Sniffy,awh!! Nee dat doe ik me lieve poesjes niet aan hihi. Hier had ik de borstel er net over heen en bij eentje had ik al 5 keer leeg kunnen halen! Mikmak,ja dat weet ik nog wel dat er een aantal het niet wouden. Germini,dank je Natuurlijk blijf je op de lijst staan het gaat echt om de meiden die helemaal niks meer van zich laten horen. *Zwaait terug naar Nijntje*
Zo net even de katten gedaan maar oooo wat een haren!! Morgen nog maar een keer borstelen/kammen. Stofzuiger ook gelijk even door het huis heen gehaald,morgen word echt alles gedaan dan helpt vriendlief me ook even mee Zit nu even aan de uno noodles,denk pak optimel erbij hoor ik iets van ijs erin zitten oeps! dan nog maar even laten staan
hallo allemaal @kattenharen er valt weinig aan te doen als borstelen en ja wij zijn zo gek als ze heel erg verharen om ze ff in bad te doen dan schik je hoeveel haren er nog af komen na het borstelen binnenkort krijgen ze hier alle 7 weer een was beurt lekker voor de losse haren en zo kanpen de vachten ook weer op ze verharen nu zo erg vanwege het weer dan is het warm dan weer wat kouder ben net bij de leenbakker geweest om voor siergordijnen te kijken voor de baby kamer wat zenou precies hebben ik dacht als ik wat zie koop ik het over een aantal weken.nou ik zag wat maar moest het gelijk meenemen hihihi dit waren de laatste aantalen en daarna gingen ze uit het assortiment voor de rest rustig hier ik slaap wel slecht de laatse 2 weken dus ben sneller moe
@sniffy hihihi ja het gaat hier ook niet zonder slag of stoot we knippen dan altijd even de nagels en het gaat steeds beter .ik zit meestal dan in bad en me man ervoor die houd ze dan tegen als ze er uit willen springen.maar blij zijn de katten niet hoor als we dat doen
wat een k** middag, krijg net telefoon van mn beste vriendin, en dr borstkanker is helemaal uitgezaait, er is niets meer aan te doen... kan nog een paar maanden zijn misschien nog een paar jaar en dan houdt het gewoon voor haar op.... ze moet 6 aug dr 31ste verjaardag nog gaan vieren... wat een k** wereld is dit toch zeg
@mikmak, sterkte voor je vriendin en jou ! @ haren, onze 2 beagles zijn gelukkig net uit de rui, nu hoef ik maar 1x in de twee dagen te stofzuigen ipv 2x per dag wat ik weet van honden, moet je die juist niet teveel borstelen en wassen, want dan stimuleer je juist de nieuwe haargroei. Wij geven ze her ook schapenvet tabletjes erbij, schijnt ook voed te zijn voor de vacht, minder verharing etc.
@allemaal, bedankt.dit is dan. Nr 2.eerst mijn vader nog geen jaar geleden weg nu hopen dat ze kerst nog haalt
@mikmak: jeemig wat een vreselijk nieuws! niet te geloven hoe oneerlijk het leven soms is.. @ katten: ik ga niet zeggen dat mijn huis haartjes vrij is hoor met 2 katten en een hond maar ik heb ervaren dat goede voeding echt heel veel doet met verharen.. katten krijgen hier hills of royal canin en de hond krijgt vers vlees.. zeker dat vlees doet een vacht echt wonderen.. maar de katten slepen het overal naar toe dus die krijgen het niet meer