Ik zou ook zeker laminaat of zeil in de kamer leggen. Hygienisch en lekker makkelijk schoon te maken! @Florabella Leuk dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad! En lekker geshopt en nu tijd voor de kleine Veel plezier! @Blondje Ga maar lekker van je buikje genieten dan @Tamm Tijd voor mama! Ik ben weer lekker terug van werken. Nu de rest van de dag lekker niksenen genieten van het feit dat vriendlief lekker alles heeft schoongemaakt. Verder met mijn babyplakboek denk ik. Heeft iemand nog leuke ideeen of tips voor het plakboek?
he dames, heb een vraagje: zijn er meerdere dames die last hebben van de onderrug en dat de pijn soms door gaat tot stuitje? heb er zoon last van soms pfff...
Wel pijn in mijn rug maar niet tot mijn stuitje.. Wat een leuk idee van dat boek! Ga ik ook maken Hebben jullie soms ook al dat je zoveel zin hebt in december? Dat je benieuwd ben hoe je baby is en eruit ziet.. ik heb er echt zin in!
Idee voor plakboek: ik heb bij mijn kinderen verschillende kleuren vouwblaadjes gebruikt om onder foto's, kaarten, echo's te plakken. Dan kun je met zoon figuurtjesschaar (weet je wat ik bedoel? Ik weet ff niet hoe zoon schaar heet) mooie randen knippen. Je kunt in ieder geval hele leuke dingen maken zo. Ik ben er nog steeds blij mee als ik ernaar kijk. Kun je je er iets bij voorstellen? Ik heb de boeken niet hier anders zou ik ff een foto maken, morgen of vanavond misschien.
@flora, welkom thuis van vakantie in ons kikkerlandje Hier komende dinsdag ook weer naar de kapper, ga elke 6 weken, dus mag hierna nog 3 x voor de bevalling Twijfel of ik ze laat verven of niet, is leuk maar dan moet t ook elke weer weer worden bijgeverfd en dat duurt zooooo lang ;( heb ik niet altijd zin in. We hebben ook boven overal laminaat liggen, wel zo handig. Fijne zondag nog bleuhh morgen weer werken na 3 weken vakantie ;(
beertje ben erg benieuwd naar dat fotoboek,show maar eens een foto bella,dit kan ook van je bekken komen,even fysio afspraak maken! hier helemaal gesloopt,zijn nu even chinees aan t eten maar moet echt weer verder boven want t is net een bouwput,heb wel eindelijk zin gekregen om straks spulletjes te kopen voor de slaapkamer en leuke gordijnen uit te zoeken,een kleurtje of behangetje(ook al wil man dat niet) voor op de kinderkamer etc....
hallo allemaal weekend weer bijna voorbij. we hebben niet veel gedaan van het weekend zaterdag hadden we een extra vergadering van de katten vereniging ik dacht daar gaan we wel even heen zal wel niet zo lang duren nou het duurde best lang.er waren alleen houten stoelen op een gegeven moment kreeg ik echt een houten reet een pijn in me rug waardoor me buik ook ging zeuren .was blij dat we weer thuis waren dat ik op de bank kon liggen vandaag zijn we even naar de gamma geweest om een behangtafel te huren en om behang lijm te kopen me man gaat morgen beginnen met het behangen van de babykamer. net kreeg ik een mail dat me bod is geaccepteert voor een commode even kijken wanneer we hem kunnen ophalen.en zit er te veel schade op dan geven we hem zelf een lik verf zo duur was me bod niet hihihihi morgen weer werken totaal geen zin in gelukkig maar tot 2 uur daarna rijden we door naar de gemeente werf om een hoop zooi uit de babykamer en van zolder weg te gooien
Blackbird, haha ja dat heb ik ook! zij laast al tegen mijn vriend dat ik zo`n zin in de winter heb! Hij zij al nou van mij mag het zomer blijven.. maar ik bedoelde natuurlijk de komst van ons kindje haha.. hij bedoelde het weer..
Ik geniet met volle teugen van mijn zwangerschap en vind dit een supermooie tijd. Maar idd het is zo spannend hoe je kindje eruit ziet en in je armen ligt. Daar zie ik ook naar uit hoor. Heerlijk lijkt me dat. De tijd gaat best snel, dus meiden we genieten lekker van deze tijd en hebben straks zo de kleine in onze armen. Wat dat betreft kan ik ook niet wachten
Hoi, Ik kom ook weer eens reageren hier. Druk gehad de laatste tijd en het gaat nu ook echt hard, woensdag alweer op de helft hier. (nog sneller als bij mn zoontje) Maar ik heb er super veel in; laat december maar komen. Buikje begint ook een beetje te komen nu. (de laatste week hard gegaan, maar dat zijn denk mn darmen, want de boel zit een beetje verstopt, morgen maar ff rosevicee laxo halen) @babykamer, voorlopig blijft dat gewoon de kamer van ons zoontje en de kleine slaapt bij ons in de wieg op de kamer. Ons huis (3kamer appartement) staat nu in de verkoop en als we gaan verhuizen gaat Stijn naar een jongenskamer en gebruiken we de meubeltjes die wel nu hebben voor de baby. Wij hebben trouwens laminaat in de babykamer liggen.
@coon, fijn he, opruimen! Wij zijn gisteren naar de stort gereden met een hoop puin, er is veel ruimte gekomen door weggooien en opruimen. Nu nog bedenken welke kleuren we het allermooiste vinden...
@charlie ja dat ik zeker lekker je bewaard snel een hoop troep .we wilde het ook gisteren eigenlijk doen maar ja die vergadering duurde zo lang dus doen we het morgen maar.
@Bellamanuela Ja ik heb daar zeker zo nu en dan ook last van. Dus ik zou me er geen zorgen over maken. Hoort er gewoon bij hoor! @Blackbird Ja het is ook echt super leuk en je kan er uren mee bezig zijn als je wilt! Ik heb verschrikkelijk veel zin in en inderdaad ben zo ontzettend benieuwd hoe de kleine eruit gaat zien! kan echt niet wachten, alle spulletjes zijn er al, nu de kleine nog ! @Beertje1234 Ik weet precies wat je bedoelt en die heb ik inderdaad ook hier want wilde daar ook al iets mee doen. Dankjewel voor de tip! @PeTera Persoonlijk zou ik even niet verven als ik zou kiezen. Gewoon vanwege de kleine. Maar als jij dan wel lekker in je vel zit zou ik het zeker wel doen! @Sjees Veel plezier en succes nog met de kleine kamer @Coon Kattenvereniging? Wat moet je daar dan doen als ik vragen mag ? Wij hebben vanavond nog een kleine kitten erbij gehaald. Een poesje en ze is zo super klein echt heel lief! Zal morgen even een foto'tje uploaden. Onze kleine jip moet nog even een beetje wennen, Hij lijkt nu 2x zo groot vergeleken bij onze nieuwe kleine poes. Nog even lekker ontspannen op de bank en dan duik ik mijn bedje weer in. Slaap lekker alvast voor alle dames!
@babyboo daar moet je lid van zijn als je gaat fokken om de stambomen aan te vragen en als je gaat showen om de titels te kunnen registreren en voor heel veel andere dingen. en jullie gefeliciteerd met je kitten is altijd leuk jammer dat ze altijd zo snel opgroeien hihihihi dat had ik met me nesten ook zo kijk je uit naar de bevalling en zo zijn ze dr en zo zijn de 13 weken voorbij en ga je ze wegbrengen naar hun nieuwe baasjes.
dank je dames voor de antwoorden.. zal het volgende keer met me verloskundige over hebben als het erger word
Goeiemorgen, Hopelijk gaat alles goed met iedereen. Iedereen lekker genieten vandaag van het mooie weer? Ik moet gelukkig werken in de airco Plakboek, ik heb ook een plakboek gemaakt bij de vorige zwangerschap en nu ga ik er in verder. Heb alle kaartjes erin geplakt en het zwanger worden verhaal. Buikfoto's en foto's van het kamertje. Plaatjes van internet gehaald om het op te leuken. Zwangerschapstest, blauwe speen enz. Ook alle echo foto's zijn erin geplakt. Nu ook weer het testverhaal en ik hou nu mijn buikomvang bij. Ook schrijf ik elke maand een verhaaltje met de dingen die mijnzoontje allemaal kan en ik vertel dan ook over de baby. Later wil ik er een boek van laten maken. Zoontje wilt nu even aandacht dus tot later..