December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robijn28

Robijn28 Lid

24 mrt 2011
    45
    0
    0
  2. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!
    Zo weer even wat bijgelezen..

Robijn, fijn dat de 20 weken echo goed was..;) nu is het echt genieten he..
    las dater meerdere een mooie 20 weken echo hebben gehad, helemaal super!

Mikmak, haha is wat he met die peutertjes, werk zelf op een kinderdagverblijf.. hoe sommige kids dan al praten:$

Sjees veel plezier bij de echo!:D

Zaterdag met mijn zus wezen winkelen, hele leuke baby kleertjes gehaald.. bij de v&d hadden ze heel veel in de opruiming..
    Ik vind het wel jammer dat wij nog niet bezig kunnen voor de baby kamer.. want 1 nov krijgen we de sleutel van het nieuwe huis.. willen er binnen 4 dagen in zitten (lukt ook wel hoeft haast niks te gebeuren)
    alleen de kleine moet zich niet eerder aankondigen haha ach komt helemaal goed..

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goedemorgen,

Wub, normaal gesproken doe ik groeplessen als Steps, bodycombat, BBB enz.
    Steps vind ik echt geweldig, kan me dan helemaal uitleven.
    Maarja dat gaat nou niet ;)

Sjees, ik heb vanaf het begin al last van maagzuur, maar het is sinds afgelopen week alleen maar erger. Het enige wat even helpt zijn pepermuntjes.
    Gaviscon heb ik al geprobeerd op mijn werk, maar dat werkt dus niet.

4. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Mikmak, gezellige boel daar met je nichtje ;)

5. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Het is hier heerlijk weer :)
    Straks even op de fiets naar de stad, even snuffelen bij Prenatal voor nieuwe kleren. En naar de wolwinkel, voor wol ;) . Ik wil nl zelf een poncho haken voor als het herfst is. Dan is nl. mijn winterjas te warm en mijn zomerjas te klein.

Verder al lekker bezig geweest in huis, stofzuiger erdoor heen, bed afgehaald, wasje aangezet. Dus nu even tijd om achter de laptop te zitten :D

6. Babystew

Babystew Niet meer actief

@coon: Mooie buik!! Groter dan die van mij volgens mij.
    Ik weet niet meer wie het zei, over een buik die eerst enorm opgeblazen is en daarna weer een stuk kleiner, maar ik heb precies hetzelfde. Soms lijkt het al heel wat maar een dag later is het dan weer net niks. Heel apart! Ben wel al 7 kg aangekomen (vooral op mijn KONT volgens mij ;))

Pff verveel me op mijn werk, moet niet te hard werken want ben hier maar tijdelijk en het werk is bijna op, daarna moeten we waarschijnlijk weg als ze verder niks voor ons kunnen verzinnen. Erg jammer want het zou eerst tot 1 september zijn, dat werd al bijgesteld naar half augustus, maar met het werk wat we nu hebben is het misschien deze week nog.. En heb het geld wel heel hard nodig! Zie er ook tegenop om met dikke buik weer te moeten solliciteren, hoop dat ik nog wel werk kan vinden.

Hebben jullie een leuk weekend gehad? Hier opzich wel, alleen is de oma van mijn vriend overleden dus dat is minder. Indirect heeft zij natuurlijk toch voor onze kleine gezorgd.. Kende haar alleen niet echt (2x gezien ofzo) en mijn vriend zei dat ze niet echt een leuke vrouw was.. Maar goed het blijft triest. Ze is gelukkig wel 89 jaar geworden

7. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Babystew, gecondoleerd! Een overlijden is altijd triest.

Ik heb het weekend nachtdienst gehad. Mijn laatste :) , volgend jaar pas weer.
    In mijn nacht is er ook een bewoner overleden.

8. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Hei meiden! Ik heb eens een vraagje.. morgen hebben we de 20 weken echo en dan weten we dus hopelijk het geslacht. Hebben jullie het vertelt? Aan wie wel en wie niet.. en waarom wel/niet.. ben zo nieuwschierig!

9. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Hier is het nog geheim, alleen een vriendin en mijn zus weet het.

10. Sjees

Sjees Niet meer actief

mikmak,bedankt voor de tips over het bed,maar waar hebben jullie de matrassen zo goedkoop gevonden want het is een lastige maat en bij ikea zijn ze gewoon 100 euro per stuk!

sniffy,jij ook lekker bezig in huis! ik heb vorige keer tijdens de zwangerschap ook erg veel een poncho gedragen,ideaal! niet te warm en niet te koud.
    Echt lastig he die maagzuur,gaviscon werkt hier ook niet,heb het nu al 2 dagen echt nonstop,vervelend zwangerschapskwaaltje.

mikmak,nou zeg dat zijn geen aardige meiden zeg,maar goed dat jij het zo aanpakt dat ze weten welke regels bij jou gelden en ze zich daaraan houden,is zo zielig als linette anders steeds de dupe is van hun gedrag.
    Ik heb een vriendin met een dochter van dezelfde leeftijd als mijn dochter,en mijn dochter is gewoon doodsbang voor haar.
    Ze slaat en schreeuwt heel veel,pakt alles af,en afgelopen keer kwam ze steeds met de kinderwagen op mijn dochter afgestormd en reed heel hard tegen haar aan,sloeg met de bezem op mijn dochters hoofd en staat steeds heel hard tegen mijn dochter te schreeuwen.
    Ik vind het erg moeilijk om er iets van te zeggen want mijn vriendin zegt gewoon,dat mijn dochter dan maar harder moet worden,en ze wel heel snel huilt,terwijl mijn dochter nooit problemen met andere kindjes heeft en ik niet wil dat ze zulk gedrag gaat vertonen.
    Ik vind het moeilijk nog met ze af te spreken omdat ik zie dat het mijn dochter absoluut geen goed doet,maar kan er dus niet met mijn vriendin over praten,want die zegt dat het nu eenmaal zo hoort en dat ze dat gedrag niet kan afleren bij haar dochter,omdat het normaal is,nou dat vind ik dus niet.
    Ook zegt ze dat ze het gevoel heeft haar dochter alleen maar te moeten straffen als ze hier is en ze dat neit leuk vind,nou sorry hor maar als mijn dochter een van die dingen doet heeft ze en heel boze mama want ik wil dat dus echt niet hebben,ze weten al dondersgoed hoe het wel en niet hoort hoor,erg lastig.....

11. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    @ blackbird: wij hebben het tegen iedereen gezegt, wij vinden dat we dat niet geheim hoeven te houden en dan kunnen we zelf en de mensen om ons leuke roze dingetjes halen haha, de naam houden we wel geheim tot de geboorte;)

12. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij weten het al wel, maar houden het nog geheim, alleen mijn zus weet het..
    Dit omdat mijn vriend niet altijd mee wilt shoppen:D en ik niet zin hem om alleen te gaan haha zo heb ik dan altijd een shop maatje om spulletjes te kopen voor de kleine!:D

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @sjees, wij hebben bij kwamtum 2 polyether matrassen gekocht van 35.-- per stuk. leenbakker had nu een mooie aanbieding maar die waren 90x200 en je hebt 80x200 nodig... je hebt ze ook nog een maatje duurder die zijn geloof ik 59,-- per stuk, ook kwantum.

en waarom moet jouw dochter harder worden... ik bedoel van je afbijten is oke doet linette ook, maar het feit dat ze schoppen, slaan duwen, elkaar pijn doen normaal vinden vind ik niet normaal... pfff en het gedrag van ouw dochter's vriendin EN vriendin vind ik ook niet normaal gedrag, ik had er wat van gezegd, vriendin of geen vriendin... ik zeg tegen mijn schoonzusje ook gewoon dat ik dat geschreeuw en achterbuurt gedrag niet zo leuk vind... wat ze thuis doet moet ze zelf weten maar bij zorgt ze maar voor een beetje beschaving, hub en ik schaamden ons rot gisteren in de overdekte speeltuin, alles ik bij haar ook sexueel getint gedrag, alle n,f,l, en k woorden zijn voorbij gekomen... hoeft niet voor mij, ook niet als grapje... tuurlijk mag je schuine geintjes vertellen maar niet continu... voor alles is een tijd zal ik maar zeggen... ik ben blij als ze weer weg zijn.. alhoewel ze op zich nu wel rustig zijn enzo.. er is voor mij toch een bepaalde toon gezet en zal ze dus niet gauw met linette alleen laten enzo

@blackbird, bij linette hebben we niemand het geslacht gezegd, althans ik niet.. ik wist het hub niet.. nu is het geen geheim, als ze het vragen vertellen we het gewoon

14. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    blackbird, wij twijfelden tot het laatst heel erg of we het zelf wel wilden weten. Nu weten we het, en vind ik het leuk maar zou het een volgende keer niet doen. We willen het graag onder ons houden, maar 20 weken je mond houden..heb me al een paar keer half versproken!!
    Maar voordeel is dat we nu al roze schoentjes hebben en een wit met roze gebloemd vestje e.d. had dat anders niet gekocht! En voordat we het wisten had ik steeds overtuigd gevoel dat we een ventje kregen, dat ik echt even om moest schakelen toen ik hoorde dat het een meisje is..nu kan ik er vast aan wennen.

15. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    @ sniffy, heerlijk dat je nachten erop zitten!! Ik moet vannacht weer, heb er dan 1 en dan woe do en vrij weer dag. Ga je nu alleen maar dagdiensten draaien?

We kregen gister een heel leuk bericht; mn schoonzus is zwanger!! Heeft er 2,5 jaar op moeten wachten dus ben erg blij voor dr! Ze heeft al een zoontje van 3, en is 11 weken na mij uitgerekend. Kunnen ze mooi samen spelen straks!

16. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Mikmak: Klinkt gezellig dat nichtje van je :$
    Blijft ze nog lang logeren?

Robijn: Fijn dat de 20 weken echo goed was!

Babystew: Gecondoleerd! Wel een mooie leeftijd, maar het blijft toch verdrietig.

Blackbird: Wij hebben morgen ook 20 weken echo, en gaan het geslacht niet geheim houden, van mij mag iedereen het weten :D

Sjees: Wat een onzin dat jouw dochter maar harder moet worden!
    Ik zou met zo iemand niet meer afspreken denk ik. Jammer van de vriendschap, maar ik zou niet accepteren dat mijn kind steeds geslagen en toegeschreeuwd wordt.

17. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Sniffy
    Doe je wel rustig aan met je bekken ,maar dat weet je zelf ook wel natuurlijk ;)
    Wel lekker even iets doen
    En leuk een poncho voor jezelf maken ,ben benieuwd hoe het eruit komt te zien !
    en lekker ook al bezig in huis,hier ook alles aan het doen heb ik de rest van de week rust ,haha
    @Blackbird
    Netjes 2,5 kilo
    Spannend nog maar 1 dag wachten tot de echo!
    @Sjees
    begin het hier idd ook e merken dat ik last van zuur krijg,bah heb het niks gemist
    Succes vanmiddag bij de echo,en leuk dat jullie ook zo n mooi bed voor jullie meisje hebben nu
    @Germini
    Leuk weekend gehad dus ,heerlijk even weg!
    @Laraxx
    mooie buik meis!!
    @Wub
    Hier geen foto reportage ,vind het wel heel mooi,maar bij de 1e net gedaan en vidn het dan niet fair om het nu wel te doen
    en ik heb een hele mooie streepjescode op mijn buik :(
    O dat is idd superleuk zeg dat jullie die van je schoonouders gaan krijgen !!
    Hier ook alleen deze week nog en dan vakantie,Yes!!!
    @Lin
    Rot hoor dat je er zo n last van hebt,idd dan maar eens rustig aan gaan doen
    @Groen
    dat is idd mooi op tijd en dat zou anders een hele lange dag worden
    lekker nog even gelegen hoop ik voor je !?
    @Evi
    Succes bij de VK en idd dat is dan wel even schrikken,maar wel netjes nog voor de termijn!
    @Mikmak
    Ja de krentenbaard lijkt nu onder controle te zijn ,we smeren nog wel even door,want hij heeft wel rode plekken/litekens nu (ik hoop wel dat dat wegtrekt)

O lekker zeg als ze zo haatdragend zijn,ik herken het wel hier voeden wij ook zo op met een kus/knuff en sorry zeggen
    maar de kinderen van mijn zus weten niet wat dat is ;)
    Ik hoop voor je dat het weer beter is nu en je even uit huis kan met de kindjes!
    @Robijn
    Fijn dat alles goed gaat en je weer meegaat doen!
    en heel fijn dat de echo goed was en jullie hebben genoten
    ik vind het ook heerlijk dat we niet zoveel meer hoeven te kopen,ben nu druk met spulletjes voor de kamer van de kleine man ,is ook leuk om te doen ;)
    @Tamm
    lekker wezen shoppen dus,leuk!
    en dat word dus spannend in november,ik hoop voor jullie dat de kleine dan nog even lekker blijft zitten!
    @Babystew
    Gecondoleerd met het verlies van oma ,89 is idd een mooie leeftijd,maar triest blijft het
    O ik hoop voor je dat je dan snel ander werk vind en je nog even lekker kan werken dan
    wel balen dat het werk nu zo snel gaat
    @Mamsie
    leuk dat je schoonzusje zwanger is en idd erg leuke dat er maar 11 weken tussen zit!

18. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Zo hier een drukke ochtend/dag
    Heb eerst de bedden afgehaald en het beddegoed buiten het raam gehangen,toen douchen en ontbijten
    En de benedenboel weer eens lekker gesopt en gezogen(dweilen heeft nu niet veel zin met onze kleine smeerpoets)dus dat doe ik straks even gang,wc en keuken ook weer klaar,3 wasjes gedraaid en opgehangen en zo nog even 3 wasjes vouwen
    Moltons zitten nu in de machinen en dan in de droger en dan kunnen die er weer op en dan boven even soppen en zuigen
    Nog even verfen met de kleine man,vind hij zo leuk
    en dan eten koken,en dan rust en doe ik niks meer!,haha

alleen deze week nog werken en dan 3 weken vakantie,ben er wel aan toe
    dan gaan we ook met de kamer van de kleine man beginnen en dan in september gaan we proberen hem over te leggen (dan zijn de gordijnen klaar)

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @sayen, nee gelukkig niet, morgen worden ze door hun moeder weer gehaald....

@aapje, ja lijkt me ook nioet meer dan normaal om ze met een kus en een knuf op te voeden.. toen linetje sliep waren ze buiten aan het spelen, was ze als een viswijf de grote kindjes aan het uidagen... echt belachelijk. had hub aan de lijn en vertelde het, zei gelijk dat ik dit gedrag echt niet tof vind en dat als ze zich als de achterbuurt blijven gedragen dit de eerste en laatste keer was dat ze mogen komen... ja haha snapte hij wel... zij doet het gedrag van dr moeder na.... gedraagt zich ook als een viswijf;)

20. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, de vk moest wel een beetje lachen dat ik zo geschrokken was van de weegschaal.
    Maar alles was goed!

Deel Deze Pagina