December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @babyboo... daar (steekt tong uit) 3 dames sterk die jou je angelsound komen afnemen!!!:p:p:p

@flora, dat is het ook he.. zo wordt het ook genoemd een sluipmoordenaar....

@nieuw wolkje, nee niet echt alleen in aardappelen met mayonaise... echt gatver.. maar nu wel blijkbaar.. en gebakken aardappelen.. 2 weken geleden geloof ik 3 dagen gebakken aardappelen gegeten hahahaha.. de rest kon me gestolen worden

nee maar wel verschrikkelijk droge handen.. die jeuken ook echt enorm.. smeer de hele dag califlor dat helpt wel aardig

hier voor de rest niet zoveel nieuws.. loopt allemaal zal ik maar zeggen ofzo

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goedemorgen dames,

Ben al weer op pad geweest, luiers gekocht, bloemen voor een collega die vandaag een diploma krijgt. Er staat een taart in de oven te bakken. Moet voor het weekend 2 taarten en 20 cupcakes maken. Dus ik bak ze nu vast dan kunnen ze de vriezer in.

Ik veel trek in harde broodjes of vers brood. Een boterham uit de vriezer hoef ik niet ;)

Straks Fenna naar school brengen en dan kan ik nog even marsepein en fondant kleuren.

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Babyboo, succes bij de VK, hoe laat moet je?

4. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Dames mijn angelsound blijft voorlopig weg. De kleine was helemaal gezond, maar daar was ik gisteravond al zelf achter toen we de hartslag vonden. Volgens de vk groeide de kleine goed en de hartslag was perfect. Vanaf nu ga ik niet meer stressen en lekker genieten. Met die kleine zit het wel goed, dat is me nu wel duidelijk.

@Mikmak
    Ik heb dat ding persoonlijk al verwijdert. hahaha voorlopig blijft ie ook lekker achter slot en grendel! En trouwens ik had wel naar mijn eigen hartslag lopen luisteren :p want gisteravond wilde mijn vriend nog een keer luisteren dus ik verder zoeken. Zat die kleine dus ook heel ergens anders hahah en de hartslag ging hartstikke snel.

@Brusje
    Ik hoop voor je dat je je gauw beter gaat voelen.
    Heel veel beterschap!
    Kriebel het ik ook heel veel last van. Op armen en benen, maar ik heb ook altijd al een aardig droge huid gehad dus daar zal het wel door komen.

5. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Babyboo, nou lekker gaan genieten hoor meid!

6. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - Belgiƫ
    Ik kan het nog steeds niet laten de angelsound elke dag te gebruiken... Ik gebruik die elke dag 1x, nooit langer dan een minuut.

7. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik heb geen angelsound :D

al zou ik af en toe wel eens willen luisteren ;)

8. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Net maar even gebeld met de Vk. Heb sinds gisteren met regelmaat harde buiken en had vanmorgen geel/groenige afscheiding.
    Moet om 13:00 uur even langs komen.
    Ben benieuwd hopelijk geen gekke dingen.

Haalt angelsounds op van babyboo zo dan kun je ook niet in de verleiding komen om stiekum te luisteren.

Hier trek in brood en verse groenten.

9. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Babyboo, fijn dat alles goed was!! Nu lekker genieten idd!!!

@brood en aardappelen bleeeh! allebei niet meer lekker (maarja wat wel)

Pff gister het toppunt van misselijkheid gehad!!!

Stond op om 10:00 en ontbijt kwam er gelijk weer uit..
    Daarna tot 13:00 nog 3x overgegeven (met knallende koppijn) toen maar gaan slapen, werd om 19:30 wakker en heb tot 22:00 nog eens 4x moeten spugen!!! Das toch niet normaal!
    Zo erg heb ik het nog nooit gehad BAH!!!
    Voelde me zooo lamlendig... gelukkig lieve vriend die alles voor me deed..

Vandaag weer aant werk en zostrax weer moeten overgeven, nu voel ik me iets beter!

(sorry voor me geklaag :))

10. Sjees

Sjees Niet meer actief

babyboo,nou zie je nou wel,heb je je helemaal voor niets zorgen gemaakt,nu niet meer van die gekke kuren hoor! anders staan we in no time voor je deur ;)'
    Lekker genieten nu meis.

lin,wil je even laten weten wat ze zegt,want hier zelfde probleem,maar wil niet nu al vk gaan lastig vallen en wil eerst even urinekweekje afwachten.

laraxx,kun je niet beter even de huisarts bellen of ie een receptje wil uitschrijven tegen de misselijkheid?

nw,wow elke dag?nou ik ben blij dat ik hem niet heb als ik eerlijk ben,ik hoor het wel als ik bij de vk ben hoor,vind ik prima!

mikmak,droge handen heb ik ook,echt velletjes erop,terwijl ik dat nooit heb normaal.

sniffy,hmmmmm lekker taartjes,wou dat ik dat kon maar koken ed gaat prima,maak de meest maffe creaties maar bakken van taartjes en dat soort dingen is aan mij niet besteed,terwijl ik ze zo lekker vind!

11. Babystew

Babystew Niet meer actief

@Babyboo: fijn dat alles goed was :) Inderdaad maar even die Angelsound wegstoppen!

Pff, stond vanochtend op de weegschaal en schrok. Ben al 4 kg aangekomen sinds ik zwanger ben :$ wist wel dat ik een dikkerdje aan het worden ben maar toch. Gaat wel erg snel.
    Zijn jullie al aangekomen en zo ja, hoeveel?

12. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Ik had het vanochtend nog even over de angelsound met de vk. Maar die zei dat je echt niet te vaak moet luisteren, want het kan wel degelijk schade toebrengen aan de kleine. Ik blijf er momenteel even helemaal af maar ik zou er dus zeker mee uitkijken!

13. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Hahaha wees maar niet bang ik blijf er echt helemaal vanaf voorlopig! En ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn vertrouwen nou wel echt helemaal terug heb!
    Volgende week alweer de pretecho joepie :D

14. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Laraxx
    Wat rot zeg! Mooi sh*t! Ik hoop voor je dat het eenmalig blijft. Beterschap en succes nog met werken!

@Babystew
    Ach het is een positief aankomen he :p. Of prop jij jezelf helemaal vol met chips :p?
    Ik ben ondertussen 2,3 kilo aangekomen en dat was volgens de vk gewoon normaal. Dus maak je maar geen zorgen. Kan best!

Nou ik ga maar is op weg naar werk. Moet van 13.30 tot 20:00 uur. Wat een rottijd! en helemaal geen zin meer om te gaan. Fijne dag nog even iedereen.

15. Babystew

Haha nee ik prop mezelf niet helemaal vol met chips, eet minder dan ik normaal doe wegens misselijkheid, maar moet wel eerlijk bekennen dat ik veel meer zin heb in ongezonde dingen sinds ik zwanger ben en dat dus ook regelmatig eet. Krijg sommige dingen echt niet mijn strot door, vooral warm avondeten moet ik echt niet aan denken :(

Succes met werken!

16. Babystew

Over de Angelsound: toen de vk laatst voor het eerst het hartje liet horen voelde mijn buik daarna ook vrij onrustig aan. Het werd ook best warm dat ding. Dus heb het gevoel dat mijn baby het niet echt fijn vond.

17. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    hier tot nu toe ongeveer een kilo aangekomen..

18. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - Belgiƫ
    Ik denk als je de angelsound niet langer dan een minuut gebruikt dat dit niet veel kwaad kan hoor... En het word niet warm ;)

19. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    he dames,
    ook ik ben vanmorgen bij de vk geweest en hartje had ze in 1 keer gevonden:D

13 juli geslachtsbepaling in helmond en 22 juli in ziekenhuis de 20 weken echo...

20. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hier een kweek door VK ingezet(vaginale afscheiding ). Urine was schoon.
    Hartje luid en duidelijk kunnen luisteren.
    Verder moet ik het even rustig aan doen. Bij pijnlijke buiken of andere gekke dingen direct bellen.
    Volgende week uitslag kweek.
    verwarring van diverse gyn nu ook getest op strep.B .
    Even afwachten.

Deel Deze Pagina