@nieuw wolkje, gefeliciteerd met je nieuwe baan en welke film is het geworden? @groen, ja rottige uitslag, laat je niet gek maken.. daarom laten wij ook geen kansberekening maken.. en ik ben toch 35... mijn eigen gevoel is nog nauuwkeuriger dan dat... en bij ons in de families zitten ook geen afwijkingen enzo... maar komt vast goed meisje!!! @sjees, oh nee jou vader ook al he.... erg populaire ziekte helaas @sjakie, ja snap dat dat wennen is je nieuwe baan... zo hier gisteren communie gehad.. waren rond 12 uur snachts weer thuis en uk heeft zich goed vermaakt hahahaha, die heeft vanmorgen eindelijk eens wat langer geslapen dan normaal.. hihi. vandaag beetje relaxen enzo...
@ groen sterkte meid. dadelijk na babydump. ben benieuwd of we kunnen slagen. iedereen fijne laatste pinksterdag
Goedemorgen allemaal, Druk weekend gehad , nu vandaag nog even doorkomen en dan heb ik weer alle tijd voor ZP. Ik wens iedereen sterkte met de vervelende berichten !!! Ik duim voor jullie allemaal voor een goede afloop. tot morgen.
Hallo iedereen. Manlief is gaan werken en ik zit verveeld thuis Had graag ook een naar Babydump geweest vandaag! We zijn uiteindelijk naar Hangover 2 gaan kijken, hele leuke film!
Goedemorgen dames, Wat een saai weer zeg! Zo even koffie drinken bij mijn moeder samen met Fenna. Manlief is even naar Mediamarkt voor een spelletje voor op de pc. Dus die zit de rest van de dag te spelen
Ohh vinden jullie het ook zo irritant dat jullie het geslacht nog niet weten? Ik wil heel graag kleertjes gaan kopen, maar dan kan ik alleen unisex kleertjes kopen. Zometeen naar de winkel "Baby en tiener" met mijn vriend.. en ook mijn schoonmoeder gaat mee. Was mijn vriend zijn idee.. Ik ga liever samen met hem, maar goed.. Vorige keer was ze ook meegeweest naar een babywinkel en toen had ze een romper voor haar andere zoon gekocht met "liefste oom" tekst erop ofzo. Daar heb ik mij zo aan zitten irriteren.. Ze heeft nog niet eens wat voor ons gekocht. Wij zijn toch zwanger.. Ze had me een paar weken terug ook vertelt dat ze al rompers had gekocht, die heb ik ook nog niet gezien.. Gaat ze die zelf bijhouden ofzo. Het is toch ons kind hoor.. Zij gaat hem/haar niet aankleden.. Ze is inmiddels ook aan het breien voor de kleine. Eerlijk gezegd hou ik niet van gebreide kleertjes maar goed, onze mening heeft ze niet gevraagd. Maar goed, volgens mij heb ik gewoon last van mijn hormonen ofzo.
Hallo dames, alles goed hier? Ik ben vandaag precies 12 weken zwanger, joepie! Gisteren de wieg opgehaald bij m'n zusje, heb ik zelf nog ingelegen. Kreeg ook een enorme doos met kleertjes mee, maar die ga ik wel eens uitzoeken na de geslachtsbepaling. Zo maar eens kijken waar we dat met 17 weken al kunnen laten doen.
Olifantje,ja ik vind het ook erg irritant,wij hebben de geslachtsbepaling volgende week Dus moet nog even geduld hebben,ga woensdag al stiekem vragen of de gyn het kan zien Hoe bedoel je ongeduldig en zenuwachtig
@ olifantje: zijn niet alleen je hormonen hoor, valt je nu allemaal sneller op heb ik zelf ook zoon dingen nu pfoe haha overal super druk, je kan niet eens rustig kijken joh..
Nieuwwolkje, Tnx Olifantje, herkenbaar hoor die irritaties. Maar gebreide kleertjes kunnen leuk zijn, al vind ik het niks voor een jongen. Ik heb nog geen afspraak voor een 20 wk echo. Volgende week naar de VK en dan krijg ik een formulier mee en kan ik een afspraak maken.
nieuwwolkje,gefeliciteerd met de job! aapje,is dat iets wat je kan testen met die suikers? mikmak,ja denk dat velen het hier wel mee hebben gemakt of me maken in de familie,tis helaas een ziekte die veelvuldige en in verschillende vormen voorkomt. evi,hahaha met 17 weken al geslachtsbepaling laten kijken,jij bent echt heel nieuwschierig zeg! is er hier niemand die het liever niet wil weten,hihih ik ben dnek ik beetje ouderwets kim hahahhaa jij ok al zo'n ongeduldje.... sniffy,ik moet ook nog een afspraak gaan maken,maar vergeet het steeds hihihih
bbq,gister was erg gezellig ook omdat er veel kinderen waren,allemaal in de leeftijd van 1 tot 4 en ze konden het prima vinden,dus was echt super. Helaas kon ik alleen niet veel doen want heb onophoudelijk een harde buik gehad,vandaag gingen we naar de ikea,maar ook daar moest ik constant zitten omdat ik anders het gevoel had dat mijn bm eruitpuilde en constant een grote druk op de blaas had,ik lig nu dus op de bank en ga morgen de vk maar bellen,of ze kunnen testen op een blaasontsteking oid,maar ik ben zelf een beetje bang dat ik net als bij mijn 1ste al vroegtijdig harde buiken heb ivm zeer gevoelige bm met het gevolg dat ik binnenkort plat moet,bij mijn dochter gelukkig pas met 24 weken plat,toen was de bm al ingekort en de placenta gerijpt dus moest echt rust houden omdat er anders grote kans was op vroeggeboorte. Ben dus wel een beetje aan t balen hier,maar goed wist dat dat risico erin zat. Ik voel de baby nu trouwens wel vaker tis een echte druktemaker,dus das wel leuk!
Sjees, balen van die harde buiken. Doe maar rustig aan. Je moet nog zo lang. En als je al vroeg plat moet, ben je nog verder van huis. Fijn dat de bbq gisteren was geslaagd. Het liefst zou ik morgen ook al een afspraak maken bij het echocentrum, maar de vk zei dat ze het daar de volgende keer over zou hebben. Dus doe het nog maar niet .
Hallo allemaal! De pinksterdagen allemaal weer doorgekomen? Ik met veel moeite, mijn hormonen nemen een loopje met me, gister allemaal huilbuien gehad! mijn vriend wist niet wat hem overkwam haha. vannacht en vandaag zere buik,, bandenpijn? alles zal wel weer aan het oprekken zijn, wist vannacht niet hoe ik moest liggen.. Als je een harde buik hebt hoe voelt dat dan?
Sorry dames dat ik niet overal op reageer maar ik ben verschrikkelijk zenuwachtig voor de vk van morgen. Ik heb er ergens zo'n slecht gevoel over! En vanavond na het douchen ik bleef maar achter elkaar doorplassen, hele minibeetjes. En op het wc papier leek het wel een beetje geel/groen. Sorry voor de details maar heeft iemand een idee wat het is? Wat zal ik blij zijn als het morgenavond is!! @Evi83 Ik weet niet precies waar je woont maar bij Jan Koning in Ochten kan het al vanaf 16 weken. Daar gaan wij volgende week dinsdag ook heen voor een pretecho en geslachtsbepaling. Ben zoooo benieuwd!
Pff ik voel me de laatste tijd steeds meer moe worden. Had gehoopt dat ik nou langzamerhand meer energie ging krijgen. Ook ben ik snel duizelig en heb het benauwd, maar het weer hier is ook echt drukkend. Bah. Maar weer genoeg geklaagd Vandaag naar de Gardo geweest en daarna naar de Ikea, wel leuk even babyspulletjes kijken. Wel hebben ze echt ontzettend veel dingen, zie af en toe door de bomen het bos niet meer.. Op MP zijn we vorige week een hele mooie babykamer tegengekomen hier in de buurt, zaterdag gekeken en we gaan hem kopen! Dus dat hebben we ook al. Wel vroeg maar ik kon het niet laten gaan. Verder had mijn schoonzus een hele hoop spulletjes over, ook zaterdag opgehaald. Ik ben ook zooo benieuwd naar het geslacht.. Volgens het NUB-topic krijgen we een meisje, maar bijna iedereen hier (familie) denkt een jongetje.. waaronder ikzelf
Babystew, leuk hè babyspullen kijken. Fijn dat je een babykamer hebt gevonden op mp. Scheelt een hoop geld. Wij hebben het kamertje gekregen van de opa en oma van mijn man.
babystew,leuk hoor shoppen voor een babykamer. babyboo,meis maak je nu toch niet te druk,het komt allemaal goed,is toch leuk naar de vk,ku je t hartje weer even horen! Wat betreft het plasen,misschien ook even urine op kweek laten zetten je zou een blaasontsteking kunnen hebben,die voelen tijdens een zwangerschap namelijk heel anders aan als normaal,dus het hoedft bv niet perse te branden als je plast. Wat de geel/groene afscheiding betreft,dit zou best een schimmeltje kunnen zijn,daar ben je ook erg vatbaar voor,gewoon even laten checken bij de HA,ik heb er alweer 3 achter de rug en volgens mij is nummer 4 weer opkomst...succes tamm,in principe heb je van harde buiken geen last al vanaf het begin maakt de bm oefeningen door af en toe de spieren samen te trekken,dan voel je als je op je bm drukt een hard bolletje onder in je buik en deze trekt ook weer weg.Dit is dus heel normaal. Je kan echter ook pijnlijke harde buiken krijgen en die voelen aan als een pijnlijke harde buik,die enorm op je onderkant drukt,en waarbij je heel de tijd het gevoel hebt naar de wc te moeten en je kan er ook een behoorlijke onderrugpijn bij krijgen,dit betekend dat je te druk bent geweest en wat rustiger aan moet doen,dus meer liggen/zitten. Mochten harde buiken aanhouden,of meer dan ik geloof 10 keer per dag komen moet je wel je vk inschakelen,want het kan dan betekenen dat je al voorweeen hebt en dat is natuurlijk niet goed,in dat geval kun je medicatie krijgen om dat te stoppen en moet je vaak complete bedrust houden. Zo een hele uitleg hahaha denk doe t maar meteen goed.