Goedemorgen dames! Sniffy, leuk een nieuwe caravan! en een plek waar de zon schijnt is altijd fijn (zeg ik terwijl het hier alweer regent....) Hopelijk gaat dat bij jullie beter! Wat raar dat je kat zomaar een tandje verliest. Is het van ouderdom? en fenna die zegt: olifantentand haha! misschien tijd voor een beetje uitleg van groottes? en haken? knap hoor, ik heb er de tijd niet voor (of maak die er niet voor..) en sowieso 2 linkerhanden. Sjees: thanks! Hoe is het inmiddels met jou dochter, is de ziekenhuisbezoekjes te boven? Ik ben even kwijt of je al een uitslag hebt. Of moet ze nog een keertje? Hopelijk waren je piccolini's lekker! werken: ik werk 32 uur, maar heb een soort van kantoorbaan. Lichamelijk word ik er niet moe van, maar geestelijk des te meer, moet soms moeilijke verslagen schrijven enzo. Ook de hele dag zitten is niet bevordelijk voor vocht enzo. Ik sommeer mezelf om ieder half uur even een paar rondjes in het kantoor te lopen. Ik vind het knap dat de meiden het allemaal zo goed volhouden die een lichamelijke baan hebben. Ik ben al moe van een stukje lopen met de hond! Blackbird: kalm aan doen joh! 6 dagen is ook wel erg veel he! misschien toch eens met je werkgever over hebben? zij hebben er ook niets aan als je eerder met verlof of ziekte gaat omdat je het niet meer volhoudt. enne: warme choco? past ideaal bij dit herfstweer! Evi: fijn, dat je een back-up hebt. Mijn manlief grapt de hele tijd dat hij wel op de gang gaat zitten wachten bij de andere papa's. Hallo! we leven niet meer in het jaar 0, hij is er gewoon bij...punt! Maar ik snap dat het bij jou iets anders ligt. Hopelijk kan hij er tegen die tijd gewoon bij zijn. naam: tja, de meisjesnaam was bij ons de enige die we allebei op ons lijstje hadden staan. Ik heb hem nog niet 100 procent vast, maar hij maakt goede kans. Voor de jongensnaam zijn we op de goede weg, komt wel over een paar weekjes. Ik verbaasde me erover dat het zo makkelijk ging. Ach we hebben allemaal nog even de tijd (als het goed is). Charlie: tja, zoals bij bijna alle dingen over baby's zijn de meningen verdeeld: inbakeren, speentje, gebruik van een aerosleep etc... Voor degene die een buikband willen dragen: gewoon proberen en als het voor jou lekkerder voelt, gewoon doen! Yenolah: inderdaad gekke praktijken daar in dat echocentrum. Maar is voor nu de verassing eraf, of was het voor je dochtertje? Mooie constructie hebben jullie voor de namen bedacht! Ik vind jouw dochtersnaam ook een mooie naam! Nou meiden, ik ga me eens bezighouden met een lekker ontbijtje voor manlief. Straks een dagje schiermonnikoog. Misschien meld ik me hier nog komende week en anders vrijdag als ik weer thuis ben!
Dag dames. Wij zien sinds eergisteren mijn buik bewegen! Echt prachtig om te zien! Zien jullie het ook al?
Ik ben even niet mee, zal wel aan mij liggen haha Mijn buik zoals hij nu is, is dat dan slecht voor de rug?
@ werken, hier ben ik al gestopt met werken. Ik moest naar de kiné, en daar is dan Migraine vastgesteld die uitstraalde uit mijn nek, had continue hoofdpijn, het ging echt niet meer. Nu zit ik thuis dus, en soms is het wel moeilijk om de dagen door te komen. Ik heb nu een puzzel gekocht van Winnie The Pooh van 1000 stukjes, dus normaal ben je daar wel lang aan bezig, en hier zal hij vandaag al af zijn, na amper drie dagen eraan te werken :s
Goedemorgen dames!! nou sinds gistermiddag 2 uur tot nu zo'n 14 uur geslapen en ik voel me weer stuk beter! Wel had ik vanmorgen iets raars.. ik had mijn man die terug kwam van nachtdienst buitengesloten en hij belde dus om hem binnen te laten.. ik stond vrij snel op en mijn banden deden daarbij nogal pijn. Maar toen ik terug ging liggen kreeg ik heel erg veel last van alle banden en een harde buik.. het deed echt veel pijn voor 5 min. ofzo.. auau.. gelukkig ging het toen weer over.. hebben jullie zoiets wel eens gehad?? ik heb nu ook even bijgelezen: @sniffy: heb jij ook een baan waar je eigenlijk niet rustig aan kan doen? bij mij valt er gewoon geen zittend werk te doen eigenlijk.. En ha ha hoe geniaal zijn reactie van kinderen soms een olifantentand! lol @babyboo 92: wat leuk dat je de kaartjes zelf maakt! ik vind die 3d kaartjes altijd mooi maar het kost zooo veel werk! en nog gefeliciteerd met de nieuwe kittens! ik ben jaloers @evi83: Gefeliciteerd met de goeie 20 weken echo! en ha ha lastig hoor zo'n man! @Coon: Leuk he? dat de baby meer kracht krijgt! het viel mij ook al op! gister presteerde mijn kleine man het om aan 2 kanten van mijn buik een schop te geven in 1x! ha ha echt leuk! @Goofie: Jammer dat mensen soms zo.. tja stom kunnen doen over een kwaal, ik heb zelf ook wel eens gewinkeld voor iemand die lactose intolerantie heeft (of denkt te hebben want als ze er zin in heeft kon ze er wel tegen...) maar het kost echt veel tijd en ik kan me voorstellen dat je hele leven ineens anders eruit ziet als je ontdekt dat je het hebt. Ik hoop dat je kleine het niet hebben of er overheen groeien! @wub309: hopenlijk krijg je nog wat beter weer met je vakantie, en anders gewoon lekker relaxen O ja en er werd gevraagd wat voor werk ik doe: ik ben dierverzorger in een dierentuin, dat betekend dus staan en lopen en 2x per dag zitten in de pauze.. zelfs rustig aan doen is lopen en staan.. het tillen laat ik zoveel mogenlijk door collega's doen maar ik moet ook nog vaak over hekjes of muurtjes van meer dan een meter hoog klimmen en veel bukken.. dat valt me gewoon zwaar.. ook al is mijn buik nog niet zo dik.. Het helpt ook niet mee dat ik iedere ochtend rond 5 uur mijn bed uit moet en 's nachts wordt ik om het uur even wakker.. het breekt je gewoon..
@ nieuwwolkje: wij zien dat nu ongeveer al 3 weekjes, heerlijk om te zien he, me broertje zag dat afgelopen weekend en snapte er niks van haha hij vroeg of het geen pijn deed wat een weer je weet gewoon niet wat je ken doen bah...
Babyloo, wat leuk zeg 2 nieuwe kittens!!!! Me loveee cats!!! Evi, ben je inmiddels als bij de yoga geweest? Ik ga vanavond weer (vorige week voor het eerst) en vond het heel fijn!!! Echt lekker ontspannen.... Hmm dat wordt nog wat met de bevalling betreft je vriend!! Yenelah, wat lief dat je man de naam mag bedenken! Ikzelf zou dat echt niet kunnen haha, heb een bepaalde smaak en dat komt dan denk ik niet goed! Wat vreemd dat je man niet meemocht!!! tssss nog nooit gehoord eigenlijk... Nieuw wolkje, ja leuk he dat je buik ineens beweegd!!! Zie het hier ook vaak.. ukkie is soms zó druk!!
Nieuwwolkje; yep hier ook een dansende buik! Grappig hè! Oww Wub lekker naar schier, hopelijk werkt het weer een beetje mee!! Blackbird die je wel een beetje rustig aan!! Ik ben benieuwd hoe ik het na mijn vakantie volhoud, werk ook 40 per Week en moet 25 aug weer beginnen na mijn vakantie. Ben echt bang dat het het tegenvalt! Yenolah; is het soms niet moeilijk als je tegen dat soort verschillen aanloopt?!
@florabella: is het zeker! maar helaas is het wel zo: voor jou 10 anderen.. dus ik met mijn jaarcontract wordt eruit gezet.. jah een moeder met kind is natuurlijk lastig.. partime werken en niet kunnen komen als de kleine ziek is.. nee dan nemen ze liever iemand nieuws aan.. Nog een paar weken genieten van de beste baan ter wereld (voor mij dan) en daarna zien we wel weer!
hoi, hier effe snel kijken.... @buik, hier voel ik wel, maar zien is moeilijk omdat de placenta precies onder mn navel zit. hub heeft het nog steeds niet gevoeld.. das wel jammer.. was bij linette wel anders.. maar ja kan niet alles hebben. ga effe verder met poetsen en werken enzo..
Wub, onze katten zijn 12, dus niet meer de jongste. Vooral de kater heeft last van tandsteen. Het is al een aantal keer weggehaald. Maar ook net zo snel weer terug. De dierenarts zegt dan dat je zijn tanden moet poetsen Dan kan ik gelijk naar de eerste hulp. Blackbird, vandaag zijn we met meer personeel op de afdeling, dus dan kan ik een stapje terug doen. Maar het weekend niet, en dan kan ik wel om 10.00u administratief werk doen. Maar dan loopt het toch spaak later op de dag. Dan moet je 's middags nog wassen en dat heeft ook geen zin.
Ik denk idd dat het lastig is om op iedereen te reageren omdat we met best wel veel meiden zijn. Ben momenteel op mijn werk ook en dan heb ik daar echt geen tijd voor en wil dan wel af en toe wat posten/lezen omdat het super eentonig werk is. En ik wil eerlijk gezegd mijzelf ook niet verplicht voelen om altijd op iedereen te reageren, wil het leuk en spontaan houden! Neemt niet weg dat ik het niet leuk vind om te reageren hoor, juist wel!! Hier werk ik deze week voor het laatst 40 uur, daarna is het helaas afgelopen.. Maar moet eerlijk zeggen dat ik wel een beetje blij ben. Doe steeds meer op de automatische piloot en 's Avonds ben ik kapot, heb dan nergens meer fut voor. Dus heb echt zin om even een weekje uit te kunnen rusten en met de babykamer aan de slag te kunnen etc.. Alleen nu maar hopen dat ik hierna nog een baan kan vinden, zal niet makkelijk worden vrees ik met zwangere buik. @Babyboo: Had het idd gelezen vd uitkering, is dus van mij niet op toepassing. En als ik hierna nog een baan vind is het weer een tijdelijke via het uitzendbureau, denk niet dat ik dan dezelfde rechten heb? Ik moet me er nog in verdiepen verder en ga ik zeker doen. Leuk trouwens van je 2 nieuwe kittens I love kitties! Heb er zelf 3. Word de laatste tijd alleen wel gek van de haren, vooral eentje verhaart constant het hele jaar door enorm. Bah!
Hihi, ja ze het is zo gemakkelijk om het aan te raden alsof het de makkelijkste zaak vd wereld is om volwassen katten waarvan je de tanden nog nooit hebt gepoetst even te gaan beginnen met poetsen 12 is nog niet erg oud voor katten vind ik trouwens! Ik ben paraveterinair dierenartsassistente (alleen momenteel unemployed ) en weet zo even uit mijn hoofd dat je van Hill's T/D brokjes hebt die meer tandplak verwijderen en je zo de kans op tandtseen verminderd. Goedkoop is het niet trouwens. Maar helaas blijft het zo dat de ene kat meer gevoelig voor tandsteen is dan de ander..
Hier heb ik veel uren bezig gezeten aan een puzzel van Winnie The Pooh, van ! 1000 STUKJES ! voor in de babykamer, en nu is hij af, en er ontbreekt een stukje
@babystew: waarom nog een nieuwe baan zoeken voor de laatste maanden? of wil je graag bezig blijven? Ik heb het UWV gebeld en ik krijg vanaf 1 sept. een WW uitkering en volgens mij heb ik niet eens sollicitatie-plicht omdat ik zwanger ben. tegen mijn "zwangerschapsverlof" krijg ik een WAZO uitkering. Ik zou het snel aanvragen als ik jou was, anders even het UWV bellen, die krijgen volgens mij echt vaak van zulke telefoontjes, die vrouw wist precies te zeggen hoe en wat bij mij.
Misschien moeten we afspreken dat we 1 keer per dag mogen reageren hier haha.... worden de aantal blz een stuk minder om bij te lezen denk ik!
Hallo allemaal, Dat is balen nieuwwolkje heb je maar 999 stukjes. Kan je de fabrikant niet mailen en vragen of je het ontbrekende stukje alsnog kunt krijgen. ( Met een foto natuurlijk ). 1 keer per dag reageren. Ga ik niet redden ik heb zometeen een zee van tijd. Ik moet het heel rustig aan doen van de gyn ! Omdat we in nederland blijven en in een sta caravan zitten mag ik met vakantie maar mag niet te veel doen. Heb ik het zelf geestelijk best moeilijk mee. Pfffff worden dan wel 17 hele lange weken nog. En bij heel veel pijn word ik weer opgenomen, krijg dan veel pijn medicatie zodat ze baby ook in de gaten kunnen houden. @babystew hopelijk vind je een baan tot einde zwangerschap. Ik duim voor je !!!!!!! Enne anders gewoon bellen met het UWV. @sniffy mijn ouders hebben zo'n kat als hij een tandenborstel ziet zet hij al bijna zijn tanden in je been. Dus die mag 2 x per jaar onder narcose voor een gebitreiniging. Beessie is ook al 15 . Ga nog even verder met terug lezen.