December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Owjee!! En dat wordt nog erger!? En je moet nog zo lang ;)
    Sorry.....ben slecht in peptalks haha ;)

2. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ik moet zeggen: SUPERGAVE site :D en echt mooie foto's ook :D Petje af hoor (ook voor het feit dat je dat IEDERE dag consequent doet!)

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    @jonijoni; mijn placenta ligt ook voor, toch voel ik Bella al best lang en nu ook echt heel sterk, maar dan niet in het midden maar langs de zijkanten en doordat ze zich erg anar boven uitrekt dus ook al heel hoog onder mijn ribben.

@mikmak...yep ontvangen!
    Dames; mikmak haar meidendozen zijn een aanrader! Het uitpakken voelde als een kertpakket, allemaal kleine cadeautjes die leuke kleren!!!

4. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    brusje - 20w+5d - 407gram
    Kim1990 - 20w+2d - 349 gram - 23 cm
    kv78 - 20w+1d - 361 gram
    bella manuela: 20w+2d - 355 gram - 22 cm
    Babystew - 20w+4d - 390 gram
    Aapje 2009 20w+2d-373gram-21,5 cm
    Wub309 - 20w + 2d - 399 gram

Moeten er nog dames voor een 20 weken echo?
    Ik krijg nog een echo, rond de dertigste week, als ik dan weer een schatting krijg zert ik hem erbij.

5. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mikmak; Mmm, dat klinkt lekker van die vlaaien! En Maastricht, mooie stad. Klinkt leuk dierenpark, maar idd beetje ver weg vanaf waar wij heen gaan.

Brusje; Last van harde buiken, of is je buik al zo groot dat het in de weg zit? vervelend, sterkte.

Aapje; Wat fijn kamertje bijna klaar voor de kleine man, en die voor de baby gaan jullie daarna aan beginnen? Leuk een kleintje voor je vriendin, lief altijd he zo'n mini. Wij mogen ook bijna!;)

Jonijoni; Fijne vakantie waar ga je heen?

Florabella; Tof dat je mooie kleertjes hebt gehad, altijd goed. Wij hebben ook al veel gehad.

Zo naar de pedicure, voetjes weer mooi en gelakt.:)

6. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    @ JoniJoni, effe geduld nog, dat komt wel :D Wij voelden hem rond de 17 weken, en zien rond de 20 weken, maar het is natuurlijk ook te zien waar de placenta ligt, bij mij is dat aan de achterkant :)

7. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen medezwangeren,

Hihihihi. Voel me gelukkig weer ietjes beter dan gisteren, maar goed dat mag ook wel. Tis dan ook dat wij plannen hebben staan de komende tijd , maar anders had ik me gisteren vrijwillig gemeld op de poli van het ziekenhuis voor opname voor pijn bestrijding.

@ Aapje : Nee ze hebben geen idee of dit de hele zwangerschap duurt, we hopen van niet. Maar als het wel zo is dan noem ik het maar een zwangerschapsgelukje ( hoewel ).

@ yenola prachtige buikfoto !!!!!!!!!!!!

@ jonijoni een hele fijne vakantie !

@Jessy welkom, ook hier een placenta aan de voorkant , maar een krachtige beeb denk ik want ik voel de kleine al sinds 14 a 15 weken zwanger zijn. Eerst alsof er een telefoon in trilstand in mijn buik zat en later plopjes en nu duidelijk schoppen.

@ Noesje ook welkom. Gezellig kom maar mee zwangeren hoor.

@ brusje vervelend dat je buik je nu al in de weg zit.

@ pedicure ik maak over een weekje of 2 een afpsraak bij de pedicure voor mijn poezelige hoefjes . Enne een heerlijk zwangerschapsmassage !!!!!!!!

Iedereen alvast een prettig weekend. Geen idee of ik vandaag nog weer online kom en anders tot morgen.

8. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Aapje2009
    Ja helemaal zelf gemaakt. Is aardig wat werk maar echt leuk om te doen! Ik heb straks toch nog alle tijd om ze af te maken dus dat komt wel goed.
    Ik moet er waarschijnlijk rond de 50 maken dus ik ben nog wel eventjes bezig. Ach dan zijn ze straks extra mooi!
    Goed bezig! Fijn ook dat het laminaat erin ligt. Weer iets wat af is!

@Mikmak
    Is ook zo en ik zal het ook zeker nog is zat zijn maarja maakt niet uit. Ik wil het graag doen en dan zijn ze straks uniek.

@Goofie
    Is helemaal waar. uiteindelijk is het niet jou eigen kind en het is nu wel belangrijk dat jij zonder stress leeft dus. Jij hebt je best gedaan en meer kan je niet doen!
    Dat zal je vriend ook wel begrijpen mag ik aan nemen. Is je babykamer ondertussen gearriveerd? Oh ik zie al dat ie er is ondertussen :p. Dan kan je je lekker daar op gaan richten ;)
    Ik heb ook heel erg veel last van afscheiding. Echt niet normaal! Eerst deed ik veel inlegkruisjes in maar nu doe ik gewoon vaker op een dag schoon ondergoed aan want ik heb het idee
    dat ik door die inlegkruisjes nu veel sneller een blaasontsteking krijg.
    Ik eet sowieso weinig brood dus nu is het al helemaal niet veel meer.

@Babystew
    Oh oke. Ik vroeg het me inderdaad al af. Ik doe nu ook tijdelijk vakantiewerk tot 12 september en dan heb ik van mijn gewone uitkering nog 2 weken over tot 26 september. Daarna
    val ik binnen die tien weken voor de uitgerekende data dus dan kan ik die zwangerschapsuitkering aanvragen.
    Ik heb nu 3 katten. Waarvan dus 2 kittens en eentje is al iets groter maar ook nog vrij jong. Die is iets van 15 a 16 weken. Voor het kopen komt er inderdaad geen eind aan. We hebben
    al aardig wat maar er is nog genoeg om te kopen.
    Gewoon zelf ontwerpen is inderdaad ook een leuk idee! Zeker als je niet houd van zelf maken en er geen tijd voor hebt.

@Florabella
    Dus al met al heb je een hoop goed nieuws. Fijn voor jou en voor je familie natuurlijk. Gefeliciteerd!

@NieuwWolkje
    Nou kijk op internet voor ideeen. Er zijn zo super veel sites en zoveel mooie dingen. Ga naar een knutselwinkel en vraag iemand om te helpen met ideeen. Er zijn zoveel mogelijkheden.
    en je kan het zelf zo moeilijk maken als je zelf wilt.

@Blondje
    Fijn jij bent weer door de APK :D Alvast heel veel plezier van het weekend in de ardennen! Hoop dat je heel lekker weer krijgt!

@Coon
    Wat ontzettend leuk dat je man het nu ook eindelijk heeft gevoeld. Wordt het voor hem ook echt echt he. Kan je lekker samen genieten.

@lin71
    Ach meisje toch. Heel sterkte. Maar even weer contact opnemen met de vk? Of gelijk ziekenhuis. Want verkrampen van de pijn lijkt me ook niet echt tof voor je.

@Sniffy
    Dat zou ik denk ik als man ook hebben gedaan:p. Al hoewel mijn vriend alles altijd wel heel interessant vind dus misschien dat hij wel stiekem even zou hebben gekeken. Laat ik maar gewoon hopen dat ik gewoon
    een natuurlijke bevalling mag hebben straks.

@Jonijoni
    Er gaat zeker een hoop tijd in zitten maar wat mij betreft is het dat allemaal waard! Een hele fijne vakantie alvast! Geniet ervan en rust lekker uit!

@Mikmak
    Wat voor kleding dozen? Die je op marktplaats had gezet of niet? Dan ben ik wel even heel benieuwd. Heb je een advertentienummer of iets?

9. Babystew

Babystew Niet meer actief

Mikmak had hier in het topic een oproepje geplaatst of er nog meiden waren die interesse hadden in meisjeskleding. Ik heb me toen opgegeven en kreeg net als Florabella een heel leuk pakket :D Voelde inderdaad als een cadeautje, dat uitpakken!

10. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    En ik heb echt meer dan geweldig nieuws :D:D:D
    Althans dat is het voor mij en mijn vriend.

We hebben gisteren een email gehad met een akkoord voor onze aanvraag van een appartement.

Zoals de meeste van jullie weten zitten wij nu in een stacarvan op een vakantiepark aangezien we geen huisje konden krijgen.

Dus morgen middag gaan we kijken en als wij het wat vinden
    wat waarschijnlijk echt wel zo zal zijn hebben ook wij eindelijk een huisje :D. Ik ben zo verschrikkelijk blij!!!
    Dan zouden we per 7 september erin mogen. Dus het hangt nu puur af van wat wij zeggen. !!!!!!!!

11. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    oh dan ben ik dus nu al te laat :p

12. Babystew

Dan heb jij het beter uitgekiend, ik val overal net tussen zeg maar. Maar ik ga gewoon proberen of ik nog werk kan vinden, heb dit werk ook kunnen vinden terwijl ik zwanger was (groot bedrijf, tijdelijk werk, dan hebben ze er vaak niet zo heel veel problemen mee). Een gewone uitkering heb ik niet, kreeg tijdens mijn studie stufi.

13. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    gefeliciteerd babyboo !!!!!!!!!!!!!!!!!

14. Babystew

Hier zit ik trouwens met een dilemma over de naam.
    Ik heb al voordat ik zwanger was een naam in mijn hoofd die ik supermooi vind, alleen vindt mijn vriend dat helaas niks :( Erg jammer, maar het is ook zijn dochter dus dat wordt hem dan niet (of hij moet opeens 180 graden omdraaien maar daar reken ik niet op).

Nu staat er nog een andere naam op mijn lijst die we beiden (! is nogal bijzonder :p) heel erg mooi vinden, alleen weten we van tevoren al dat het verkeerd uitgesproken gaat worden in Nederland. Het is namelijk een buitenlandse (Ierse) naam en hoe het geschreven staat is niet hoe je het uitspreekt.

Nu vraag ik me af of we dat wel moeten doen. Ons meisje gaat dan waarschijnlijk haar hele leven haar naam moeten spellen en overal waar ze voor het eerst komt wordt het waarschijnlijk verkeerd uitgesproken..
    Nu heb ik hetzelfde 'probleem' met mijn achternaam (is niet de naam die ze krijgt, en vaders achternaam is dan gelukkig wel makkelijk) en ik heb het zelf eigenlijk nooit als vervelend ervaren. Begin bij voorbaat al met spellen als ze naar mijn achternaam vragen en dan gaat het best. Mijn voornaam is trouwens ook niet de moeilijkste en het is verbazingwekkend hoe vaak die ook nog verkeerd wordt gespeld ;) of uitgesproken. Dus in dat opzicht vraag ik me af of ik niet teveel beren op de weg zie. En zodra mensen haar naam weten neem ik aan dat ze het niet telkens verkeerd uit gaan spreken (zo moeilijk is het nou ook weer niet).
    Wat zouden jullie doen?

15. Babystew

Ik heb eroverheen gelezen, gefeliciteerd Babyboo!! :D

Geen woning kunnen vinden herken ik goed, wij zijn in 2,5 jaar tijd 4 keer verhuisd ;) Hadden namelijk ons toevlucht gezocht in anti-kraak. Als je niet jaren ingeschreven staat voor een sociale huurwoning kom je in de grote steden echt niet terecht en particuliere huur is erg duur.
    (We wonen nu trouwens wel in een 'normale' huurwoning hoor ;))

16. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Babystew
    Ik zou gewoon de naam kiezen die jullie zelf mooi vinden. Of hij moet echt absoluut niet uitspreekbaar zijn.
    Ik heb de meest makkelijke naam zou je zeggen: Joy. En toch hebben mensen er nog altijd moeite mee. Dus daarvoor zou ik niet twijfelen!

Nou wij wonen dus in een carvan omdat het niet anders kon en we konden helemaal niks krijgen. En dan nu eindelijk. Ben zo blij en opgelucht. Het appartement
    moet wel heel erg tegen vallen willen we het niet doen.

17. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Wat leuk zeg!!:D

Gefeliciteerd!!

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @babyboo, nee hoor meid, ik heb nog iets van 4 bananendozen staan met kleren.... heb ze niet op MP geef ze gewoon weg, alleen de verzendkosten zijn voor eigen rekening.. en das tot 10kg 7,00... nou daar kom je niet aan met een doos vol kleren... dus laat maar wat weten.... ik kijk alleen niet helemaal naar de maten, tis allemaal tussen de 56 en 86....

gefeliciteerd met een bijna huisje...

@babystew, er is een internetpagina waar je alle namen kan intypen.. deze geeft aan welke het best bij jullie past... niet te serieus nemen denk ik maar... maar tis wel leuk
    www.naamwijzer.nl/familie.php veel plezier haha

@flora en babystew, :) bedankt dat jullie er strakjes wat plezier van kunnen hebben

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Babyboo; dat van die inlegkruisjes Heb ik ook gehoord, hier ook gewoon schoon katoenen ondergoed.
    Volgens mij heeft mikmak nog dozen hoor! Pb haar anders even! En gaaf van je appartement, hopelijk pakt het allemaal goed uit!!

Babystew; persoonlijk zou ik een andere naam kiezen, een vriendin van mij heeft hetzelfde en die wordt er knettergek van!

@all mijn mannetje wordt een beetje gek van mij. Ik heb vannacht hihi besloten dat er andere banken inde kamerleden komen omdat ik deze te oud en viezig vind....whahahaaaa nesteldrang here we go!!

20. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Kim1990
    Echt wel! Ik ben zo ontzettend blij! zouden wij dan eindelijk geluk hebben?!

@Mikmak
    Oh dat klinkt wel heel interessant. Zo breed zitten wij ook weer niet dus alles is handig!
    Ik zou dat graag willen. Waar kan ik me opgeven :p?

Deel Deze Pagina