@groen: Gefeliciteerd met je zoontje!! @kv78: Gefeliciteerd met je dochter!! Weer even een berichtje, ik heb nogal een druk schema komende maand door iedereen die op vakantie is, maar de afdelingen moeten wel draaien.. steeds 4 of 5 dagen werken 1 dag vrij.. zucht.. komende 3 weken niet 2 dagen achtereen vrij.. we zullen zien hoe lang ik het vol hou.. Maar goed, voordeel van dat mijn contract niet verlengt is: na deze maand heb ik zeeen van tijd en alle rust om te genieten van de laatste maanden zwanger zijn en natuurlijk van mijn kleine kereltje als hij daar is.. Gister heb ik voor het eerst (ik zat toevallig te kijken) een trapje gezien zoo schattig! En vanmorgen in bed was mijn buik helemaal "uit het lood" omdat de kleine kerel aan 1 kant helemaal naar buiten stulpte heel grappig om te zien!
kv78;10549742]brusje - 20w+5d - 407gram Kim1990 - 20w+1d - 349 gram - 23 cm kv78 - 20w+1d - 361 gram bella manuela: 20w+2d - 355 gram - 22 cm
brusje - 20w+5d - 407gram Kim1990 - 20w+2d - 349 gram - 23 cm kv78 - 20w+1d - 361 gram bella manuela: 20w+2d - 355 gram - 22 cm Even aangepast bij mezelf hihi.
Hallo, Coon & kv78, gefeliciteerd met jullie dochters ! Groen, gefeliciteerd met jullie zoon ! Hier ook iets aangekomen in het gezicht, helaas ;( maarja dat hoort erbij he En ik zag gisteren dat ook mijn boobies zijn gegroeid ... Bh past nog goed maar is nu wel goed gevoeld, hubbie vindt dat niet erg natuurlijk Nog leuke dingen gepland voor weekend ? We gaan morgen uiteten, vieren dat onze vakantie samen nu helaas is afgelopen Fijn weekend allemaal !
@Mikmak Spannend zeg,wie zou dat nou zijn!?? O ja hier ook een slechte slaper,nu gaat het al een kleine 4 weken goed*klopt hard af* Zo te lezen heeft jullie mannetje straks een heleboel kleertjes,leuk leuk @Babystew Leuk dat je zo lekker aan het shoppen bent,wel minder van je werk zeg Kan me indenken dat je er niet volledig van kan genieten,dubbel he Heb je wel recht op een uitkering dan ? Hier koop ik geen maatje 44,Kleine man had hier maatje 48 (heeft vriendlief gekocht toen de kleine man was geboren ) Ik heb nu al wel een aantal pakjes 50 gekocht @Florabella leuk dat je mama er zo trots naast loopt,lekker genieten dan ! @Wub Je wilt straks toch geen grote maten neutraal meer (is mijn ervaring) Toen ons mannetje geboren was ,is manlief gelijk de stad in gegaan om stoere jongens pakjes te kopen en sindsdien alleen maar stoere kleertje aan Leuk dat je mannetje jullie kleintje zo goed gevoeld heeft! Fijne vakantie! @Sjees Netjes zeg ,qua gewicht E lekker dagje voor jezelf dus,lekker van genoten ? @Blondje Nou idd ik zou er ook niet meer kopen,je kan het er later zo bijkopen en wat je allemaal al niet krijgt van de visite Hier heeft de kleine man wel een 3 maandjes 50 aangehad Ik hoop voor je dat je het erdoor krijgt met die dagen en lekker nog een weekje op vakantie! @Nijn Fijn dat je het bloedprikken weer hebt gehad Ik hoop dat de uitslag meevalt @KV Gefeliciteerd met de goede echo en met jullie dochter!! @Groen Ook Gefelicteerd met de goede echo en met jullie zoon! Leuk dat je mannetje het zelf al zag @Blackbird Pff doe het je niet na meis,zoveel werken denk wel goed om jezelf Wel fijn dat je straks lekker tijd voor jezelf hebt en lekker kan genieten van de laatste maandjes en straks de kleine man! @Petera O lekker uit eten dus,alleen wel jammer dat de vakantie voorbij is nu
Hier vandaag begonnen met de kamer voor onze kleine man Heb nu de 2 grootste muren behangen ,is erg mooi geworden Ben wel blij dat we niet alles hetzelfde hebben gedaan,wilde mannetje graag,maar dat leek mij al te druk En nu is het al druk zo met 2 muren (we hebben behang met daarop vrachtwagens en dakar rally auto s) Kleine man heeft het zelf uitgezocht hij was er in de winkel helemaal weg van en nu het erop zit vind hij het helemaal super had vanmiddag wel last van harde buiken dus even rustig aan gedaan Dinsdag ga ik weer verder,want dan is de kleine man weer even naar het KDV Dan komt donderdag de vloer erin en dan over zo n 4 weken zijn de gordijnen klaar en kan de kleine man over,ben benieuwd wat hij daar van gaat vinden Vanavond lekker met z n 3tjes bij de mac gegeten ,toen even naar het strand gereden en de kleine man vond het prachtig Lekker even in zijn ondergoed door het water rennen en en spetteren Toen naar huis even in de gootsteen gezet met lekker warm water en net tegen half 9 naar bed ,hij was zooooo moe
Hee aapje, Ik denk niet dat ik recht heb op een uitkering, maar heb me er eigenlijk niet in verdiept nog. Mijn vriend werkt gewoon fulltime en heeft een vast contract, dus het lijkt me van niet. Toen ik nog studeerde kreeg ik 700 euro per maand, dat valt dan straks een aantal maanden weg en dat kunnen we echt niet missen. Maar ik ga gewoon verder solliciteren en hopen dat ik nog voor een maandje iets kan vinden.. En als het goed is kan ik in oktober nog thuiswerk doen voor de vader van een vriendin van mij.. hoop ik..
brusje - 20w+5d - 407gram Kim1990 - 20w+2d - 349 gram - 23 cm kv78 - 20w+1d - 361 gram bella manuela: 20w+2d - 355 gram - 22 cm Babystew - 20w+4d - 390 gram Lengte is niet verteld.
Ha meiden, Er is internet in ons huisje! Dus kon het niet laten even te spieken. Wat een hoop echo's weer! Groen, gefeliciteerd met jullie zoontje! KV, gefeliciteerd met jullie dochtertje! aapje: klinkt als een leuke, stoere kamer! Blackbird, wel aan jezelf denken hoor, te hard werken is niet goed! Hier ga ik snel weer gezellig doen met manlief, kom deze week nog wel een keertje spieken. Fijn weekend allemaal!
brusje - 20w+5d - 407gram Kim1990 - 20w+2d - 349 gram - 23 cm kv78 - 20w+1d - 361 gram bella manuela: 20w+2d - 355 gram - 22 cm Babystew - 20w+4d - 390 gram Wub309 - 20w + 2d - 399 gram
wat leuk zo.de gwicht lengte lijst. de lengte is bij ons ook niet gemeten. maar wat leuk dat tot zover bijna iedereen op de lijst op hetzelfde termijn gewicht zit.
Ook ik zag mijn buik bewegen vandaag...hihi Ze was constant druk rechts maar nu de hele dag al links. Wel heerlijk om te voelen hoor
mooi om te zien he meid, ons meisje word ook met de dag drukker en steeds meer bewegen. en idd erg leuk om te zien dat iedereen ongeveer rond zelfde gewicht zit.
Zo weer even aan mijn hobby gewerkt, strijken Ik moet het weekend werken, maandag vrij, en dan weer 2 dagen werken. Dus de rest van de week doe ik niks
goedemorgen, @aapje, voor jouw een vraag voor mij een weet @kv, gefeliciteerd met je mooie echo, hahaha echt mannen, hier is hub ook al bezig met een plan de campagne hoe de vervelende scootermannetjes bij de deur weg te houden haha... maar hij is militair dus komt wel met een patrouille ofzo haha @overig vergeten, wij gaan vandaag naar de dierentuin onder Luik.... dus ga zo eens aankleden, uk in de kleren steken.. en morgen of vanavond de zolder op om babykleertjes verder uit te zoeken... kunnen ze tenminste weg.
Goedemorgen meiden, Hier een lekker rustig weekend voor de boeg. Ga aleeen even nu lekkker naar de kapper! @mikmak Klinkt gezellig. Veel plezier. Hoop dat het droog blijft.