.
    En aangezien ik niet 1 bikini wil bestellen omddat ik de maat niet precies weet, moet ik even 150euro zo vooraf betalen, dat lukt mij dus niet!

12. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een beetje last van een lage bloed druk, gelukkig niet schadelijk voor de kleine, maar super irritant voor je zelf!
    Ik heb standaart dropjes in mijn tas, als ik me duizelig voel eet ik er een paar op en ga even rustig zitten.. dan gaat het wel weer..
    doe maar lekker rustig aan..

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @Tamm mooie buik hoor.

@nijn, zou ik ook niet willen hoor zoveel effe vooruit schieten, gaat idd altijd wel een paar dagen overheen met terugbetalen... maar nooit echt weken ofzo... meestal binnen 7 werkdagen.. afhankelijk hoe snel jij de spulletjes terugstuurt

hier ook nog steeds lage bloeddruk, standaard iets van zwart-wit snoepjes in de tas.. en vooral rustig aan doen als het nodig is....

@sjees, fijn dat het weer goed was bij de vk

@feline, ja dat wachten duurt soms lang he... haha. ik was zo blij dat het maandag was deze week, wij mogen vrijdag ochtend als eerste hihi

14. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Dames met de goede echo s gefeliciteerd ,superleuk
    en volgens mij is de stand nu weer aardig gelijk he ?

Hier volgende week de 20 weken echo,zie er naar uit
    leuk om onze kleine weer te zien

Hier ook plopjes vanaf week 16 en nu sinds een weekje voel ik de kleine erg goed ,zo leuk en fijn weer
    Koosnaampje,wij zeggen vaak gewoon baby we praten er veel met onze kleine man over vandaar
    de kleine man had de koosnaam Kleintje en toen hebben we ook een lakentje gekocht met daarop de naam/tekst kleintje ;)

Wij wisten bij onze kleine man het geslacht niet en dat vonden wij echt wel leuk
    Ik was bevallen en VK legt hem zo op mijn buik,dus wij uhh wat is het???
    Zei,o weten jullie dat dan nog niet ,haha
    wij gelijk samen kijken,zo leuk

15. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    tamm,
    Irritant he! ik heb ook altijd wat bij me, maar ik blijf bijna de hele dag door duizelig! nou ja gelukkig kan het geen kwaad inderdaad voor de baby!
    Mooi buikje btw!

16. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedenavond meiden,

Evi,gefeliciteerd met jullie zoon:D

Lin,Dat je het kan volhouden hihi.
    Mooi dat je echo goed was!!Ook al zo'n lekker eigenwijsje dus hihi.

Wub,hoe is het nu met je ben je een beetje uitgerust vandaag.

Nieuwwolkje,leuk zeg dat hij zo druk is!

Sjees,o bah zeg wat is dat vies zeg maden!
    Ondertussen zou je haar wel achter het behang willen plakken of niet:p
    Mooi dat alles goed is,denk dat niemand het erg zou vinden als ze een keertje extra mogen
    kijken naar de kleine hihi.

Brusje,doe maar rustig aan meis,net wat je zegt eerst aan jezelf denken.
    Dat valt zeker mee hoor!

Goofie,lekker genoten van de massage:)

Feline,Zo te horen gaat alles goed met jullie :D
    ja ik me eigen al opgegeven hier begint de cursus 24 augustus,dan ben ik ong 27 weken.

Tamm,mooi buikje heb je!

Germini,ja ik heb er ook last van,bij mij heeft het alleen geen oorzaak,ze dachten het hier mijn HB was maar die was goed.Dus noemden ze het een zwangerschapskwaaltje.

Aapje,hahah ja dat moet even worden nagekeken:p

Hier is alles goed zit alweer over 21 weken heen,en pff wat is de kleine meid toch druk:$
    Vanmorgen even geluisterd met de angelsound maar ze had er niet echt veel zin in want kon haar bijna niet vinden;)
    Uiteindelijk toch het hartje gehoord en ze zat flink te duwen :p
    Maar naar vriendlief wilt ze nog niet echt komen want zodra hij thuis komt is ze bijna de hele avond stil hihi:)

17. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Meiden zag dat er iemand zei of de buddy lijst ook op de site mocht,als jullie suggesties hebben mogen jullie mij altijd PB-en hé over de site ;)

Is natuurlijk ook leuk moet nou nog alle afspraken erin zitten het is jammer dat het niet zoveel word doorgegeven.

18. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Voor de meiden die het geslacht net weten.

Gefeliciteerd met jullie zoon/dochter:)

19. Sjees

Sjees Niet meer actief

das duidelijk,tja dan weet ik t ook niet,hopelijk vind je wat leuks
    :)

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg