December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    En ik kan jullie vermelden dat wij per september een prachtig appartement hebben. Het was allemaal nog helemaal mooi en de vloer mogen we voor 50 euro hebben een laminaatvloer dus dat is echt een superkoopje en verder hoeven we alleen spullen neer te zetten en klaar dus we zijn super blij!!!
    En we hebben de carvan ook verkocht dus voor die kosten hoeven we ook niet meer verder te kijken dus wij zijn dolgelukkig!

2. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Goedzo babyboo!!! Dat zal een hele opluchting zijn!!!

3. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Ja zeker weten we zijn hartstikke blij! Nou kan ik al helemaal niet wachten tot we hier weg zijn en lekker ons eigen plekje hebben :D

4. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Proficiat Babyboo!

Hier was op de 20 weken echo ook het gezichtje niet te zien, maar ik ga er vanuit dat alles in orde is. :)

Hier gisteren de babykamer gaan ophalen, manlief steekt ze in elkaar :)

5. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @babyboo: gefeliciteerd meid! Wat zal dat een goed gevoel geven.

6. Sjees

Sjees Niet meer actief

Aapje,wij wachten ook alleen nog op de gordijnen,spannend he als je klindje dan over gaat naar een andere kamer,ik ben ook benieuwd of mijn dochter wel in het grote bed durft te slapen!

Babyboo,balen he dat slechte slapen ik heb het nu al een paar dagen achtereen en heb echt van die heel vermoeide ogen,en ik weet uit ervaring dat het alleen nog maar erger gaat worden.
    Ik heb weleens gehoord dat het een voorbereiding is van je lijf om straks regelmatig s’nachts eruit te kunnen voor de kleine de fles te geven oid,zodat je vast een beetje bent gewend.
    Maar ik zou liever nog even goed doorslapen en uitgerust de bevalling ingaan straks hahaha

Petera,ze kunnen je niet eens verpichten me te gaan naar die beurs nu je zwanger bent,en daarbij komt dat ze wel eens wat meer rekening mogen houden met je zwangerschap.
    Ik zou als ik jou was zo snel mogelijk een gesprek met je baas aangaan hierover,voordat het ‘ontploft’en goed aangeven dat je niet gedient bent vd opmerkingen tegen zowel jou als collega’s over jou.
    Ik vind het een zeer onproffesionele houding van de werkgever.

Babyboo,gefeliciteerd met jullie appartement,fijn dat de knop nu echt is doorgehakt!

Pfffff heb enorme rugpijn,en moet zo nog gaan zwemmen met dochterlief,heb t beloofd dus moet maar even doorbijten.
    Er is gister trouwens alweer een november mama bevallen,is al de derde op rij,gelukkig doet t kindje t goed maar met 28 weken is natuurlijk nog veel te vroeg.

7. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Goofie
    O fijn dat je zo n leuke dag/avond hebt gehad
    en idd vandaag ook nog maar even een rustig dagje voor jezelf houden
    naar dat je zo last van die spier hebt,ik hoop dat het zalfje helpt
    @Babyboo
    Haha kan het proberen,maar ben bang dat hij dan alles aan elkaar schreeuwt en dan slapen wij ook niet ;)

8. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @babyboo
    Gefeliciteerd meis,echt super dat jullie nu een eigen plekje hebben
    en ook nog eens de stacaravan kwijt zijn
    Lekker van genieten meis!!
    @Sjees
    O ja spannend he ,wanneer krijgen jullie de gordijnen? (ongeveer)
    Wij over zo n 3 weken
    Slaapt jullie meisje nog het ledikant normaal dan ?
    Hier slaapt de kleine man als heeeel lang in het peuterbedje,maar kwam ook doordat hij zo slecht sliep en wij eigenlijk van alles heb geprobeerd om hem aan het slapen te krijgen ,haha
    Naar dat je zo n rugpijn hebt,maar dan is zwemmen best wel lekker voor je rug mits het water warm is natuurlijk
    O jeetje dat is idd vroeg,maar gelukig gaat het goed
    en met die andere 2 kindjes hoe ishet daarmee dan ?

9. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Jeetje sjees die november mama's maken het wel spannend!!
    Is zwemmen niet juist lekker voor je rug?

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,

Bababoo, gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje. En zo snel er al in. Super!
    Slecht slapen heb nu de laatste dagen, omdat ik als ik nu wakker wordt om naar het toilet ga, ga liggen denken en piekeren, normaal viel ik gelijk weer in slaap.
    Bij Stijn heb ik rond dit termijn wel behoorlijk slecht geslapen; was toen nog echt een buikslaper en rolde dan in mn slaap op mn buik en daar was hij het dan niet zo mee eens. (deze ook niet trouwens ;), maar ik inmiddels aardig gewend om op mn zij te slapen.

Nieuwwolkje, hier was het gezichtje ook lastig te zien, maar ze heeft wel goed van de platte doorsneden van de hersenen en zo gemaakt en daar kon je het ook op zien en als ze twijfelden zullen ze dat heus wel gezegd hebben. Daarnaast komt het maar weinig voor; 1 op de 600-800 geboortes.

Sjees, wow al weer een november mama bevallen. Wel mooi dat het goed gaat, maar ik hoop dat onze beebjes toch nog maar ff blijven zitten.

11. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Jaaaa babyboo gefeliciteerd !!! Super hoor, nu snel naar jullie plekje.

Jemig Sjees de 3de al die bevallen is. Gelukkig gaat het goed met de kindjes maar 28 weken is wel erg vroeg.
    Even lekker een hete douche op je rug helpt dat niet???

Hier morgen maar naar de huisarts, ik heb een opkomende schimmelinfectie grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Verder buik blijft krampen en gevoelig. DUs rust en dat is een van de weinige dingen die helpt.

Verder ben ik het al weer kwijt. Hier een drukke week voor de boeg. ( veel visite ). Zal weinig online zijn.

Hoest met je hardebuiken flora?? En met je paps???

12. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goedemiddag!

Sjees, hoe is het met je rug, zo na het zwemmen?
    Waren het bij de nov mama's 2 met vroegtijdig gebroken vliezen?

Aapje, je was toch als eens eerder in drouwenerzand geweest?

Lin, hè bah een schimmelinf. Idd maar even wat halen bij de HA .

Vandaag een verjaardag gehad van mijn nichtje . Ze is 4 geworden. Mijn schoonzus en broer zijn weer zwanger. Ze is 25 feb uitgerekend en voor hun is het de derde. Totaal straks dus 10 kleinkinderen voor mijn moeder.

Woensdag weer naar de VK .

13. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die november mama's zijn wel vroeg, hoop dat onze langer blijven zitten. Vanaf welke week is je kindje ook alweer levensvatbaar ?

En op mijn werk, ik ga deze week een gesprek houden. Ookal accepteren ze dat ik niet mee ga, ik zal eens goed uitleggen waarom niet. Komt denk ik door de vrouw van de baas, zij helpt overal mee en heeft doorgelopen met haar 2 dochters tot bijna t einde. Daar wordt ik dus mee vergeleken, terwijl iedereen anders is. Het is een familiebedrijf, dus dat komt wel goed hoor. Het is alleen nu ff minder leuk.

@babyboo, gefeliciteerd met jullie nieuwe woning ! Leuk nieuwe woonspulletjes en babyspulletjes uitzoeken, dubbel shopplezier ;)

14. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    he dames,,

sorry dat ik even niet meer reageerde maar erg last gehad van me rug en vandaag al de hele dag last van hrde buiken:( morgen verloskundige bellen want is volgens mij toch niet goed..

las dat er van de nov mama's al 3 bevallen zijn, jeetje joh erg vroeg en hoop dat wij onze kindjes langer binnen kunnen houden.

liefs

15. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Petera, een kindje is met 26 weken levensvatbaar.
    Het is altijd zo makkelijk hè . Mensen die zeggen dat als zij het kunnen een ander het ook kan ;)
    Alsof iedereen hetzelfde is.

Een vriend van ons zei ook; oh mijn vrouw heeft 2 stuitbevallingen gedaan. Dan ging hartstikke makkelijk. Mm jaja ;) zei de man

Babyboo, sterkte met je rug. Rustig aan hoor.

16. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ach dat vergelijken word alleen nog maar meer. straks als de kleine geboren is , gaan anderen jouw kindje vergelijken met een ander kindje van dezelfde leeftijd en dan krijg je te horen die kruipt al , of staat al enz.
    Als mensen ons vroegen of onze dochter al stond, zeiden wij als antwoord, ze rent iedere avond over de bovenverdieping en net als wij komen kijken doet ze net alsof ze slaapt.

Iedereen is zichzelf !

17. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    ow Bella succes met bellen.
    Hopelijk geen gekke dingen.

18. Babystew

Babystew Niet meer actief

@Babyboo: Van harte met jullie nieuwe stekkie! :D Snap goed dat je nu al wilt vertrekken haha. Ook mooi dat jullie caravan zo snel verkocht is!

@Sjees: Jeetje de 3e op rij, hoop inderdaad dat onze baby's hier wat langer blijven zitten.

@bellamanuela: Sterkte meid, hoop dat alles goed is verder!

Hier ben ik moe. Moet er 's nachts altijd uit om te plassen en 's ochtendsvroeg word ik altijd door een paar hongerige katten gewekt :x Zo irritant af en toe. En het maakt niet uit als ik ze 's nachts al wat te eten geef, ze blijven 's ochtends komen.
    Maar gelukkig nu lekker vrij, ga volgende week beginnen met de babykamer :D Heb vandaag de kleertjes op maat gesorteerd zodat ik een overzichtje heb van welke maten ik wat heb. Begint al ergens op te lijken! En als het goed is krijg ik binnenkort een enorme doos met kleding die ik van iemand overgekocht heb.

Ook iets leuks; vandaag zagen we voor het eerst mijn buik meebewegen met de schopjes! :)

19. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @babyboo gefeliciteerd met jullie huisje
    @babystew leuk is dat he als ze je wakker komen maken .heb je niet heel de dag voer staan voor ze.

hier dacht ik een rustig weekendje te hebben .maar toch druk gehad met klusjes in huis en bij me ma dr huis.heb ook maar een aantal katten flink onderhanden genomen ze waren niet blij met me maar heb ze flink gekamt en uitgedunt nu nog van de week in bad en dan kunnen ze er weer even tegen. en dan zal je izen als ze in bad gaan hoeveel haar er dan nog vanaf komt soms vraag ik me af ho ehet kan .maar wat een berg haar lag er toen ik klaar was en ik was dood op en heb dit keer maar 1 klein krasje op me duim staan

20. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Hier een foto van vandaag :)

Deel Deze Pagina