lin,ben benieuwd,ik kan morgenochtend mijn urine inleveren dus ben benieuwd,vandaag viel t gelukkig mee met harde buiken,heb dan ook wel heel rustig aan gedaan,maar ben er erg blij mee. nou net 1,5 uur met dochterlief bij de huisartsenpost gezeten,die bleef maar hiulen,ze hebben haar urine op kweek gezet want elke 5 minuten kwam er een plasje uit en ze heeft een zalf tegen een schimmelinfectie gehad
@babystew, best blij dat jij ook 4 kg bent aangekomen.... ik nl ook en baalde er al van! Want las hier dat iemand nog maar 300 gram was aangekomen, dus mijn 4 kg leek zo veel. Ben inderdaad tijdens de misselijkheid meer zoetigheid gaan eten dan anders en beweeg nu wat minder dan anders door de moeheid. Maar het verschilt ook gewoon per persoon, dus maak me nu maar nergens meer druk om. Voordeel is dat mijn buikje al goed te zien is! Haha, gelukkig kan ik het over een halve week op mijn werk vertellen, hopelijk voordat ze het echt opvalt...
@Babyboo Ah gelukkig. Helemaal mooi dat alles goed is. Ik luister hier trouwens ook maar 1 keer inde week met de angelsound en de baby verplaatst zich constant haha @aankomen. hier ben ik in de eerste 12 weken 5 kilo afgevallen en nu sinds week 12 2 kilo aangekomen. En dat dus in 2 weken. Schrikken, maar het is normaal. Komt wel goed denk ik dan maar haha. Hier vandaag kennis gemaakt met de verloskundige die mij gaat begeleiden na de bevaling. Aangezien ik in het ziekenhuis moet bevallen en daar loop moest ik nog een verloskundige regelen die me daarna thuis bezoekt. Was helemaal leuk en ontspannen en ik kreeg nog een mooie zwitsal tas met allemaal spulletjes. hah wat kan een mens daar blij van worden hihi.
Gewicht, ik ben nu 5 kilo aangekomen en ik eet mezelf echt niet rond. Ik hou ook veel vocht vast dus gelukkig is dat ook de oorzaak. Ik ben een kilo minder aangekomen dan bij Fenna en toen at ik echt alles wat los en vast zat Zo lang ik normaal eet en af en toe wat snoep zal het wel goed zijn hoor. Misschien komt het wel omdat ik bezig was met afvallen?!
he dames, vraagje, gaat er iemand al rond de 16 weken een geslachtsbepaling doen? wij willen er morgen een afspraak voor maken.. in 2d en 3d voor klein prijsje, heb een buro gevonden die door meerdere is aangeraden, zijn zeer benieuwd
hehe,ik vind dit altijd het lekkerste moment vd dag,alles weer opgeruimd,kind op bed,kopje thee gezet en dan met de pootjes omhoog op de bank! ik zit nog steeds te dubben over een pretecho maar niet om geslachtsbepaling maar gewoon omdat ik het zo leuk vind zo'n 4 d echo,en het wel lullig vind als we het bij het ene kind wel en het andere niet doen Maar t is zo duur he!
@Sniffy Hier ook nog geen afspraak voor de 20 weken echo,denk dat ik het morgen wel zal horen Leuk dat je een aapje voor je vriendin maakt @Sjees Ik heb geen idee of dat kan,maar wij geven hem nu zelf zo min mogelijk suikers en hopen dan verschil te merken en ik wil er met de HA over hebben O ik hoop voor je dat je niet weer zo vroeg plat hoeft,zeker omdat er een kindje is die ook aandacht van mama wil doe maar lekker rustig aan ! @Tamm ahhh je arme mannetje,maar tja die horrormonen ook he @Babystew Leuk dat jullie de babykamer ook al hebben,leuk toch en o ben benieuwd of ze in het nub topic gelijk hebben @Basbyboo succes meis en probeer jezelf niet gek te maken,maar ik herken het wel heel goed Ik ben de hele zwangerschap bij mijn zoontje bang geweest dat het mis zou gaan en zelfs net voor de bevalling en na de bevalling,pff wat heb ik mezelf toen gek gemaakt dikke knuffel meis ! Fijn te lezen dat het allemaal goed was bij de VK @Mikmak Zo gisteren dus lekker lang geslapen en daarna heerlijk gegeten en frisse neus gehaald,klinkt heel ontspannen allemaal @Brusje wat naar zeg dat je steeds zo ziek bent,niks aan Ik hoop dat dat snel beter gaat en je nog meer kan genieten van jullie kleine wondertje ! @Lin Ik hoop ook voor jou dat je niet zo snel plat hoeft! Lekker dat je volgend weekend 4 dagen vrij bent @Nieuwwolkje Nee sorry heb geen idee wt dat kan zijn en kan dat al met 15 weken?,ik dacht vanaf 16 weken spannend hoor @Laraxx O naar zeg dat je steeds zo moet spugen Ik hoop voor jou ok dat het snel over is wel lief dat je vriend goed voor je zorgt !
Hier een leuk,maar druk weekend gehad zaterdag naar het voetbalveld want er was zeskamp en daar deed mijn vriend aan mee Kleine man vond het super al die kindjes,muziek en glijdende mensen zondag naar ballorig geweest,waar de kleine man zich behoorlijk heeft uitgeleefd en gisteren naar vrienden geweest en nog even de pinkstermarkt over geweest en daar poffertjes gegeten en kleine man 2x op de draaimolen Vandaag weer aan het werk en pfff was de hele dag zo misselijk en heb lopen spugen,zo fijn als je aa het werk bent Morgen voor controle naar de VK ,voor het eerst daar het hartje luisteren en zal dan hopelijk een datum krijgen voor de 20 weken echo
@ Aapje, normaal gaat het pas vanaf 16 weken, maar ik heb al veel van mensen gelezen die het vroeger wisten, dus ik probeer het gewoon
2 nieuw wolkje: ik wens je alvast heel veel plezier ik ga morgen bellen voor afspraak haha kan ook niet wachten meer lol
goede avond allemaal nou het weekend zit er weer op vandaag weer gewerkt .maar he tis me gelukt om het huis schoon te krijgen op de keuken en de ramen na dan ,maar dat heeft geen haast vind ik de katten maken het toch weer vies hihihi morgen naar de verloskundige en als het goed is krijgen we het hartje te horen @geslachtsbepaling wij willen het ook weten en wachten daarmee tot de 20 weken echo .ik wil ook een 3D echo laten maken maar dat doen we rond de 26 weken werd ons aangeraden om het rond die periode te doen man lief is al lekker bezig om de kinderkamer te verven en binnen kort even behang bestellen en een nieuwe vloer er in en dan kunnen we meubels gaan kopen .heb wel al een leuke wieg op het oog die kwamen we tegen op de negenmaanden beurs.
Het is moeilijk om te wachten he Ik vind die unisex kleertjes niet zo mooi, daarmee weet ik het graag
Sjees, ik heb dat ook hoor. Bij fenna hebben we ook geen andere echo's gedaan. Dus ik vind het ook niet 'eerlijk' om het nu wel te doen.
@aapje dat was het ook @geslachtsbepaling, 22 juli de 20 weken echo dan weten we meer... ga daarvoor geen echo meer doen, hooguit erna voor de fun een pretecho... hebben we met linette ook gedaan, maar we zullen wel zien...
Daar was ik weer! Wel redelijk gewerkt, alleen volgens mij had ik vandag echt last van een harde buik. Deed best zeer en mijn buik voelde ook een beetje gespannen aan. Gelukkig lekker om half 9 weer naar huis. Zo lekker in bed kruipen, heerlijk! @Babystew Dat herken ik zo goed. Het liefst eet ik ook een heleboel ongezond eten, maar ik koop het gewoon niet en dan kan ik er ook beter vanaf blijven. Maar de verleiding is ontzettend groot. Patat is mijn grootste vriend dus nu koop ik niks meer en dan gaat het werken. @Bellamanuela Gefeliciteerd! Wij doen er eentje met 16 weken en 3 dagen. Volgende week dinsdag dus. Een pretecho en geslachtsbepaling. Bij Jan Koning in Ochten. Die doet het vanaf 16 weken en kost ook niet zoveel! @Sjees Daar zou ik me echt niet schuldig over voelen. Doe gewoon wat jullie graag willen. En als je het geld even niet over hebt dan doe je toch gewoon een 2d echo? Dan heb je toch iets en dat kost ook niet zo heel veel. @Aapje2009 Ik moet zeggen dat ik mijn angst nu wel een beetje kwijt ben. Het is me nu wel duidelijk dat ik echt gewoon moet vertrouwen en niet steeds zo bang moet zijn. Ik ga lekker genieten vanaf nu! Slaap lekker alvast alle mama's. Ik ga morgen lekker uitslapen, eindelijk weer lekker een keertje vrij (L)