@sjees, ja goed dat we met zn alle het eea kunnne veranderden in meeleven. @flora, goed om te horen dat alles goed is gegaan met de operatie van je papa @nelta, uiteraard wil je zelf ook wat kopen.. maar lang niet zoveel meer als dat ik dacht haha @evi, gefeliciteerd met je 20weken echo @babyboo, ha daar ben je weer.. leuk nog 2 kittens erbij, wasg gister bij mn broer en mocht er ook nog 1 meenemen als ik wilde.. maar wij hebben er 2 en hub vind dat genoeg, anders had ik het wel geweten haha nou ga mn kind eens bedklaar maken
Florabella, fijn dat de operatie goed is gegaan! Sniffy, haken, wat leuk. Dat vind ik ook leuk om te doen, maar ik weet nooit wat ik moet maken en ik ben ook een tijdje gestopt met haken, dus ik voel me nu weer een beginneling. Sjees, ik ben zelf helaas ook niet zo goed in het reageren op anderen. Ik voel me in het echte leven ook wat contactgestoord (of hoe noem je dat). Ik weet gewoon niet hoe ik soms op de dingen moet reageren omdat ik vrij onzeker ben en altijd bang dat ik de verkeerde dingen zeg. Babyboo, ik ben de eerste weken ook ontzettend bang geweest. Ik had veel buikpijn in het begin, dat bleken mijn darmen, maar ik zat geloof ik wel 100x op de wc mezelf af te vegen op zoek naar een spoortje bloed, zucht. Ik maakte mezelf gek. Ik barstte dan ook echt in janken uit toen ik op de 12 weken echo beweging zag. Ik heb geen bandenpijn nu, maar wel al weken het gevoel dat ik met harde schoenen een flinke trap in mijn je-weet-wel heb gehad Gefeliciteerd met je nieuwe katjes. Evi, fijn dat de echo goed was. Minder leuk voor je man. Hier mag de man niet eens mee naar binnen in het ZH voor de 22 weken echo :x. Daar kwamen we vorige keer na 3 uur (!:x) wachten achter. Goofie, heel lastig, zo´n lactose intolerantie. En dan kom je er pas achter waar het allemaal in zit. Net als ik toendertijd met suiker ivm mijn zwangerschapsdiabetes.
Iedereen met de goede echo s en vk bezoekjes ,heel fijn dat het allemaal goed gaat @Sjees Heel jammer,maar ik snap je heel goed Ik probeer ook elke x op iedereen te reageren en als ik dan zie dat ik bijna nooit benoemd word dan zakt de moed me wel in de schoenen om nog op iedereen te reageren Maar vind het wel weer fijn om hier ervaringen,tips enz te lezen en voor de dames die wel de moeite nemen om altijd te reageren blijf ik ook gezellig meedoen Maar vind het fijn dat je toch nog wel blijft hier Knuff Hier een leuke dag gehad in oranjestad,kleine man heeft genoten van alles om hem heen en is wel tig x in de draaimolen geweest s ochtends kon je overal nog zo in,maar s middags jeetje echt zo druk je moest uren wachten voor je aan de beurt was,veel te druk Maar goed we hebben ons vermaakt Morgen weer verder met behangen op de kamer van de kleine man Ik ga morgen weer uitgebreid reageren,maar ben bekaf dus ga zo lekker bankhangen Doei doei dames!
Goofie; Fijn dat alles goed was bij de vk. Lactose intolerant, ondervind je daar veel hinder van? Weet niet precies wat het inhoudt? Oh fijn ik lees net je stuk, dat maakt het duielijk. Klinkt niet als een pretje.. Snap dat je er alles aan wil doen je kindje dit niet over te geven. Mikmak; De bevalling thuis was de vorige keer niet helemaal goed gegaan dus? Ik ga zelf voor het ziekenhuis, maar dat is niet vanwege eerdere ervaringen, wij voelen ons daar het prettigst bij. yenolah; Is een lagere bloeddruk niet iets wat ook veel voor komt bij zwangerschap? Die van mij is tot nu helemaal goed. Lin; Fijn dat je weer thuis bent! Leuk he dat getrappel in je buik! Florabella; Fijn dat de operatie goed is gegaan, heb even niet mee gekregen wat het voor operatie was? Sniffy; Doe je lichamelijk zwaar werk? Wat leuk een caravan! Waar gaat de reis heen? babyboo; Fijn dat je er zoveel vertrouwen in hebt nu ondanks vervelende ervaring begin dit jaar. Wat gezellig 2 katjes erbij! Evi; Top een goede echo! Duidelijke foto. En ben benieuwd naar de zwangerschapsyoga. Coon; doe rustig aan he! Ik ben van een ander topic ook meer reactie op elkaar gewend, maar daar kletsen dan ook een stuk minder meiden mee. En in dit geval vind ik het ook leuk om alle kleine ervaringen te lezen van elkaar omdat je allemaal in december een kindje verwacht. Hier alles goed, de maandag is weer om, nog 3 daagjes werken en dan lekker een weekje vrij! De kleine meid wordt steeds drukker en trappelen wordt ook harder. Voel haar in ieder geval altijd in de ochtend rond 10.30- 11.30. Zo leuk!
Ha meiden, ik geef ook weer een teken van leven vanuit mijn vakantiebestemming! Het weer is hier echt niet fijn, dus we zitten vandaag een beetje aan het huisje gekluisterd, gelukkig is er wel internet! Het minder kunnen reageren op elkaar komt volgens mij ook doordat we wel met heel veel zijn. Ik kan soms maar 1 keer per dag of minder kijken en dan zijn er soms wel 30 berichten of meer geplaatst, je kunt dat gewoon niet op iedereen reageren. Maar ik snap de gevoelens hoor! Laten we kijken of het blijft lukken, anders moeten we misschien de boel opdelen? tot 15 december en daarna? Ik zelf vind het wel het leukst om bij elkaar te blijven en ik vind het helemaal prima als anderen meer in andere topics meeschrijven! (We blijven toch wel buddy's Sjees??) Lin: ik las nare berichten, fijn om te lezen dat je weer thuis bent! Evi: gefeliciteerd met je goede echo! Mooie foto ook! Vervelend dat je man er niet zo goed tegenkan, ziet hij ook op tegen de bevalling? Yenolah: welkom hier! Hoe is het met Kim? ik las iets over ruzie met haar man/vriend? Goofie: duidelijk verhaal van je Lactose intolerantie. Wel fijn dat de mogelijkheid er voor je kindje is dat het er overheen groeit! Ik las ook leuke verhalen over de babykamers, schiet allemaal lekker op dus! Babyboo: leuk, 2 kittens, zou ik ook wel willen, maar met een hond en kat en baby onderweg is het iets teveel van het goede! Coon: niet fijn, die pijn in je rug, kalm aan maar! Flora: goed nieuws over de operatie van je vader, fijn! Hopelijk sterkt hij snel aan! Hopelijk is het de komende dagen beter weer, anders kom ik me wel weer melden! Ik ga nu weer lekker met manlief voor de buis hangen. ow nog even een nieuwtje: we hebben zeer waarschijnlijk een meisjesnaam! Nu nog die voor een jongen...
Blondje, ik werk in een verpleeghuis als verzorgende. Dat is zeker nu je met minder personeel staat door vakanties, behoorlijk zwaar werk. En ik kan het dan toch niet laten om nog even dit of dat te doen. Wij gaan naar de plek waar de zon schijnt . We zoeken een aantal campings uit. Ws wordt het Frankrijk. Yenolah, ik maak diverse dingen. Op de site van garnstudio.com staan echt leuke dingen om te haken. Ik ben ook bezig met een poncho voor mijzelf.
Nelta, ik vind dat wel orgineel en ook leuk om te doen , haken. Ik heb voor Fenna een topje/truitje gehaakt en een jurkje. En een sprei. Ik zal morgen even een foto plaatsen want manlief zit achter de laptop. Aapje, hang ze Morgen weer lekker verder met behangen! Jullie hebben wel een drukke vakantie, veel uitstapjes. Leuk hoor, lekker genieten.
Evi, gefeliciteerd met je goede echo. Mijn man is ook geen held in het zkh hoor. Maar toen ik voor de keizersnee ging met Fenna viel het reuze mee.
Fenna vond vanmiddag iets thuis op de grond. Komt ze naar mij toe; kijk mama van een olifant. Heeft ze dus een hoektand van één van de katten. De kater was vorig jaar een hoektand kwijt geraakt maar het leek mij sterk dat die van hem was. Het tandje is dus van de poes. Het ziet er rustig uit in haar bek gelukkig. Anders moet ze toch naar de dierenarts. Ze heeft er geen last van. Bij de kater merkte ik het omdat hij slecht brokjes at. Zij eet gewoon.
wub,tuurlijk blijven we buddy's,was ook 1 vd redenen dat ik zowieso blijf meekijken zou toch niet willen veroorzaken dat jij buddyloos wordt,hihihih,wat balen van het weer he,tis net herfst zo,hopelijk vermaken jullie je toch een beetje! goofie,heel duidelijk dat verhaal,om nog iets toe te voegen, lactose intolerantie heeft te maken met de melksuikers en koemelkallergie is allergie voor de melkeiwitten,hierin zit dus idd verschil,mijn dochter heeft geen lactose intolerantie maar wel een koemelkeiwit allergie. Irritant dat sommige mensen gewoon niet weten wat een impact dat kan hebben op je leven en op hoeveel dingen je wel neit moet letten,ik wordt daar af en toe ook horendol van,maar jij hebt dat super duidelijk omschreven! sniffy,wat schattig van fenna,een olifantentand hihihih aapje,super dat jullie zo'n geslaagde dag heben gehad,en een dikke knuffel terug,ik begrijp helemaal wat je bedoeld!
Hei meiden! wat een gebabbel weer! morgen ga ik het op mijn gemak allemaal even doorlezen.. heb ik tijd voor want waar ik al op aan het wachten was ongeveer was vandaag: oververmoeidheid.. 6 dagen per week werken op een drukke afdeling red ik gewoon niet meer met mijn 22 weken.. Vandaag liep ik als een zombie rond en halverwege ben ik naar huis gegaan.. 4 uur geslapen en nu nog steeds moe.. zit nu even te wachten zodat ik niet midden in de nacht wakker lig.. Werken jullie fulltime of parttime? hoe houden jullie het vol? ik kan me geen dag meer herinneren dat ik niet doodop thuis kwam.. echt naar.. ik voel me echt een mietje af en toe Maar nu eerst: een warme chocomel en dan naar bed!
@wub309 Ik heb het er niet met m over. Heb gelijk toen we het wisten al m'n zusje voor de bevalling gevraagd en we zien wel. Is ie erbij, fijn, zo niet jammer, maar ook goed. Liever op de gang dan plat op de grond. @blackbird Ik werk dinsdag t/m zaterdag en merk dat het ook steeds zwaarder wordt. We gaan zien of ik het vol kan houden...
Blackbird; ik werk 36 uur, de ene week 32 en de andere week 40.ik houd het nog goed vol en heb savonds nog volop energie, maar ik doe geen lichamelijk werk. Wat voor werk doe je? Als t niet meer gaat voor je kun je het niet aangeven, of via de vk?Succes!
na een lange dag werken (zo'n 11 uur gewerkt) nog even bij lezen hier. Wat een verhalen allemaal! 1 reactie over de @buikband: wat ik onthouden heb is dat je spieren NIET lui worden van een buikband maar dat het een goede ondersteuning is van je zware buik en dus je rug ook steunt. Nu ik even op internet zoek, zie ik dat de meningen verdeeld zijn...
aapje, ik begrijp je wel. Het is ook niet leuk als je wel moeite doet om op iedereen te reageren en je ziet niets terug. Ik ga hier in dit topic nog moeite mee hebben, al dat reageren. Ik ben even weg en er zijn alweer een paar bladzijden bij! En wat is Oranjestad dan? een soort pretpark? Wel leuk dat jullie daar genoten hebben. Wub, al een naam? Wat goed. Wij waren vorige keer vijf dagen voor de uitgerekende datum pas een naam . Hopelijk heb je snel beter weer. Op vakantie moet het toch wel goed weer zijn. sniffy, ik kijk ook veel op garnstudio en verder op Ravelry en Lionbrand. Ik zie veel leuke dingen hoor, maar heb op het ogenblik de puf ook niet. Waarschijnlijk ga ik voor de traktatie op de PSZ van Ilana voor eind oktober pompoemen haken en dan wat andere dingetjes erbij. Ik heb wel al een muts voor Ilana gehaakt en een amigurumi konijntje. Blackbird, 6 dagen in de week fulltime? Dat is niet niks met 22 weken idd. Ik werk 2 uurtjes in de ochtend doordeweeks bij een huisarts als assistente en ben verder ook fysiotherapeut (met op dit moment weinig animo voor mijn vak ) Zo, nu ff languit op de bank naar Body of Proof, Eastwick en het gescheld van Gordon Ramsey in Hell´s kitchen kijken.
yenolah,ik moet steeds lache als ik de naam van je dochter zie,tis ook een aparte naam net als de naam van onze dochter....t lijkt er ook wel een klein beetje op....A.ylani (dan zonder de punt uiteraard) Ook wij waren pas vlak voor de bevalling uit de naam,en nu weten we het weer niet,
Mooie naam ook, sjees. Wij zijn er nu ook nog niet mee bezig, hoor. Mijn man mocht en mag weer de voornaam bedenken, want ik wilde graag mijn achternaam, omdat die familienaam aan het uitsterven is. Hij ging gelukkig akkoord. De eerste keer wist hij ook nog niet eens dat het een meisje zou worden, dus moest hij én jongens- én meisjesnaam verzinnen. Wij wilden eigenlijk allebei een verassing en zaten met z'n tweetjes in Faro in het ZH te wachten op de 22 weken echo, toen doodleuk werd gemeld bij de deur van de echokamer dat hij niet mee naar binnen mocht :x, want er waren 3 echobanken en stel dat een vrouw net een inwendige echo kreeg (wat toen niet het geval was). Vervolgens werd mij gewoon gezegd dat het een meisje was. Jaah en bedankt, weg verassing . En dan nog 18 weken mijn mond niet voorbij praten, oef.
jemig wat een rare praktijken daar! Ik wilde eigenlijk ook mijn achternaam aan onze dochter geven maar aan de andere kant hadden we zoiets dat mijn man het toch wel fijn vond dat als hij nog eens een zoon zou krijgen,deze de naam van mijn man kon doorgeven,vandaar toch op de ouderwetse manier gedaan. Hier ook nig helemaal neit met de naam bezig,komt wel een keer hahahahha,heb n toch geen fantasie. nou mijn piccolini's zijn op dus ik ga terug mijn mandje in(was er uit gekomen omdat ik honger kreeg van t aan de picolinni's denken die ik gister had gekocht hihihih)
@sjees: inderdaad melk suikers. Melk eiwitten kan ik ook niet verdragen. Ik was bij het schrijven van dat stukje voor mijn hyves de reacties van mensen uit de omgeving zo zat. Dat ik het even duidelijk van mij af geschreven heb.
@werken: ik werk maar 15uur. Maar ik ben bek af na de week. Heb expres nu gekozen voor minder uur omdat ik het anders niet vol houd. Voornamelijk huishoudelijke dingen en stuk begeleiding. Ik heb echt respect voor de meiden die zoveel werken hoor pff. Ik ga mijn nestje maar eens in morgen weer bij lezen. Slaap lekker.