Albufeira ligt in de Algarve, Portugal Goedemorgen allemaal. Ilana was voor haar doen vroeg op vandaag, half 8 al. Normaal gesproken iets na negenen. Ik ben maar op de bank gaan liggen en zij heeft zichzelf wel vermaakt gelukkig. @Lin71, ik ben niet zo´n held in alle posts teruglezen, maar ik wil je toch sterkte wensen. Ik ga vandaag niet veel doen, alleen in de namiddag even naar het strand. Niet omdat ik zo´n strandtype ben, integendeel, maar het is hier zo bloody hot en de kust is het enige koele plekje met een briesje en het water is heerlijk fris. Waarom moet ik nu 2x in hoogzomer zwanger zijn
Haha...Tja je kiest het niet helemaal zo uit he zwanger worden in de zomer. Ik moet zeggen ben blij dat we niet een hele goeie zomer hebben hier want ik heb het constant warm haha. Mag ik vragen waarom je daar woont?? Vanwege werk?? Ben nieuwschierig heb je het door haha
Heel verhaal eigenlijk: toen ik mijn man leerde kennen gaf hij direct al aan, toen het serieus tussen ons werd, dat hij plannen had om naar Portugal te emigreren, omdat zijn ouders daar een paar jaar eerder ook al naar toe waren geemigreerd om een centrum op te zetten (B&B met Reiki, uitstapjes etc). Ik had daar wel oren naar. We zijn 4 jaar later getrouwd in november en per december naar Portugal gegaan, eerst in de buurt van zijn ouders en daar ook werk gevonden. Mijn man werkt in de horeca en werkt best wel hard en promoveerde ook steeds vrij snel. Toen kwam er een aanbod uit de Algarve van een voormalige chef van hem en zijn we naar de Algarve verhuisd. Ik voel me eerlijk gezegd meer thuis op ons oude stekkie, bij Caldas da Rainha, maar we hopen daar toch wel eens weer naar terug te keren. Er is in de Algarve gewoon weinig te beleven (jaah, barretjes en restaurants en prachtige stranden), maar het is hier altijd een paar maanden lang zo´n 40 graden en daar kan ik zo slecht tegen. Dit jaar heb ik tot nu toe geluk met telkens rond de 30 graden.
Jawel hoor, maar ik probeer 2x per jaar naar NL te komen en het is maar 3 uurtjes vliegen. We doen er langer over bijna om bij mijn schoonouders te komen, die wonen 350 km. van ons vandaan nu.
@NieuwWolkje, mooi hoor. Ik durf geen foto's te maken van mijzelf, haha en dat terwijl ik toch bij de start van mijn zwangerschap weer op mijn streefgewicht zat. Ik was oorsponkelijk 15 kilo zwaarder.
De meeste van ons praten ook mee bij december buikjes! Gewoon plaatsen joh die buik, trots moet je erop zijn
@Florabella Doe je rustig aan met je harde buiken @Blackbird dus het hele weekend aan het werken,werk ze meis! @Lin Mies wat fijn om wat van je te horen,wel heerlijk dat het met de kleine goed gaat nu met jou nog,dikke knuff @Yenolah Welkom hier en fijn te lezen dat je nu vertrouwen begint te krijgen Geniet er lekker van meis! @Jonijoni O spannnend dat je deze week de 20 weken echo krijgt Hopelijk voel je snel de kleine en ben je iets geruster @Goofie O lekker zeg even rust voor jezelf wel naar dat je wakker word met pijn in je voeten @Groen druk bezig met verfen dus,maar idd wel even rustig aan doen Je gaat het nu wel merken he,dat had ik van de week ook met behangen @Babystew Herkenbaar hier ook druk aan het smeren,maar helaas hele buik zit alweer vol met rode strepen ,ben nu echt zo zebra @Nieuwwolkje Mooie buik meis!!
hier vandaag lekker wezen zwemmen met de kleine man en o wat heeft hij genoten ,lekker zwemmen van de glijbaan en steeds in het water springen morgen gaan we naar plopsaland kleine man heeft er veel zin in Hier gisteren de hele dag last van harde buiken,bah zeg heb dat bij de 1e niet gehad Voelde echt niet fijn,gelukkgi trok het later op de avond wel weer weg
brusje - 20w+5d - 407gram Kim1990 - 20w+2d - 349 gram - 23 cm kv78 - 20w+1d - 361 gram bella manuela: 20w+2d - 355 gram - 22 cm Babystew - 20w+4d - 390 gram Aapje 2009 20w+2d-373gram-21,5 cm Wub309 - 20w + 2d - 399 gram Lara- 20w+0d - 364g- 23cm
- afwisselend warm/koud water. Dan verwijden/vernauwen de vaten en krijg je een pompeffect. - voeten languit en boven heupniveau leggen. - voeten naar boven en beneden wiebelen. Spieren 'pompen' dan vocht omhoog. Dit werkt beter als de benen horizontaal liggen.
Hi meiden, Ik heb bijgelezen maar heb ff geen puf om te reageren, ben behoorlijk zenuwachtig voor morgen. Pap zijn operatie is best heftig en behoorlijk bepalend. Ik lees mee en doe braaf rustig aan met die stomme harde buiken. X
hallo, Ik wilde even laten weten dat ik tegenwoordig eigenlijk actiever ben bij de november mama's. De reden hiervoor is dat ik het jammer vond dat er in dit topic niet bijster veel op elkaar gereageerd werd. Ik zal hier ook wel af en toe blijven meelezen en eens iets posten maar niet meer zo actief als voorheen. Vond het wel netjes dit even te melden ipv ineens zo weg te blijven. hopelijk is verder wel alles goed met iedereen
Hoihoi, Mikmak, ik zag van Noppies trouwens een heel leuk setje bij de Prenatal, toch maar niet gekocht. Ik koop misschien nog een paar kleine neutrale dingetjes bij en kijk na de bevalling wel verder. Heb van Stijn nog een hoop liggen (mocht het een jongen worden) en anders krijgen we waarschijnlijk ook wel weer een hoop. En zelf maken vind ik ook leuk om te doen. Heb nu alweer een slaapzak en een lekker dikke wikkeldoek met fleece gemaakt. Hoe was de dierentuin? Wij zijn gisteren naar Blijdorp geweest (we hebben een abonnement) Sniffy, hmm hier ligt ook nog een hele stapel strijk. Florabella, ik had voor Stijn ook een spijkerbroekje maatje 62, stond echt super stoer. Veel sterkte morgen als je vader wordt geopereerd. Nijn, waarvoor moest er bloedgeprikt worden? Kv78, gefeliciteerd met jullie meisje en mooi dat het allemaal goed was. En een poetsvrouw die zou ik ook wel willen hebben Lin, mooi dat het met de kleine allemaal goed is. Yenolah, welkom hier. Gaaf dat je in Portugal woont. Wij gaan er misschien in oktober nog heen op vakantie. Maar het lijkt me sowieso gaaf om te emigreren. Nieuwwolkje, wow aardige buik al zeg. Groen, leuk een jongen; lekker stoere kleertjes shoppen Blackbird, wow dat klinkt idd als een druk schema zeg. Babystew, volgens mij heb je recht op een uitkering als je binnen 10 wkn voor je verlof of bevaldatum (weet niet meer precies) wordt ontslagen of contract niet wordt verlengd. Aapje, leuk een jongenskamer inrichten. Daar heb ik ook echt zin in. (mja eerst maar eens ons huis verkopen en verhuizen) en het strand daar willen we hier ook binnenkort een keer heen met Stijn. @gewicht en lengte 20 wkn echo, dat ga ik hier ook vragen vrijdag. Ben ook wel benieuwd. Volgens mij is het niet standaard, want van Stijn wist ik het ook niet. (alleen dat hij een paar daagjes achter liep) Vanavond lekker chill avondje; kleine man ligt al op bed. Straks verder in mn boek (mannen die vrouwen haten van stieg larsson) en lekker op tijd slapen, want morgen moeten we weer aan de bak.